alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Hyundai Tucson I 2.0 CRDi (113KM)

Hyundai Tucson I 2.0 CRDi (113KM)Wyświetleń: 14178

Hyundai Tucson I 2.0 CRDi (113KM)

Okres produkcji: 2004-2010

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1991
Moc [KM]113
Moment obrotowy [Nm]255
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna168
Przyspieszenie (0-100km/h)13.1
Spalanie - miasto [l/100km]9.1
Spalanie - trasa [l/100km]7.6
Spalanie - średnie [l/100km]8.5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W30
LIlość oleju5.9 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo.120.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaTak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10.5

Trasa: 6.5

Średnie: 9.6

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 CRDI1403051757.1

10.04.2014LeonTak

Silnik bardzo dynamiczny świetnie się zbiera i bardzo cicho pracuje.Minusem jest spalanie zwłaszcza w mieście 10-11 L na trasie przy spokojnej jeździe 6.L.Jak komuś nie zależy na niskim spalaniu to auto i silnik idealny.


24.11.2013Hyundai TrajetTak

Hyundai Trajet 2.0 CRdi 113 KM za malo mocy do tak duzego pojazdu


05.02.2018HannaNie

ja niestety nie podzielam opinii, iż jest to mało usterkowy silnik. Mam Kia Sportage z silnikiem 2.0 z 2006 roku. kupiłam jako 3 - letnie autko i po roku użytkowania, przy 150.00 km, musiałam wymienić silnik i turbinę.Jeden cylinder rozpadł się na proszek w trakcie jazdy. Podobno jeżdżę dynamicznie, ale nie przesadzam z obrotami. Teraz, przy 250.000 km, znowu muszę wymienić silnik, ponoć aż zbielały panewki. Co roku wymieniam olej i filtry, na komputerze nic nie wykazywało a ty taka historia. I co tu robić ? A tani nie jest


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 17
Średnia (głosów 1):
(9)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 6/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 37

Opinie użytkowników

Paweł 25.02.2016
Średnia:
(9.00)
Tak
"Bardzo dobre auto świetnie się prowadzi ... Tylko trochę dużo pali ... Ale auto polecam"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10.5l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:9.6l/100km

Zalety:napęd 4×4
Wady:mały bagażnik
hyundai tucson 2.0 crdi 2005r.11