alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volvo XC60 I 2.4 D DRIVe 175KM (D5 244T14)

Volvo XC60 I 2.4 D DRIVe 175KM (D5 244T14)Wyświetleń: 5871

Volvo XC60 I 2.4 D DRIVe 175KM (D5 244T14)

Okres produkcji: 2008-2013

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2401
Moc [KM]175
Moment obrotowy [Nm]420
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna205
Przyspieszenie (0-100km/h)9.8
Spalanie - miasto [l/100km]7.8
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]6.0

Zalecane przez serwis

?Typ oleju0W30 lub 5W30
LIlość oleju6.2L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000/160.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.5

Trasa: 6.5

Średnie: 7.8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.4 D16342010.56.8
2.4 D51854009.57.7
2.4 D52154208.45.9

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 11
Średnia (głosów 2):
(7)
Trwałość silnika
 7.5/10
Niezawodność auta
 7.5/10
Spalanie ON
 7/10
Koszty utrzymania
 6/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

xc 60 i generacja 30.03.2019
Średnia:
(7.75)
Tak
"Wysoka kultura pracy,dobre osiągi, akceptowalne spalanie, przyjemny dla ucha. Polecam."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.0l/100km

Spalanie - trasa:6.0-7.0l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:trwały silnik, dosyć ekonomiczny jak na tą pojemność, dobra dynamika.
Wady:dpf
2009 r 161.000km
Tomek 17.05.2017
Średnia:
(6.25)
Tak
"*"
Trwałość silnika
 (7/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (5/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:
Wady:
2.4D/2009/150000