alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Hyundai Tucson I 2.0 CRDi 113KM (D4EA)

Hyundai Tucson I 2.0 CRDi 113KM (D4EA)Wyświetleń: 17238

Hyundai Tucson I 2.0 CRDi 113KM (D4EA)

Okres produkcji: 2004-2010

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1991
Moc [KM]113
Moment obrotowy [Nm]255
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna168
Przyspieszenie (0-100km/h)13.1
Spalanie - miasto [l/100km]9.1
Spalanie - trasa [l/100km]7.6
Spalanie - średnie [l/100km]8.5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W30
LIlość oleju5.9 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządupo.120.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10.5

Trasa: 6.5

Średnie: 9.6

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 CRDi14030511.97.1
2.0 CRDi15030512.07.1

19.12.2018EugeniuszTak

Jeżdżę Trajetem już 4 rok ,Jestem bardzo zadowolony z niezawodności tego autka.Po przesiadce z Forda Galaxy zapomiałem co to warsztat .Silnik bardzo niezawodny .Polecam wszystkim


24.11.2013Hyundai TrajetTak

"Hyundai Trajet 2.0 CRdi 113 KM za malo mocy do tak duzego pojazdu "


19.12.2014Piotr Tak

"Silnik całkiem dobrze sobie radzi z masą 1,5t choć ma tylko 112KM spalanie pomiędzy 7 max 9L/100 przy ciężkiej nodze i automatycznej skrzyni to całkiem ok. zero awarii tylko raz coś było z zaworem EGR "


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 19
Średnia (głosów 1):
(9)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 6/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 40

Opinie użytkowników

Paweł 25.02.2016
Średnia:
(9.00)
Tak
"Bardzo dobre auto świetnie się prowadzi ... Tylko trochę dużo pali ... Ale auto polecam"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10.5l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:9.6l/100km

Zalety:napęd 4×4
Wady:mały bagażnik
hyundai tucson 2.0 crdi 2005r.11