alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Caddy III 1.9 TDI (105KM)

Volkswagen Caddy III 1.9 TDI (105KM)Wyświetleń: 12773

Volkswagen Caddy III 1.9 TDI (105KM)

Okres produkcji: 2003-2010

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]105
Moment obrotowy [Nm]250
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6/auto
Prędkość maksymalna166
Przyspieszenie (0-100km/h)13.3
Spalanie - miasto [l/100km]7.5
Spalanie - trasa [l/100km]5.3
Spalanie - średnie [l/100km]6.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 TDI752251505.7
1.9 TDI752101506.3

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.3

Trasa: 6.4

Średnie: 7.1

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 4):
(6.81)
Trwałość silnika
 5.25/10
Niezawodność auta
 6.25/10
Spalanie ON
 8.5/10
Koszty utrzymania
 7.25/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 13

Głosy według opinii:

13

Opinie użytkowników

Staś 23.02.2017
Średnia:
(9.75)
Tak
"Super silnik, mało awaryjny po przejechaniu 550 000 padło turbo,po wymianie turbiny auto dynamiczne jak nowe. układ paliwowy bez żadnej ingerencji { tylko filtry }"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:wygodny, mało awaryjny
Wady:mało wydajna klima i ogrzewanie
maxi 2008 560000
grzegorz 08.02.2017
Średnia:
(5.50)
Nie
"Jak na samochód użytkowy do firmy to niezbyt dobry wybór, auto 3 letnie sprowadzone z przebiegiem 115 tys km. po pół roku padła turbina do dzisiaj chodzi jak chce raz lepiej raz gorzej , po kolejnych kilku miesiącach padł dwumas a później po 2 miesiącach rozrząd. Więc prawie 10 tyś zł wrzucone w naprawy a miało być tak pięknie,że niezawodne na miliony kilometrów. "
Trwałość silnika
 (3/10)
Niezawodność auta
 (4/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:7.0l/100km

Zalety:wygodny,przestronny,w miare dynamiczny jak jest pusty pełny brakuje mocy,nie bierze oleju
Wady:głośny,dwumas,turbina,rozrząd- troche drogie naprawy
caddy 2006 1,9 tdi 105 km
Spxlider 03.10.2014
Średnia:
(6.75)
Nie
"Kupione niedawno, dokładnie w maju. Przebieg 211 tys. Konieczna wymiana koła dwumasowego + padła turbina. Do tego do zrobienia rozrząd i bóg wie co jeszcze wyjdzie. Razem na starcie dołożyłem do auta prawie 5000. "
Trwałość silnika
 (5/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:dynamiczny, wygodny, przestronny
Wady:głośny
caddy, 2004, 211
bartek 10.03.2013
Średnia:
(5.25)
Nie
"kupujac vw caddy 1,9 myslalem ze bede bardziej zadowolony. wszyscy tak zachwalaja te auta mowia o bezawaryjnosci, mowia o setkach tysiecy itd. a tu sie okazuje ze z vw wcale nie jest tak dobry jak kiedys, ,,, "
Trwałość silnika
 (3/10)
Niezawodność auta
 (5/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7.4l/100km

Zalety:dziala
Wady:turbo dwumas wtryski i dziwbne stuki w silniku
caddy van 1.9 tdi 105 km

Komentarze użytkowników

0 #1 Raymon 13.09.2017
Have you ever thought about publishing an ebook or guest
authoring on other sites? I have a blog based on the same topics
you discuss and would really like to have you share some stories/informa tion. I know my readers would
appreciate your work. If you're even remotely interested, feel free to send me
an e-mail.

Have a look at my webpage - paintball: http://paintballleucate17685.onesmablog.com/Top-Guidelines-Of-paintball-9245106

31.08.2017RolnixTak

Silnik trwały i okrutnie dynamiczny w fabi 1 jak na 101km robi robote :-D Szkoda że turbodziura jest dość mocno wyczuwalna. Pompowtryski i turbo jeszcze oryginalne, raz padł przepływomierz i tyle . Silnik nigdy nie kopci i nie bierze oleju. Co do spalania: przy spokojnej jeździe spala około 5.5, na trasie nawet poniżej 4 bez jakiegoś dużego problemu ale!!! Przy agresywnej jeździe spala nawet powyzej 10l/100km ;) Trzeba lać castrola edge turbo diesel fst 5w30 i jednocześnie wymieniać filtr oleju i paliwa co 10 tysięcy km a silnik będzie radośnie klekotał (ta kultura pracy nie jest wcale taka niska, silnik pracuje bardzo cicho) przez miliun kilometrów. Pozdrawiam :)


26.10.2014TomaszTak

Ogólnie jestem zadowolony ale niestety pompowtryski chodzą dość głośno, zdecydowanie mniejsza kultura w porównaniu do nowych diesli z bezpośrednim wtryskiem. Mam porównanie np z 1,9dCi - francuz zdecydowanie lepiej wygląda pod tym względem. Ogólnie jestem zadowolony bo jednak naprawy są dość tanie, regeneracja turbiny z wymontowaniem 700zł, dwumas+sprzegło+robocizna koło 2,5 tyś, wtrysków jeszcze nie robiłem więc nie wiem.


01.04.2016Tak

Jeżdżę od nowości Skodą Octavia II z silnikiem 1.9 TDI - do tej pory nie miałem żadnej awarii silnika, wymieniane regularnie - olej Long Life, filtr paliwa, filtr powietrza i filtr oleju co około 30 tys. km zgodnie z zaleceniami serwisu. Jednakże po rozmowach ze znajomymi mechanikami zaleca się wymieniać co 15 tys. km - i tak będę robił. Zamierzam dalej nim jeździć. Polecam wszystkim ten silnik.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Raymon
13.09.2017
0
Have you ever thought about publishing an ebook or guest
authoring on other sites? I have a blog based on the same topics
you discuss and would really like to have you share some stories/information. I know my readers would
appreciate your work. If you're even remotely interested, feel free to send me
an e-mail.

Have a look at my webpage - paintball: http://paintballleucate17685.onesmablog.com/Top-Guidelines-Of-paintball-9245106

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 4

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.