Volvo

Volvo XC70 II 2.4 D5 185KM (D5 244T4)

8670
Kategoria: Volvo XC70

Dane techniczne

Volvo XC70 II 2.4 D5 185KM (D5 244T4)
Pojemność [cm3] 2400
Moc [KM] 185
Moment obrotowy [Nm] 400
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 210
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.3

Lata produkcji: 2007-2013

Nadwozie: kombi

Segment:

Spalanie

Miasto 9.3L

Średnie 7.3L

Trasa 6.1L

Zalecane przez serwis

Typ oleju ACEA A5/B5 SAE 0W30 lub 5W30
Ilość oleju 6.0-6.5
Wymiana oleju co 30.000 km lub 1 rok/lub co 20.000 km w zależności od wersji
Wymiana rozrządu po 180.000 km/160.000 km lub 10 lat w zależności od wersji

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.4 D5 185KM 0.0 0 0 7.6 l/100km
2.4 D 175KM 0.0 0 0 6.0 l/100km
2.4 D5 205KM 0.0 0 0 7.5 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 10.5L

Średnie 7.8L

Trasa 6.2L

Najbardziej awaryjna część

0%
50%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

28.02.2015 Wiesiek XC70 2009r 170tys
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 10.5L

Średnie 7.8L

Trasa 6.2L

Opinia: Auto zdecydowanie na TAk ,jego największym atutem jest silnik,wysoka kultura pracy,świetna dynamika i zerowa awaryjność.Auto bardzo komfortowe,dobrze wyposażone z ogromną ilością miejsca. Nie zamieniłbym na żaden inny samochód.Również jego utrzymanie w brew panującym opinią że Volvo drogie jest do zniesienia.
Zalety: ten samochód ma duzo zalet,komfort,wyposązenie,i świetny silnik,zero awarii !!!
Wady: ceny części i spalanie to takie dwa minusy ale do zniesienia.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
50%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 2