alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mazda 6 GJ/GL 2.2 SkyActiv-D (150KM)

Mazda 6 GJ/GL 2.2 SkyActiv-D (150KM)Wyświetleń: 6322

Mazda 6 GJ/GL 2.2 SkyActiv-D (150KM)

Okres produkcji: 2012-2018

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2191
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]380
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna211
Przyspieszenie (0-100km/h)9.0
Spalanie - miasto [l/100km]5.1
Spalanie - trasa [l/100km]3.6
Spalanie - średnie [l/100km]4.2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuDexelia 5W30
LIlość oleju4.7 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7

Trasa: 4.9

Średnie: 5.9

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.2 SkyActiv-D1754207.94.5

10.10.2013RockyTak

Rewelacyjny bardzo nowoczesny silnik, mam go w Mazdzie 6 jeśli chodzi o dynamikę to radzi sobie bardzo dobrze,wie turbosprężarki i maksymalny moment obrotowy to 420NM.Kompletnie nie czuć, że prowadzi się Diesla do tego bardzo cichutko wewnątrz pojazdu. Jeśli chodzi o spalanie to średnie spalanie około 6 litrów. polecam przede wszystkim za osiągi,racjonalne poziomy spalania oraz za innowacyjne nowoczesne rozwiązania.


25.03.2014BorysTak

Silnik rakieta- super się zbiera,mało pali i jest bardzo elastyczny.Auto nie małe 150KM w zupełności wystarczające nawet z pełnym bagażem jest dynamiczny .Można powiedzieć że charakter i zacięcie ma sportowe a przy tym mało pali średnio 6.5L


07.03.2014Radek Tak

jeżeli chodzi o silnik to rewelacja ,pięknie się zbiera bardzo dużo mocy a spalanie bardzo przyzwoite 7.5L. Auto nowe więc nic nie mogę powiedzieć o jego usterkach ,jest to bardzo nowoczesna jednostka i na pewno wszelkie naprawy to tylko w serwisie .Na razie radość z jazdy .Polecam auto bardzo komfortowe ,świetny układ jezdny ,same plusy .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 16
Średnia (głosów 2):
(9.38)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 8.5/10
Koszty utrzymania
 9/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 9

Opinie użytkowników

Daniel 21.07.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"Autko ma przejechane 78000km. Zero usterek. Regularne serwisy i wszystko w jak najlepszym porządku. Niedowartościowane autko w stosunku do takich marek jak BMW czy AUDI - wiadomo niemiecka technologia przecież :) "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.8l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:Dynamika, wygoda, trwałość
Wady:Brak
Mazda 6 2.2 Skyactiv-D 150KM, 2014
Fredo 08.01.2015
Średnia:
(9.25)
Tak
"Auto mam od nowości jestem poprostu zachwycony ,miałem wcześniej Audi A6 -nawet nie chcę porównywać to jest przeskok przez ocean.Piękna linia wnętrze dopracowane pod każdym względem,świetne wyposażenie .Co do silnika idealny dynamiczny pięknie się zbiera na każdym biegu,cicho w środku przy dużych prędkościach,spalanie na dobrym poziomie trasa do 140km/h średnio 6L po wyżej 180km/h wzrasta do 8L (wersja kombi) dodam że jeżdże bardzo dynamicznie .Uważam że spalanie jest ok nie pali 5l jak każdy by chciał to nie jest Mazda2 tylko auto segmentu D w wersji kombi z mocnym silnikiem.Polecam zwłaszcza dla rodziny i na dalekie wyjazdy."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.2l/100km

Spalanie - trasa:5.0l/100km

Spalanie - średnie:6.0l/100km

Zalety:same zalety,wyposażenie,komfort,duzo miejsca,silnik ,dynamika,spalanie wygląd
Wady:nie ma !!!
mazda 6 2012r 85 tys