Saab

Saab 9-3 I 2.2 TiD 125KM (Y22DT)

19080
Kategoria: Saab 9-3

Dane techniczne

Saab 9-3 I 2.2 TiD 125KM (Y22DT)
Pojemność [cm3] 2171
Moc [KM] 125
Moment obrotowy [Nm] 280
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 200
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.3

Lata produkcji: 1998-2003

Nadwozie: hatchback coupe cabrio

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 8.9L

Średnie 6.4L

Trasa 4.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 5.5
Wymiana oleju co 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku

Dodaj pierwszą opinię

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.2 TiD 115KM 0.0 0 0 6.9 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (8.4)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 7.5/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.1L

Średnie 6.5L

Trasa 4.9L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

17.12.2014 Wojtek 9-3 2002r 205.000
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 6.5L

Trasa b.d.

Opinia: Auto niedoceniane,wyposażenie bdb.wygodne,nieduże spalanie-w trasie przy spokojnej jeździe 4,9 l wskazanie komputera.W mieście przy temp.minusowej jazda w korku max.11 l.Ogólnie średnio 6.5 l.
Polecam
07.05.2014 Karol Saab 9-3 I 2.2 TiD 125KM 2002 215 tyś
Średnia ocena: (8.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.2L

Średnie 6.5L

Trasa 4.9L

Opinia: Witam wszystkich,co do moich spostrzeżeń chętnie się podzielę.Auto posiadam 2 lata ,przebieg 215 tys,u mnie napraw związanych z silnikiem i osprzętem żadnych.Poprzedni właściciel dużo części wymienił,wiem że miał problem z układem wtryskowym i wymieniała wtryski oraz przewody,turbina była regenerowana to wszystko przy przebiegu 185 tyś.Jak
Polecam

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku

Dodaj pierwszą opinię

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 2