alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Caddy III 1.9 TDI (105KM)

Volkswagen Caddy III 1.9 TDI (105KM)Wyświetleń: 13751

Volkswagen Caddy III 1.9 TDI (105KM)

Okres produkcji: 2003-2010

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]105
Moment obrotowy [Nm]250
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6/auto
Prędkość maksymalna166
Przyspieszenie (0-100km/h)13.3
Spalanie - miasto [l/100km]7.5
Spalanie - trasa [l/100km]5.3
Spalanie - średnie [l/100km]6.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 TDI752251505.7
1.9 TDI752101506.3

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.3

Trasa: 6.4

Średnie: 7.1

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 4):
(6.81)
Trwałość silnika
 5.25/10
Niezawodność auta
 6.25/10
Spalanie ON
 8.5/10
Koszty utrzymania
 7.25/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 14

Głosy według opinii:

13

Opinie użytkowników

Staś 23.02.2017
Średnia:
(9.75)
Tak
"Super silnik, mało awaryjny po przejechaniu 550 000 padło turbo,po wymianie turbiny auto dynamiczne jak nowe. układ paliwowy bez żadnej ingerencji { tylko filtry }"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:wygodny, mało awaryjny
Wady:mało wydajna klima i ogrzewanie
maxi 2008 560000
grzegorz 08.02.2017
Średnia:
(5.50)
Nie
"Jak na samochód użytkowy do firmy to niezbyt dobry wybór, auto 3 letnie sprowadzone z przebiegiem 115 tys km. po pół roku padła turbina do dzisiaj chodzi jak chce raz lepiej raz gorzej , po kolejnych kilku miesiącach padł dwumas a później po 2 miesiącach rozrząd. Więc prawie 10 tyś zł wrzucone w naprawy a miało być tak pięknie,że niezawodne na miliony kilometrów. "
Trwałość silnika
 (3/10)
Niezawodność auta
 (4/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:7.0l/100km

Zalety:wygodny,przestronny,w miare dynamiczny jak jest pusty pełny brakuje mocy,nie bierze oleju
Wady:głośny,dwumas,turbina,rozrząd- troche drogie naprawy
caddy 2006 1,9 tdi 105 km
Spxlider 03.10.2014
Średnia:
(6.75)
Nie
"Kupione niedawno, dokładnie w maju. Przebieg 211 tys. Konieczna wymiana koła dwumasowego + padła turbina. Do tego do zrobienia rozrząd i bóg wie co jeszcze wyjdzie. Razem na starcie dołożyłem do auta prawie 5000. "
Trwałość silnika
 (5/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:dynamiczny, wygodny, przestronny
Wady:głośny
caddy, 2004, 211
bartek 10.03.2013
Średnia:
(5.25)
Nie
"kupujac vw caddy 1,9 myslalem ze bede bardziej zadowolony. wszyscy tak zachwalaja te auta mowia o bezawaryjnosci, mowia o setkach tysiecy itd. a tu sie okazuje ze z vw wcale nie jest tak dobry jak kiedys, ,,, "
Trwałość silnika
 (3/10)
Niezawodność auta
 (5/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7.4l/100km

Zalety:dziala
Wady:turbo dwumas wtryski i dziwbne stuki w silniku
caddy van 1.9 tdi 105 km

Komentarze użytkowników

0 #1 Raymon 13.09.2017
Have you ever thought about publishing an ebook or guest
authoring on other sites? I have a blog based on the same topics
you discuss and would really like to have you share some stories/informa tion. I know my readers would
appreciate your work. If you're even remotely interested, feel free to send me
an e-mail.

Have a look at my webpage - paintball: http://paintballleucate17685.onesmablog.com/Top-Guidelines-Of-paintball-9245106

22.05.2016TomTak

Audi A4 B7 kupiłem. Były oczywiście 2-litrowe w tej cenie ale zdecydowałem sie własnie na ten silnik. Nieważne że kultura słaba że głośniejszy ale za to nic a nic sie nie psuje. Wymieniam filtry i oleje i w trase. Nie zawiódł mnie ani razu. Dla porównania żonie kupiłem Forda Mondeo 2013r. z przebiegiem 63000km (teraz ma 70000) 1.6 diesel i samochód już dwa razy stał w serwisie a raz laweta zwiozła go z drogi. Audi zrobiłem bezawaryjnie 153000km, a Fordem 7000km z ciagłymi problemami. Polecam silnik 1.9 TDI/PD !!!!!!


11.05.2013Tak

Miałem Leona 1,9 110 konna wersja - kod silnika AHL - przygody - oberwany blok silnika przy wjechaniu w zapadniętą studzienkę - wyrwany blok na szpilce przy poduszce. Ponoć się zdarzało - późniejsze konstrukcje np asz miały już dodatkowe wzmocnienia na odlewie i to się nie zdarzało . W efekcie była wymiana na używany inny blok - nikt nie dawał gwarancji że spaw będzie trzymał . Poza tym "kosmosem" z silnikiem nie było problemów (nawet po przekładce) . Awarie trapiły skrzynkę (synchronizator i łożyska) oraz wieczne wymiany czujnika położenia stopu . Ale silnik poza jedną wtopą :) - ok .


05.05.2013Tak

u mnie 322tkm i wciąż rośnie, silnik 1.9tdi 90KM 1995r. (Audi A4), przelatałem nim 100tkm i jak narazie bez problemów - odgłos silnika kojarzy się z ciągnikiem ale bezawaryjność jest ogromnym plusem, o siągach myślę że nie warto pisać ;) Następna też A4 1.9TDi ----ONLY AUDI---- Pozdrawiam i zachęcam wszystkich do kupna aut z tym silnikiem:)


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Raymon
13.09.2017
0
Have you ever thought about publishing an ebook or guest
authoring on other sites? I have a blog based on the same topics
you discuss and would really like to have you share some stories/information. I know my readers would
appreciate your work. If you're even remotely interested, feel free to send me
an e-mail.

Have a look at my webpage - paintball: http://paintballleucate17685.onesmablog.com/Top-Guidelines-Of-paintball-9245106

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 5

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.