alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Polo III 1.9 D (64KM)

Volkswagen Polo III 1.9 D (64KM)Wyświetleń: 5250

Volkswagen Polo III 1.9 D (64KM)

Okres produkcji: 1994-1999

Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]64
Moment obrotowy [Nm]124
Doładowanie-
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna150
Przyspieszenie (0-100km/h)17.6
Spalanie - miasto [l/100km]7.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.5

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40 - 10W40
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo.90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 TDI751951704.5
1.7 SDI601151574.4

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7

Trasa: 4.7

Średnie: 5.7

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 3):
(8.42)
Trwałość silnika
 9.67/10
Niezawodność auta
 7.33/10
Spalanie ON
 8.33/10
Koszty utrzymania
 8.33/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 15

Głosy według opinii:

30

Opinie użytkowników

Rafał 18.01.2015
Średnia:
(8.50)
Tak
"Samochód idealny dla początkującego kierowcy,ekonomiczny, niska awaryjność silnika, polecam ! "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5 l/100km

Zalety:Żywotność, tanie części, wspomaganie kierownicy
Wady:silnik mógłby być troszkę mocniejszy
6n/1.9D/244600
SEBA 08.09.2014
Średnia:
(8.50)
Tak
"polecam fanom ekonomicznej jazdy, wygodne idealne na start dla młodej osoby, trzeba tym autem umieć jeździć "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:4l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:niezniszczalne, tanie w utrzymaniu, wspomaganie kierownicy mistrzowskie
Wady:głośno chodzi, skrzynia biegów-wsteczny bieg, słabe osiągi i wolne przyspieszenie
1998 1.9 d
MAREK 05.06.2013
Średnia:
(8.25)
Tak
"AUTKO DOBRE, WDZIĘCZNE JEŚLI SIĘ O NIE DBA, BRAK ELEKTRONIKI POWODUJE JEGO NISKĄ AWARYJNOŚĆ, TANIE NAPRAWY, CHOĆ Z CZĘŚCIAMI BYWA RÓŻNIE, BO W SUMIE TO BIAŁY KRUK"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:BRAK TURBINY
Wady:SKRZYNIA, SŁABE OSIĄGI
POLO 6N 1998 - 428635

Kod antyspamowy
Odśwież

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 7

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.