alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Hyundai Trajet 2.0 CRDi 113KM (D4EA)

Hyundai Trajet 2.0 CRDi 113KM (D4EA)Wyświetleń: 8958

Hyundai Trajet 2.0 CRDi 113KM (D4EA)

Okres produkcji: 2000-2008

Wersje nadwozia: Van

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1991
Moc [KM]113
Moment obrotowy [Nm]235
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna170
Przyspieszenie (0-100km/h)14.2
Spalanie - miasto [l/100km]9.3
Spalanie - trasa [l/100km]6.0
Spalanie - średnie [l/100km]7.2

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju5.9 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządupo.120.000 km lub 6 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10

Trasa: 6.5

Średnie: 7.5

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

23.03.2018FabianTak

Silnik dobry bezawaryjny jedyny minus to głośna praca na wyższych obrotach oraz wysokie spalnie na niedogrzanym silniku(krótkie odcinki pond 10l). Po za tym dobra dynamika,niska awaryjność bo to się psuje to drobiazgi typu kable jakaś drobna elektryka ale nie sprawia to większych problemów byle mechanik to zrobi a koszty niewielkie.Spalanie auta na trasie 6l miasto to bardzo różnie od 8l do 10l średnio wychodzi 7.5l, ale to bardzo dobry wynik biorąc pod uwagę wielkość auta wielkość opon i ciężar.Jak dla mnie jest bardzo dobrze po 190tys/km bez większych awarii to super wynik.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 8
Średnia (głosów 2):
(8.75)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 9/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 25

Opinie użytkowników

Marek 26.01.2017
Średnia:
(8.50)
Tak
"Spełnił moje oczekiwania za niską cene.Polecam."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:Wygoda za niską cene.
Wady:Awaryjne skrzynia biegów(manual)
Van/2003/240000
karol 24.11.2013
Średnia:
(9.00)
Tak
"Auto malo znane i niedoceniane na rynku polskim. Dobry stosunek ceny do jakosci naprawde za przyzwoite pieniadze mozna kupic duzy wygodny pojazd rodzinny. Silnik 2 litrowy troche za slaby do masy samochodu. Bardzo dobre wlasciwosci jezdne oraz widocznosc za kierownicy."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:malo awaryjny, dobra cena auta
Wady:zbyt mala moc
Trajet 2004 180 tys