alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Hyundai Tucson I 2.0 CRDi (140KM)

Hyundai Tucson I 2.0 CRDi (140KM)Wyświetleń: 13115

Hyundai Tucson I 2.0 CRDi (140KM)

Okres produkcji: 2004-2010

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1991
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]305
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna175
Przyspieszenie (0-100km/h)11.9
Spalanie - miasto [l/100km]8.9
Spalanie - trasa [l/100km]6.2
Spalanie - średnie [l/100km]7.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W30
LIlość oleju5.9 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo.120.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.9

Trasa: 6.1

Średnie: 7.1

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 CRDI1122551688.5

18.10.2013KrzysztofTak

Rewelacyjny dynamiczny i bardzo oszczędny silnik .Piszę tak ponieważ spełnił dosłownie wszelkie moje oczekiwania . Kupując diesla nie byłem przekonany ,myślałem że to stare klekoty nic bardziej mylnego ,cichy bardzo dynamiczny i przy tym bardzo mało pali- jakieś 6 L .To mój pierwszy diesel i jestem zachwycony .Przejechane 64 tyś i żadnych problemów .


28.02.2018PrzemoTak

Auto rewelacyjne pod względem technicznym no ale żeby nie było kolorowo to coś tam do wymiany i czyszczenia było. Auto oprócz wymiany płynów śmiga bez problemowo jak na tej wielkości auto przyśpieszenie przy 140km ma zajebiste przy małym spalaniu 7l. Wymiana rozrządu przy 118tyś już się zaczął odzywać, zapchany zawór EGR od nagaru oraz sprężarka klimy którą trzeba było wymienić przy 120tyś ale nasze paliwa na niektórych stacjach zostawiają wiele do życzenia, a pierdoły eksploatacyjne jak świece, oleje, klocki, tarcze wymiana rok temu. I teraz coś przy zawieszeniu zaczęło się odzywać z przodu.


10.04.2014LeonTak

Silnik bardzo dynamiczny świetnie się zbiera i bardzo cicho pracuje.Minusem jest spalanie zwłaszcza w mieście 10-11 L na trasie przy spokojnej jeździe 6.L.Jak komuś nie zależy na niskim spalaniu to auto i silnik idealny.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 12
Średnia (głosów 2):
(7.88)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 8.5/10
Spalanie ON
 7/10
Koszty utrzymania
 7/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 26

Opinie użytkowników

Kolonko 17.06.2015
Średnia:
(7.75)
Tak
"2.0 CRDi silnik cicho i kulturalnie pracuje. Spalanie na przyzwoitym poziomie jak na masę auta. Zrobiłem dopiero nim 5kk więc wiele nie moge powiedziec ale jak na razie jestem zadowolony."
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.7l/100km

Spalanie - trasa:6.3l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:Wygodne i przyjemne autko
Wady:Jak narazie brak
tucson
Michał 08.12.2013
Średnia:
(8.00)
Tak
"Dobre auto ,mało awaryjne ,silnik dynamiczny nie sprawia problemów zrobiłem około 120 tyś i nic się nie dzieje .Spalanie na niskim poziomie średnio 6.5 L jedynie ie przy szybszej jeździe na autostradzie wzrasta znacznie nawet do 7 litrów przy prędkości 150-160 ale to wina wysokości auta .Auto zrywne 140 KM jest idealne do tego auta nie za duże nie za małe .Przy wyprzedzaniu nie ma strachu ,na 3 biegu bardzo dobrze przyspiesza .Wymieniłem klasycznie podzespoły użytkowe ,raz pękła rura od turbo wymiana 150 zł i nic więcej . Auto godne polecenia ,dobre walory jezdne dobra widoczność i brak awarii . "
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:5.8l/100km

Spalanie - średnie:6.7l/100km

Zalety:dobra widoczność dobry układ jezdny, silnik dynamiczny, niskie spalanie, brak awarii
Wady:drogie części typu tarcze amortyzatory
Tucson 2007 r 184 tyś