alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Caddy III FL 2.0 TDI (110KM)

Volkswagen Caddy III FL 2.0 TDI (110KM)Wyświetleń: 1657

Volkswagen Caddy III FL 2.0 TDI (110KM)

Okres produkcji: 2010-2015

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]110
Moment obrotowy [Nm]280
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna170
Przyspieszenie (0-100km/h)12.8
Spalanie - miasto [l/100km]7.8
Spalanie - trasa [l/100km]5.6
Spalanie - średnie [l/100km]6.5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować po 2007r
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Siemensa/Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 TDI1052501705.5
1.9 TDI1052501666.3

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

18.11.2016KasperTak

posiadałem 2 lata samochód z tym silnikiem. Jednostka genialna, dopóki nie zacznie sprawiać problemów. zrobiłem nim 40k kilometrów (stan przy zakupie 120k). niesamowita dynamika i kultura działania, podatność na chip tuning (ze 140 do 170KM), oszczędny (średnio 7L, w trasie potrafił zejść poniżej 5L/100). Niestety po przekroczeniu 140 tyś. km zaczęły pojawiać się pewne problemy. Zaczęło się od wymiany wtrysków, następnie doszedła uszkodzona turbina, zapchany dpf i w końcu wykryto pęknięcie głowicy przy 160tys. km. regeneracja nie była możliwa, a koszt wymiany wysoki. Ciężko mi było się rozstać z tym samochodem.


26.05.2015RobertTak

Jeżdżę autem od 5 lat i po części zgodzę się z opisanymi usterkami. Przy 150 tys. miałem problem z głowicą ale po zrobieniu nie miałem żadnych problemów z tym autem. Dwómas poleciał koło 270 tys. ale była to jak dla mnie naturalna rzecz że trzeba ją zrobić po tylu tysiącach km. Turbina - raz na jakiś czas trzeba ja przeczyścić i jest jak nowa na kolejne tysiące km. Plusy ?? idealne zawieszenie (chodź twarde), idealne prowadzenie auta, wysoka kultura pracy silnika jak i skrzyni. Bardzo dobre wytłumienie w środku. Wysokiej jakości materiały. Zero rdzy !! Na trasie potrafiłem zejść poniżej 5 l/100. Zero korozji pod spodem po 12 latach auta.


23.01.2015Darek Tak

przebieg 147 tys rok 2012 serwisowany żadnych problemów,jak czytam te opinie to mi sie przypomina moje A4 wcześniejsze same problemy,ale obecnie złego słowa nie mogę powiedzieć.Silnik 177KM to nie 140KM i tu jest ogromna różnica pod względem dynamiki,elastyczności i komfortu jazdy.Super silnik ale w tej wersji.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.