alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 106 I  1.5 D  (58KM)

Peugeot 106 I 1.5 D (58KM)Wyświetleń: 3146

Peugeot 106 I  1.5 D  (58KM)

Okres produkcji: 1991-1996

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1527
Moc [KM]58
Moment obrotowy [Nm]95
Doładowanie-
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna155
Przyspieszenie (0-100km/h)16.9
Spalanie - miasto [l/100km]6.8
Spalanie - trasa [l/100km]4.3
Spalanie - średnie [l/100km]5.2

Zalecane przez serwis

?Typ oleju10W40
LIlość oleju4.5 L
Wymiana olejuco.10.000 km
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaBrak
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 D508221

27.07.2018SzymonTak

Kupiony jako 7letni po kolizji z przebiegiem 96tys. Teraz 240tys. Auto dla spokojnych. Uczy cierpliwosci. Wyprzedzenie tira zapomnij bo niebezpieczne. Jednak silnik bezawaryjny oszczedny idealny na dojazd do pracy. Naprawy to wymiana swiec zarowych po 160tys i przekaznika swiec zarowych po 180tys. Usuniecie wyciekow po 220tys. Rozrzad regularnie co 70tys olej co 15-17tys filtr paliwa co 30tys. Do tego doszla regeneracja belki po 210tys. Dosc czesto szwankuja hamulce czasem jakis drobiazg. Wszystko tanio mozna naprawic 200-300 zl. Belka w Antałeksie za niecale 900zl. Obecnie skrzynia zaczyna chaczyc i sprzeglo na wykonczeniu. Ogolnie trwale i niezawodne auto bez elektroniki.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2
Brak opinii