Volvo V50 2.0 D (136KM) - dane techniczne
alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volvo V50 2.0 D (136KM)

Volvo V50 2.0 D (136KM)Wyświetleń: 38805

Volvo V50 2.0 D (136KM)

Okres produkcji: 2004-2012

Wersje nadwozia: kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1998
Moc [KM]136
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna205
Przyspieszenie (0-100km/h)9.6
Spalanie - miasto [l/100km]7.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.7
Spalanie - średnie [l/100km]5.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.8

Trasa: 5.4

Średnie: 6.4

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 D1092401904.5
1.6 D21152701954.3

26.12.2017WaldekTak

Silnik super gdyby nie dźwięk nie widać różnicy do benzyny, fabrycznie bez pdf - zero problemów tankuje i jazda.


17.07.2013KrzysiekTak

Użytkuję ten silnik w V50 od 5 lat. Zrobiłem nim 120 tys km (przebieg samochodu 60 tys km w momencie zakupu i 180 tys km na chwilę obecną). Wersja bez filtra cząstek stałych sprzęgnięta ze skrzynią 5-biegową. Silnik niezawodny, dość oszczędny (5,5 - 7,0 litrów) i bardzo elastyczny. Sposób w jaki rozwija moc jest o wiele bardziej sportowy niż u konkurencji (jeździłem np. Passatem 2.0 TDI 140 km, Insignią 2.0 CTDI 160 km, Citroenem C5 2.0 HDI). Ma się wrażenie jazdy samochodem o większej mocy niż 136 KM. Ciągnie równo i mocno.


15.02.2015ZbyszekTak

Mam ten silnik w Citroen C4 coupe. Brak jakichkolwiek problemów - przebieg obecnie 200 tys.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 96
Średnia (głosów 8):
(8.19)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 8.25/10
Spalanie ON
 8.25/10
Koszty utrzymania
 7.25/10

Głosy według opinii:

80

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 105

Opinie użytkowników

Wiktor 07.05.2018
Średnia:
(7.50)
Tak
"Super auto, dobrze się prowadzi. Jak na kombi jest zgrabne, spala 5,6 l. na trasie. Z napraw nie planowanych wymieniłem dwa razy czujnik DPF i tuleje wahacza"
Trwałość silnika
 (7/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.0l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:6.1l/100km

Zalety:Ładne zgrabne a zarazem masywne auto, dobre światła
Wady:Za małe dla pięciu osób żeby wyjechać na dalszy urlop.
V50/ 2008/ 240tys.km
Mateusz 22.04.2018
Średnia:
(8.00)
Tak
"Dobrze się prowadzi, wygodne. Jeśli trafisz dobry egzemplarz będziesz się z niego naprawdę cieszył. Osobiście polecam . 2007 polift"
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:7.2l/100km

Zalety:Wygoda Prowadzenie Bezpieczeństwo Wygląd
Wady:Usterki Egr Wysokie spalanie w mieście Mało miejsca z tyłu
2.0d 2007 fl
Janusz 20.01.2017
Średnia:
(8.50)
Tak
"Posiadam ten samochód 3 lata przejechałem nim 70 tyś. i jak narazie miałem tylko awarie rozrusznika ale to i tak była wymiana szczotek. Polecam ten typ auta ale nie można zapomnieć ze jak dbasz tak masz pozdrawiam "
Trwałość silnika
 (7/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.8l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:dynamiczny, oszczedny i praktycznie nie zawodny
Wady:glosny przy duzej predkosci
volvo v50 D 2010
Przemek 02.12.2015
Średnia:
(8.50)
Tak
"Auto z tym silnikiem godne polecenia. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.4l/100km

Spalanie - trasa:5.3l/100km

Spalanie - średnie:5.7l/100km

Zalety:niskie spalanie, niezawodność, dynamika
Wady::)
v50 2004 200 tys.km.
Lukasz 27.11.2015
Średnia:
(8.75)
Tak
"MIasto odcinki 4-5km zimny silnik, zero korkow, klima non stop, jazda przepisowa, jedna osoba na pokladzie bez bagazu 9,8l/100km. Trasa do 110km/godz 4,8l/100km. Przebieg 240000 wymieniony byl alternator i sprezyna zawieszenia przod."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.8l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:7.3l/100km

Zalety:Male spalanie w trasie
Wady:Duze spalanie w miescie
V50 2004 240000
<<<12>>>