alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Polo III 1.9 D (64KM)

Volkswagen Polo III 1.9 D (64KM)Wyświetleń: 6598

Volkswagen Polo III 1.9 D (64KM)

Okres produkcji: 1994-1999

Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]64
Moment obrotowy [Nm]124
Doładowanie-
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna150
Przyspieszenie (0-100km/h)17.6
Spalanie - miasto [l/100km]7.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.5

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40 - 10W40
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo.90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7

Trasa: 4.7

Średnie: 5.7

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 TDI751951704.5
1.7 SDI601151574.4

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 8
Średnia (głosów 3):
(8.42)
Trwałość silnika
 9.67/10
Niezawodność auta
 7.33/10
Spalanie ON
 8.33/10
Koszty utrzymania
 8.33/10

Głosy według opinii:

30

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 16

Opinie użytkowników

Rafał 18.01.2015
Średnia:
(8.50)
Tak
"Samochód idealny dla początkującego kierowcy,ekonomiczny, niska awaryjność silnika, polecam ! "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5 l/100km

Zalety:Żywotność, tanie części, wspomaganie kierownicy
Wady:silnik mógłby być troszkę mocniejszy
6n/1.9D/244600
SEBA 08.09.2014
Średnia:
(8.50)
Tak
"polecam fanom ekonomicznej jazdy, wygodne idealne na start dla młodej osoby, trzeba tym autem umieć jeździć "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:4l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:niezniszczalne, tanie w utrzymaniu, wspomaganie kierownicy mistrzowskie
Wady:głośno chodzi, skrzynia biegów-wsteczny bieg, słabe osiągi i wolne przyspieszenie
1998 1.9 d
MAREK 05.06.2013
Średnia:
(8.25)
Tak
"AUTKO DOBRE, WDZIĘCZNE JEŚLI SIĘ O NIE DBA, BRAK ELEKTRONIKI POWODUJE JEGO NISKĄ AWARYJNOŚĆ, TANIE NAPRAWY, CHOĆ Z CZĘŚCIAMI BYWA RÓŻNIE, BO W SUMIE TO BIAŁY KRUK"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:BRAK TURBINY
Wady:SKRZYNIA, SŁABE OSIĄGI
POLO 6N 1998 - 428635