alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mercedes Klasa B T245 200 CDI 140KM (OM640)

Mercedes Klasa B T245 200 CDI 140KM (OM640)Wyświetleń: 13114

Mercedes Klasa B T245 200 CDI 140KM (OM640)

Okres produkcji: 2005-2011

Wersje nadwozia: minivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1991
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]280
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)9,6
Spalanie - miasto [l/100km]6,8
Spalanie - trasa [l/100km]4,5
Spalanie - średnie [l/100km]5,4

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju5.9 L
Wymiana olejuco 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.5

Trasa: 6

Średnie: 6.2

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
180 CDI10925011,35,2

13.02.2020Mercedes BNie

Jazda z tym silnikiem to przyjemność, ale nie wiem jaką trzeba mieć wyobraźnię, żeby dostęp do skrzyni biegów i koła dwumasowego był dopiero po wyjęciu jednostki napędowej. Zastanawiam się, czy najsłabsza odmiana 82KM też ma dwumasowę - raczej wątpię.


08.12.2019w169Tak

mam 2,0 cdo 140 km. Podkręciłem na prawie 170km. silnik super. Na autostradzie prędkości 160 /170 spalanie około 6 ltrów. Bajka!!!!!!!!!!!


03.11.2013AdamTak

Mercedes od kilku lat montuje silniki z oznaczeniem 160 CDI od Reno. Silnik 160 CDI o mocy 90 KM to francuski motor 1.5 dci. Nie wiem dla czego na tym portalu tego nie piszą.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 4
Średnia (głosów 1):
(9)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 6/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

Carlos 20.04.2018
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: Silnik jak i reszta bardzo trwałe i niezawodne. Wersja 140 konna w zupełności wystarcza. W połączeniu z automatyczną skrzynią rewelacja! Koszty napraw porównywalne z innymi markami. Są elementy tańsze i droższe. Super ergonomia wnętrza.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:Trwałość, niezawodność
Wady:Dość drogie naprawy
Rocznik / Przebieg:B200CDI 2006rok 305tyś przebiegu