alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mercedes Citan W415 111 CDI (110KM)

Mercedes Citan W415 111 CDI (110KM)Wyświetleń: 3494

Mercedes Citan W415 111 CDI (110KM)

Okres produkcji: od 2012

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1461
Moc [KM]110
Moment obrotowy [Nm]240
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna170
Przyspieszenie (0-100km/h)12.2
Spalanie - miasto [l/100km]5,5
Spalanie - trasa [l/100km]4.8
Spalanie - średnie [l/100km]5.0

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4.5 L
Wymiana olejuco 25.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 160.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Siemens

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
108 CDI751801506.0
109 CDI902001586.5

16.05.2018Janusz Tak

Super silniczek i to w dodatku nie Mercedesa jakbym mi nie powiedzieli to bym nie uwierzył, ale nie ma to większego znaczenia.Silnik bardzo cichy oszczędny i niezłej dynamice przy wielkości auta powiem że bardzo dobrej dynamice,największym atutem jest jego świetna elastyczność i niski poziom spalania.Po przejechaniu 93 tys.km jestem usatysfakcjonowany,niskie koszty utrzymania,zerowa awaryjność tani serwis.Silnik godny polecenia nie ma się co bać jak wziął go Mercedes to o czymś musi to świadczyć,


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2
Brak opinii