alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mercedes Klasa B T245 200 CDI 140KM (OM640)

Mercedes Klasa B T245 200 CDI 140KM (OM640)Wyświetleń: 10740

Mercedes Klasa B T245 200 CDI 140KM (OM640)

Okres produkcji: 2005-2011

Wersje nadwozia: minivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1991
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]280
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)9,6
Spalanie - miasto [l/100km]6,8
Spalanie - trasa [l/100km]4,5
Spalanie - średnie [l/100km]5,4

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju5.9 L
Wymiana olejuco 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.5

Trasa: 6

Średnie: 6.2

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
180 CDI10925011,35,2

02.04.2015GrzegorzTak

Silniczek super małe spalanie, brak dwumasy, DPF i niekłopotliwy w eksploatacji. Nie jest to silnik od Renault ale 2.0 Mercedesa w różnych wersjach mocy zaczynając od 82km. Trochę za słaby ale do miasta jest super.


03.11.2013AdamTak

Mercedes od kilku lat montuje silniki z oznaczeniem 160 CDI od Reno. Silnik 160 CDI o mocy 90 KM to francuski motor 1.5 dci. Nie wiem dla czego na tym portalu tego nie piszą.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 4
Średnia (głosów 1):
(9)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 6/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

Carlos 20.04.2018
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: Silnik jak i reszta bardzo trwałe i niezawodne. Wersja 140 konna w zupełności wystarcza. W połączeniu z automatyczną skrzynią rewelacja! Koszty napraw porównywalne z innymi markami. Są elementy tańsze i droższe. Super ergonomia wnętrza.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:Trwałość, niezawodność
Wady:Dość drogie naprawy
Rocznik / Przebieg:B200CDI 2006rok 305tyś przebiegu