alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Caddy III FL 1.6 TDI (75KM)

Volkswagen Caddy III FL 1.6 TDI (75KM)Wyświetleń: 4332

Volkswagen Caddy III FL 1.6 TDI (75KM)

Okres produkcji: 2010-2015

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1598
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]225
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna150
Przyspieszenie (0-100km/h)17.6
Spalanie - miasto [l/100km]6.5
Spalanie - trasa [l/100km]5.1
Spalanie - średnie [l/100km]5.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4 L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo. 210.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 TDI1052501705.5
1.9 TDI1052551666.3

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 8

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

12.12.2014AdamTak

W VV jetta po 50.000 zepsuł się zawór ERG ale wymienili go bezpłatnie mimo, ze auto było po gwarancji bo to podobno jakis fabryczny feler (rok prod. 2009). Poza tym czasami na zimno strasznie wibruje, obroty zwiększają się i zminiejszają same na biegu jałowym co jest denerwujące stojąc po światłami. Innych wad nie zauwazyłem, wystarczająca dynamika i niskie zuzycie pliwa.


04.08.2017MarcinTak

Z tym silnikiem samochód posiadam od 2.5 roku, kupiłem z przebiegiem 153000km, osobiście przejechałem nim 74000km. Super silnik, bezobsługowy pod warunkiem że się dba o niego i płyny ustrojowe wymienia na czas. Sapalanie niezależnie od stylu jazdy na poziomie 5,5-5,7/100km. Jak do tej pory zero awarii samego silnika, osprzęt to inna bajka, po zakupie padł kompresor klimatyzacji a w tym roku regeneracja alternatora w którym padły łożyska. Koło dwumasowe zaczyna kończyć żywot, jednak z tego co do tej pory udało mi się ustalić jest jeszcze oryginalne, więc również nie ma tragedii. Naprawdę super silniczek, może nie grzeszy mocą ale jak na Fabię tragedii nie ma, jeszcze 70km/h poleci spokojnie :)


12.06.2013BodzioTak

Posiadam golfa 1,6 tdi cr model 2010 jest to auto dosc ciche w jezdzie ale co do spalania to jednak pali wiecej niz opisuje producent - tyle samo co moj poprzednik 1,9 tdi na pompowtryskach - to jest jego minus do tego musicie panstwo niestety ale jezdzic na tym drozszym dieslu jak Verwa czy Dynamic bo jest czuly na rodzaj paliwa oferowanych na Polskich stacjach


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 6

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.