alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volvo V60 I 1.6 D2 114KM (D4 162T)

Volvo V60 I 1.6 D2 114KM (D4 162T)Wyświetleń: 6462

Volvo V60 I 1.6 D2 114KM (D4 162T)

Okres produkcji: 2010-2014

Wersje nadwozia: kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1560
Moc [KM]115
Moment obrotowy [Nm]270
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna190
Przyspieszenie (0-100km/h)11.3
Spalanie - miasto [l/100km]5.2
Spalanie - trasa [l/100km]4.1
Spalanie - średnie [l/100km]4.5

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 160.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 D313635010.44.7
2.0 D41634009.45.1
2.0 D52054208.26.9

20.01.2017KrzysiekTak

Mam przejechane 320000km zero awarii poza wymiana dwumasy przy 230000km silnik bardzo ekonomiczny i bezproblemowy polecam


11.07.2017SławekTak

Witam.Posiadam Volvo V 60 z 2013 roku, 1,6 D 115 Km, obecny przebieg 154 000 km, silnik jak i auto b.dobre, oszczędne ciche [jak benzyna w środku auta] j na razie bez problemów,Jak czytam niektóre opinię to mam wrażenie że niektórzy użytkownicy opisują auto sąsiada,


21.09.2015Radek Nie

silnik o kiepskich opiniach, może i dobrze się sprawuje w małych autach typu c30 ale szczerze jak dla mnie w s40 czy v50 to trochę mało nie mówiąc o większych autach. Mając przyjemność jazdy autem v50 z silnikiem 1.6 i 2.0 trasa Poznań - Warszawa mogę powiedzieć jedno :spalanie na bardzo podobnym wyniku , plus dla motoru 2.0 za znacznie lepsze przyspieszenie- miasto - jak dla mnie i jeden i 2 stał w korku podobnie z podobnym spalaniem. Podsumowywując- osobiście biorqac pod uwagę problemy 1.6 z DPF, EGR, Dwumasem wole sprawdzone 2.0


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 8
Brak opinii