alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Kia Sportage II 2.0 CRDi (112KM)

Kia Sportage II 2.0 CRDi (112KM)Wyświetleń: 8797

Kia Sportage II 2.0 CRDi (112KM)

Okres produkcji: 2004-2008

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1991
Moc [KM]112
Moment obrotowy [Nm]245
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna168
Przyspieszenie (0-100km/h)13.8
Spalanie - miasto [l/100km]8.9
Spalanie - trasa [l/100km]5.9
Spalanie - średnie [l/100km]7.2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuLotos Quazar 5W40
LIlość oleju5.9 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo.160.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8

Trasa: 8

Średnie: 8.1

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 CRDI1403051777.1
2.0 CRDI1503101777.1

10.04.2014LeonTak

Silnik bardzo dynamiczny świetnie się zbiera i bardzo cicho pracuje.Minusem jest spalanie zwłaszcza w mieście 10-11 L na trasie przy spokojnej jeździe 6.L.Jak komuś nie zależy na niskim spalaniu to auto i silnik idealny.


02.07.2017LechTak

2,0 CRDi VGT 140 Km-genialny silnik, kupiłem 8-letniego Carensa w 2014 i zrobiłem juz 50 tys . niczego nie naprawiałem w aucie-nie mówiąc o silniku. tylko leje-zrobiłem sobie 173 KM /chip/ i smigam tak, ze kierowcy oczy przecieraja ze zdziwienia-ze jakis stary Koreańczyk tak moze smigać. wydałem całe 3400 E- rewelacyjna relacja jakosci do ceny i zero problemów. wczesniej miałem 11-razy drozszego Mitsu. outlandera 2,0DID- tragiczny silnik VW! Kupuję Carensa 3 z tym samym silnikiem za ... 3000 E i pojezdzi 10 lat spoko! W nosie mam hybrydy i totalnie drogie elektryki!


24.11.2013Hyundai TrajetTak

Hyundai Trajet 2.0 CRdi 113 KM za malo mocy do tak duzego pojazdu


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 7
Średnia (głosów 2):
(8.75)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 9/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

MICHAŁ 08.10.2018
Średnia:
(8.00)
Tak
"Jak naradzie jest ok"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.4l/100km

Spalanie - trasa:10l/100km

Spalanie - średnie:8.7l/100km

Zalety:
Wady:
wojtek 21.01.2015
Średnia:
(9.50)
Tak
"Dotyczy wersji z motorem 2.0 crdi 113ps. 4x4. rok prod. 2005. Auto bezproblemowe, prosta turbina bez geometrii, żadnych filtrow cząstek stałych i co najważniejsze niema koła dwumasowego - występuję tylko koło zamachowe stałe, wiem bo mechanik wymieniał mi ostatnio sprzęgło - wytrzymało 110tyśkm. Samochód jest cichy, jeżdżę dużo za granicę i 140-160km/h po autostradzie tylko syczy, spalanie bardzo dobre jak na 4 napędy i opony 235 od 6,5 do 9."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5-9l/100km

Spalanie - trasa:6-7.5l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:prosty, niezawodny, dobre plastiki lepsze jak w ravce po 2007, wszędzie można nim pojechać.
Wady:przy pełnym obciążeniu 4 osoby i full bagaż, troszkę brakuję dynamiki na starcie
2.0 crdi 2005 spotage