alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 405 1.9 D (71KM)

Peugeot 405 1.9 D (71KM)Wyświetleń: 3622

Peugeot 405 1.9 D (71KM)

Okres produkcji: 1987-1995

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1905
Moc [KM]71
Moment obrotowy [Nm]120
Doładowanie-
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna162
Przyspieszenie (0-100km/h)18.6
Spalanie - miasto [l/100km]
Spalanie - trasa [l/100km]
Spalanie - średnie [l/100km]

Zalecane przez serwis

?Typ oleju10W40
LIlość oleju4.8 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TD92196--

14.10.2013Mirek Tak

Bardzo poczciwy silnik,mało awaryjny ,konstrukcja bardzo prosta ,duzo samochodów posiada ten silnik ,łatwa dostępność części ,spalanie na dobrym poziomie .Jak ktoś szuka auta z dieslem do poruszania się po mieście to zdecydowanie polecam ,nie będzie zawiedziony .


20.10.2014RoBoTRoNTak

Auto mam 9 lat, zrobiłem 95 tys. km trasa/miasto. Silnik wyraźnie za słaby jak na ten typ auta (1410 kg), ale do "bujania" się wystarczy. Bardzo trwały, naprawy wykonywane niskim kosztem. Pracuje głośno (klasyczny "klekot", ale słychać go tylko na zewnątrz auta). Wyraźna poprawa osiągów w zimie, gdy temp. spadnie poniżej zera (brak intercoolera). Za to latem, przy 30+ stopni i załączonej klimie, prawdziwy "wół" i spalanie rzędu 10-13 l/100 km. w mieście. Wbrew pozorom, silnik świetnie sprawdza się w trasie, przy równej jeździe ok. 120 km/h spalanie na poziomie 5-6 l/100 km. i tak do 2700/3000 rpm kultura pracy znośna. Powyżej 140-150 km/h silnik produkuje głównie hałas (aż prosi się o 6 bieg). Polecam osobom szukającym niezłego diesla za dosłownie grosze, którzy nie zwracają uwagi na dynamikę jazdy. O silnik trzeba jednak dbać, wymiana filtrów i oleju w terminie to podstawa, polecam też chłodzić turbinę 2-3 min. na jałowym biegu za każdym razem jak dostanie "w pedał", odwdzięczy się bezawaryjną pracą.


27.01.2018Mateusz Tak

Niezniszczalny silnik jeśli dbamy o niego Mam przejechane od nowości 328.000km nic nie naprawiane


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Brak opinii