alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Kia ceed II 1.6 CRDi 110KM (D4FB-U2)

Kia ceed II 1.6 CRDi 110KM (D4FB-U2)Wyświetleń: 11967

Kia ceed II 1.6 CRDi 110KM (D4FB-U2)

Okres produkcji: 2012-2015

Wersje nadwozia: hatchback kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1582
Moc [KM]110
Moment obrotowy [Nm]260
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna185
Przyspieszenie (0-100km/h)12.7
Spalanie - miasto [l/100km]4.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.0
Spalanie - średnie [l/100km]4.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuLotos Quazar 5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.8

Trasa: 4.2

Średnie: 4.8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 CRDi9022013.54.1
1.6 CRDi12826011.04.5

17.02.2015TomekTak

"silnik charakteryzuje sie bardzo dobrą dynamiką oraz niskim spalaniem,wersja 1.6.110KM w zupełności wystarcza do szybkiej jazdy,silnik ciągnie na każdym biegu,super przyspiesza.Awaryjność zerowa."


23.09.2018SzymekTak

Super polecam silnik pracuje idealnie , 120000 tys


17.02.2019Kia Cee'dTak

Rewelacyjny silnik, wysoka kultura pracy, rewelacyjne spalanie i bardzo mała awaryjność. Posiadam Ceed'a z aktualnym przebiegiem 232 tys. km. Kupiłem go rok temu przy stanie 198 tys. km. Wymieniłem sprzęgło (pierwsza wymiana w tym samochodzie), świece żarowe i sprężyny z przodu. Poza tym nie miałem żadnych awarii. Gorąco polecam.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 17
Średnia (głosów 1):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 48

Opinie użytkowników

Alan 13.02.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"Auto nowe same zalety, jestem pod dużym wrażeniem całokształtu. Świetne zawieszenie auto jedzie jak po szynach nie straszne mu zakręty z większa prędkością.Silnik wyważony z mocą i pojemnością nie za duży i nie za mały do normalnej i dynamicznej jazdy śmiem twierdzić że ma takie zacięcie sportowe.Nie połyka dużej ilości paliwa i to największy sukces .Super auto nowoczesne z dobry wyposażeniem "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.8l/100km

Spalanie - trasa:4.2l/100km

Spalanie - średnie:4.8l/100km

Zalety:same pozytywy,wygląd,komfort,wyposażnie,silnik,SPALANIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wady:ZERO
Nowy 2013r 46tys