alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Seat Cordoba I  1.9 TDI  (90KM)

Seat Cordoba I 1.9 TDI (90KM)Wyświetleń: 1597

Seat Cordoba I  1.9 TDI  (90KM)

Okres produkcji: 1993-1999

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]90
Moment obrotowy [Nm]202
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna175
Przyspieszenie (0-100km/h)12.5
Spalanie - miasto [l/100km]6.3
Spalanie - trasa [l/100km]4.3
Spalanie - średnie [l/100km]5.3

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40 - 10W40
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski pompa Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 D641271655.3
1.9 SDI681281625.2

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7

Trasa: 5.8

Średnie: 6.5

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(6.75)
Trwałość silnika
 6/10
Niezawodność auta
 6/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 7/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Konrad 08.01.2018
Średnia:
(6.75)
Tak
"Witam posiadałem wersje cuppe . Mase problemów z pierdołami jak nie coś z zawieszaniem to z komputerem, z linkami od podnosznia szyb, po ogrzewanie. Polecam dla kogoś kto może sobie sam takie problemny zrobić ponieważ to jest proste tylko trzeba miec gdzie i jakies o tym pojęcie."
Trwałość silnika
 (6/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.0l/100km

Spalanie - trasa:5.8l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:Tani w kupnie dla nowych kierowców.
Wady:Mase problemów z pierdołami
1999r 280 000km

Kod antyspamowy
Odśwież

09.02.2016PatrykNie

wielu zachwala ale 1.9 TDI to gówno mam taki silnik w Audi a6 wiecznie coś się psuje a naprawy kosztowne nie polecam silników TDI!!!


21.06.2016młody Nie

Prawda jest taka "kupując TDI-ka osiedlasz mechanika" myślę że to w 100% realne stwierdzenie. A zwłaszcza teraz kiedy jest pełno egzoplazmy zajeżdżonych i zakatowanych na śmierć.Mam znajomego mechanika i przechodząc koło jego warsztatu nie ma dnia by nie miał jakiegoś wv z TDI , zawsze się jakiś znajdzie.


31.12.2015rafałTak

silnik jak na przestarzały niezawodny,bezawaryiny niech się schowają te nowe modele pompowtrysku


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.