alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Kia Picanto I 1.1 CRDi 75KM (D3FA)

Kia Picanto I 1.1 CRDi 75KM (D3FA)Wyświetleń: 4410

Kia Picanto I 1.1 CRDi 75KM (D3FA)

Okres produkcji: 2004-2011

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1120
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]155
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna163
Przyspieszenie (0-100km/h)15.7
Spalanie - miasto [l/100km]5.0
Spalanie - trasa [l/100km]3.9
Spalanie - średnie [l/100km]4.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuLotos Quazar 5W40
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

03.01.2014 Karol Tak

Bardzo przyjemny silniczek typowy do miasta .Producent nastawił się na spalanie i to jego największy atut miasto 5.5 L .Co do dynamiki jest bardzo słaba ,trzeba przycisnąć żeby wykrzesać z niego coś. Auto mam czwarty rok nie sprawia mi problemów ,użytkujemy go z żoną na zmianę dojazd do pracy zakupy dziecko do szkoły itd.Zrobiliśmy około 50 tyś nigdy nic nie było robione po za wymianami olejów i filtrów .


05.10.2015janTak

3 cylindry w dieslu. Hmm. Komfort chyba zaden od tych wibracji. Ciekawe jak z trwaloscia 100 tysięcy może 150 i zacznie padać. Polecam z malych diesli 1.3 multijet. Ta konstrukcja jest sprawdzona i to w różnych markach. Czy to z dpf czy nie jest najlepszy.


29.01.2014Mariusz Tak

Hyundai i10 auto do miasta więc co do osiągów nie mam mowy ale spalanie to prawdziwa bajka 5 L z klimą i w korkach .Praca silnika bardzo cicha ,silnik dość elastyczny. Jak do miasta do można w ciemno brać ,co ważne żadnych awarii przy przebiegu 115 tyś !!!


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4
Brak opinii