alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Hyundai Tucson I 2.0 CRDi (140KM)

Hyundai Tucson I 2.0 CRDi (140KM)Wyświetleń: 14094

Hyundai Tucson I 2.0 CRDi (140KM)

Okres produkcji: 2004-2010

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1991
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]305
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna175
Przyspieszenie (0-100km/h)11.9
Spalanie - miasto [l/100km]8.9
Spalanie - trasa [l/100km]6.2
Spalanie - średnie [l/100km]7.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W30
LIlość oleju5.9 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo.120.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.9

Trasa: 6.1

Średnie: 7.1

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 CRDI1122551688.5

10.04.2014LeonTak

Silnik bardzo dynamiczny świetnie się zbiera i bardzo cicho pracuje.Minusem jest spalanie zwłaszcza w mieście 10-11 L na trasie przy spokojnej jeździe 6.L.Jak komuś nie zależy na niskim spalaniu to auto i silnik idealny.


19.12.2014PiotrTak

Silnik całkiem dobrze sobie radzi z masą 1,5t choć ma tylko 112KM spalanie pomiędzy 7 max 9L/100 przy ciężkiej nodze i automatycznej skrzyni to całkiem ok. zero awarii tylko raz coś było z zaworem EGR


10.06.2014RobertTak

2.0 CRDI z 145km podniesione na 170 km.Przyspieszenie rewelacja.Ekonomika dobra jakość paliwa zalana to 5/100 w trasie.Poleceam


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 13
Średnia (głosów 2):
(7.88)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 8.5/10
Spalanie ON
 7/10
Koszty utrzymania
 7/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 26

Opinie użytkowników

Kolonko 17.06.2015
Średnia:
(7.75)
Tak
"2.0 CRDi silnik cicho i kulturalnie pracuje. Spalanie na przyzwoitym poziomie jak na masę auta. Zrobiłem dopiero nim 5kk więc wiele nie moge powiedziec ale jak na razie jestem zadowolony."
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.7l/100km

Spalanie - trasa:6.3l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:Wygodne i przyjemne autko
Wady:Jak narazie brak
tucson
Michał 08.12.2013
Średnia:
(8.00)
Tak
"Dobre auto ,mało awaryjne ,silnik dynamiczny nie sprawia problemów zrobiłem około 120 tyś i nic się nie dzieje .Spalanie na niskim poziomie średnio 6.5 L jedynie ie przy szybszej jeździe na autostradzie wzrasta znacznie nawet do 7 litrów przy prędkości 150-160 ale to wina wysokości auta .Auto zrywne 140 KM jest idealne do tego auta nie za duże nie za małe .Przy wyprzedzaniu nie ma strachu ,na 3 biegu bardzo dobrze przyspiesza .Wymieniłem klasycznie podzespoły użytkowe ,raz pękła rura od turbo wymiana 150 zł i nic więcej . Auto godne polecenia ,dobre walory jezdne dobra widoczność i brak awarii . "
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:5.8l/100km

Spalanie - średnie:6.7l/100km

Zalety:dobra widoczność dobry układ jezdny, silnik dynamiczny, niskie spalanie, brak awarii
Wady:drogie części typu tarcze amortyzatory
Tucson 2007 r 184 tyś