Volvo

Volvo V70 III 2.4 D 20V 175KM (D5 244T14)

8706
Kategoria: Volvo V70

Dane techniczne

Volvo V70 III 2.4 D 20V 175KM (D5 244T14)
Pojemność [cm3] 2401
Moc [KM] 175
Moment obrotowy [Nm] 420
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 210
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.5

Lata produkcji: 2007-2011

Nadwozie: kombi

Segment: E (klasa wyższa)

Spalanie

Miasto 8.1L

Średnie 6.0L

Trasa 4.8L

Zalecane przez serwis

Typ oleju ACEA A5/B5 SAE 0W30 lub 5W30
Ilość oleju 6.0-6.5
Wymiana oleju co 30.000 km lub 1 rok/lub co 20.000 km w zależności od wersji
Wymiana rozrządu 180.000 km/160.000 km lub 10 lat w zależności od wersji

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 D 109KM 0.0 0 0 4.5 l/100km
2.0 D 136KM 9.9 2 0 6.2 l/100km
2.4 D 163KM 0.0 0 0 6.7 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.6L

Średnie 6.4L

Trasa 5.2L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

21.02.2015 Amor 2011r 185tys
Średnia ocena: (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.6L

Średnie 6.4L

Trasa 5.2L

Opinia: Jak Volvo to tylko z tym silnikiem moc,dynamika,wysoka kultura pracy i długowieczność to tak pokrótce .Sam samochód wygodny bardzo komfortowy i bezpieczny,co do kosztów utrzymania sprowadzają się do serwisu i tankowania po za tym żadnych awarii i problemów.Drogie ubezpieczenie i drogi serwis ,ale auto z
Zalety: komfort,bezpieczeństwo,wyposażenie,bardzo dobra dynamika,wysoka klutura pracy,swietne osiągi,silnik rewelacja !!!
Wady: cena serwisu i ubezpieczenia.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1