alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Caddy III FL 1.6 TDI (75KM)

Volkswagen Caddy III FL 1.6 TDI (75KM)Wyświetleń: 4609

Volkswagen Caddy III FL 1.6 TDI (75KM)

Okres produkcji: 2010-2015

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1598
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]225
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna150
Przyspieszenie (0-100km/h)17.6
Spalanie - miasto [l/100km]6.5
Spalanie - trasa [l/100km]5.1
Spalanie - średnie [l/100km]5.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4 L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo. 210.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 TDI1052501705.5
1.9 TDI1052551666.3

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 9

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

19.08.2015MirekTak

Chociaż, nie lubię chwalić aut, bo zazwyczaj potem padają, to napiszę. Mam służbowe 1.6 tdi w Golfe 6 rocznik koniec 2011 i od kupienia od "nowości" ok 3000km przejechane 115 tyś KM. Paliwo najtańsze, bo takie muszę kupować. Serwisów nie robie w ASO, bo za drogie. Miałem Wymiana olejów 1 po 15 tyś, drugie po 25 tyś, 3 po 30 tyś, 4 35tyś i teraz jeszcze na tym oleju. Używam tylko oleju zalecany Castrol. Werdykt Przepalona żarówka, wymiana ok 10zł Nic innego się nie dzieje. Co do dynamiki, to 2 osoby ok, od 4 osób już czuć, że to 105km już mają co robić. Z Wrocław do Chorwacji Makarska, spalił 6,0l równe wg PC, pełen zapakowany. Odpukać, ale jak do tej pory mogę polecić. Muszę jednak zaznaczyć, że jak już jadę tym autem to minimum 20km robie. a zazwyczaj długie trasy. Prawie w ogóle nie robie takich krótkich tras.


02.10.2016KamilTak

Kupiłem go z początkiem 2016 r w golf VI Variant z końca 2011, moc 90KM. Gdy mieszkałem w Krakowie i przez 3 miesiące pokonywałem dystans 4 km do pracy, to w końcu wyskoczył DPF. Zgodnie z zaleceniami zrobiłem dłuższy dystans i kontrolka zgasła sama. Teraz robię "dystanse" 18 km do pracy i już się problem nie pojawił. Silnik bardzo dobrze się zbiera w dolnej fazie obrotów. Rewelacyjne spalanie w korkach i ogólnie po mieście do 80 km/h. Jego problem to autostrada. Przy prędkości 80 pali koło 5l +/- jak miasto, to trochę więcej, jak korki, to jeszcze więcej, a jak przelotówka, to nawet ok 4l. Ale autostrada i 140 km/h, to już koło 7 l. Podejrzewam, że wersja 110 KM na trasie pali mniej niż mój. Mam też coś ze zbieżnością, więc też opór toczenia może być minimalnie większy. Ogólnie z silnika jestem na prawdę bardzo zadowolony. Aaa i jeśli ktoś mówi, że mała dynamika, to warto aby dodać, czy mała jak na ten silnik czy ogólnie. Miałem np E46 z 184 KM i tam dynamika była dużo większa, ale to R6. Tu dynamika moim zdaniem jest bardzo ok


31.10.2017ŁukaszTak

Witam. Nie jest to pancerny 1,9 TDi 110KM jaki miałem w Passacie (10 lat w posiadaniu), ale daje radę (2 lata). Samochód głównie do dojazdów do pracy (droga mieszana miasto/trasa) najczęściej we 4 osoby, raczej dynamiczna jazda (dużo wyprzedzania). W trasie można dojść do 4 litrów przy przy równej jeździe nawet przy 120km/h. Gorzej jak się trafi zwalnianie i wyprzedzanie. To jest silnik, który ma 105 KM i 250Nm, i demonem prędkości nie będzie. Poniżej tabelka z roku jaką prowadzę z tankowania. Data przebieg gdzie? ile? za ile? km zł/km spalanie 2016-11-06 250232 Orlen Verva paliwo 23,08 L 105,71 456,6 0,23151555 5,054752519 2016-11-19 250980 Orlen Verva paliwo 41,76 L 187,5 747,3 0,250903252 5,588117222 2016-12-05 251686 Orlen Verva paliwo 39,37 L 187,79 707,8 0,265315061 5,562305736 2016-12-26 252474 Orlen Verva paliwo 47,07 L 232,06 787,7 0,294604545 5,975625238 2017-01-14 253230 Orlen Verva paliwo 47,95 L 230,4 756,2 0,304681301 6,340915102 2017-02-12 253939 Orlen Verva paliwo 46,57 L 229,12 708,5 0,323387438 6,573041637 2017-03-06 254740 Statoil paliwo 43,4 L 204,41 800,8 0,255257243 5,41958042 2017-03-25 255639 Statoil paliwo 47,68 L 216,94 899,2 0,241258897 5,302491103 2017-04-15 256646 Statoil paliwo 50,35 L 228,59 1006,8 0,227046087 5,000993246 2017-05-08 257557 Statoil paliwo 48,57 L 220,99 910,8 0,24263285 5,332674572 2017-05-29 258498 Statoil 200,01 941,4 0,212460166 5,159337157 2017-06-18 259335 Statoil paliwo 44,92 L 189,56 837,3 0,226394363 5,364863251 2017-07-02 260181 Statoil paliwo 44,67 L 187,17 845,9 0,221267289 5,280766048 2017-07-24 261024 Statoil paliwo 44,24 L 186,69 842,5 0,221590504 5,251038576 2017-08-13 261834 Statoil paliwo 40,81 L 176,3 810,1 0,217627453 5,037649673 2017-08-21 262313 Statoil paliwo 26,48 L 116,25 478,8 0,242794486 5,530492899 2017-09-05 263219 Statoil paliwo 49,41 L 216,91 905,6 0,23952076 5,456051237 2017-09-24 264089 Statoil paliwo 48,07 L 211,03 869,9 0,242591102 5,52592252 2017-10-15 264749 Statoil paliwo 38,69 L 172,94 657,9 0,262866697 5,880832953 2017-10-24 265659 Statoil paliwo 47,66 L 217,33 900,6 0,2413169 5,292027537


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 6

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.