alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mercedes Klasa E W210 FL 270 CDI 170KM (OM612)

Mercedes Klasa E W210 FL 270 CDI 170KM (OM612)Wyświetleń: 7046

Mercedes Klasa E W210 FL 270 CDI 170KM (OM612)

Okres produkcji: 1999-2003

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2685
Moc [KM]170
Moment obrotowy [Nm]370
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna225
Przyspieszenie (0-100km/h)9,8
Spalanie - miasto [l/100km]9,4
Spalanie - trasa [l/100km]5.6
Spalanie - średnie [l/100km]7.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W40
LIlość oleju7.0 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10.5

Trasa: 7.8

Średnie: 8.7

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
200 CDI11625012,66.2
220 CDI14231510,46.2
320 CDI1974709.08.0

10.01.2014PawełTak

Mam taki w E klasie. Dziesięć lat eksploatacji 370 tyś przebiegu i zero jakichkolwiek problemów. Największe mrozy i pali na dotyk. Równa praca a dźwięk ...:)


06.04.2018marekTak

mam 211 combi 2.7 od 11 lat użytkuję po naszych drogach .290k przejechanych i wymieniony tylko jeden .sworzeń wahacza poza tym nic , jedynie oleje filtry i klocki.Przy spokojnej jeżdzie zmieści się w 7l ON Na fabrycznym haku ma 2.1T,więc często pracuje w ciężkich warunkach jako holownik przywarsztatowy


03.06.2013robertTak

270cdi występuje również w Ssangyoungach.M am taki w rodiusie i zero problemów:)


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 8
Średnia (głosów 2):
(7.75)
Trwałość silnika
 7/10
Niezawodność auta
 6.5/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 9.5/10

Głosy według opinii:

11

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 9

Opinie użytkowników

w210 13.11.2019
Średnia:
(6.25)
Nie
Opinia: Przereklamowany pojazd który pochłania duże pieniądze. Niby tani w zakupie ale koszty utrzymania masakryczne. Dobrze że już się go pozbyłem.
Trwałość silnika
 (4/10)
Niezawodność auta
 (5/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:12l/100km

Spalanie - trasa:9l/100km

Spalanie - średnie:10l/100km

Zalety:W sumie tylko znaczek Mercedesa. Japońce niestety są lepsze.
Wady:Wszystko po trochę. Auta niezadbane wręcz zniszczone przez ludzi.
Rocznik / Przebieg:2003 428400
W210 Kombi 08.07.2019
Średnia:
(9.25)
Tak
Opinia: Mam rok w210 kombia utomat. Spalanie małe miasto przy ciężkiej nodze maks. 12,4 l/100 km, przy delikatnej 9,00 l/100 km, trasa jazda ostra maks 8,9 l/100 normalna około 140 km/h 6,6 l/100 km a bardzo oszczędna przy maks 90 km/h 4,4 l/100 km . Ja zrobiłem w ciągu roku trzy wymiany oleju co 12 tyś km. Wymieniłem pompę wody, termostat, pasek klinowy, i jakieś tam stworzenie zawieszenia z przodu. Koszt całości około około 800 złotych i oczywiście olej w skrzyni. Jak na razie super fura. Korozja tylko na przednich błotnikach i nigdzie więcej. Koszt jednego to koło 190 zł więc nie ma tragedii. Bardzo wygodne kombi. Prowadzi się świetnie.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.00l/100km

Spalanie - trasa:6.60l/100km

Spalanie - średnie:7.30l/100km

Zalety:Trwałość silnika, pancerna skrzynia, ładowność, wygoda, bezpieczeństwo, rozsądne spalanie
Wady:Korozja ale tylko w egzemplarzach zaniedbanych
Rocznik / Przebieg:2000/365000