alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Fiat Bravo I 1.9 TD (75KM)

Fiat Bravo I 1.9 TD (75KM)Wyświetleń: 2643

Fiat Bravo I 1.9 TD (75KM)

Okres produkcji: 1995-2001

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1910
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]147
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna165
Przyspieszenie (0-100km/h)15.1
Spalanie - miasto [l/100km]7.4
Spalanie - trasa [l/100km]5.1
Spalanie - średnie [l/100km]6.0

Zalecane przez serwis

?Typ olejuSELENIA 10W40
LIlość oleju4.7 L
Wymiana olejuco 20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TD1001471826.2
1.9 JTD1052001874.6

08.01.2014BogdanTak

Miałem ten silnik w Fiacie Marea. Silnik bardzo prosty i kompletnie bezawaryjny. Wymieniałem jedynie świece żarowe i uszczelkę pod osłoną klawiatury, śmiesznie małe koszty. W silniku są montowane proste pompy Boscha. Silnik godny polecenia, przejechałem 150 tyś. km bez najmniejszej awarii.


20.08.2014KarolTak

Autem przejechałem 90 tys km (ale wczesniej mial przejechane 170 tys wiec łącznie silnik ma przejechane 260 tys). Jedyną usterką był czujnik położenia wału. Koszt naprawy (nowy czujnik + wymiana) 120 zł. Po za tym kompletnie bez awaryjny. Silnik oszczędny i dynamiczny. Ceny eksploatacji niższe niż przy 1.9 TDI. Przykłądem może być kosz wymiany rozrzadu w JTD okolo 600-700 zl a w TDI 900-1000. Naprawde silnik godny polecenia


17.11.2013Marek Tak

Dobry Diesel ,stara konstrukcja ale bardzo udana ,nie przysparza wiekszych problemów .mankamentem są wycieki ,pocenie się przy uszczelkach ,utrata oleju ,ale za to brak awarii ,silnik ma przejechane 327 tys km sam zrobiłem nim około 150 tys ,wymiany rozrządu ,pasków ,alternatora ,jednego wtrysku świec żarowych ale to normalka .Uważam że dobry silnik pali w zimie ,nie jest dynamiczny taki do jazdy do pracy sklepu .Spalanie 7 L


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 17
Brak opinii