alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Caddy III FL 1.6 TDI (102KM)

Volkswagen Caddy III FL 1.6 TDI (102KM)Wyświetleń: 10857

Volkswagen Caddy III FL 1.6 TDI (102KM)

Okres produkcji: 2010-2015

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1598
Moc [KM]105
Moment obrotowy [Nm]250
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna170
Przyspieszenie (0-100km/h)12.9
Spalanie - miasto [l/100km]6.2
Spalanie - trasa [l/100km]4.8
Spalanie - średnie [l/100km]5.5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 TDI752101505.7
1.9 TDI752101506.3

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7

Trasa: 6

Średnie: 6.3

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 14
Średnia (głosów 6):
(7.13)
Trwałość silnika
 8.33/10
Niezawodność auta
 7.33/10
Spalanie ON
 6.5/10
Koszty utrzymania
 6.33/10

Głosy według opinii:

42

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 64

Opinie użytkowników

asd 19.11.2017
Średnia:
(4.00)
Nie
""1,6 TDI, CADDY III, - to tragedia, wysokie spalanie - chyba, że ktoś na czwórce jedzie nonstop 50km/h to może mało pali, przy 90 tyś padł EGR - koszt 3 tys. !!! Nigdy więcej vieswagena. Śednie spalanie - miasto przy delkiatnej jeździe 7,8 (jak lekko przycisnę to ponad 9), trasa V 90 km/h spalanie 6,3l, trasa V 120 km/h spalanie 7,2 l (jazda solo bez pasażera i bagażu, ciśnienie opon prawidłowe :-), jazda ekspresówką - czyli bez hamowania i rozpędzania, dystans ponad 200km)" "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (4/10)
Spalanie ON
 (2/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.0l/100km

Spalanie - trasa:6.3l/100km

Spalanie - średnie:7.2l/100km

Zalety:
Wady:awaria eger ,koszty serwisu ,duże spalanie
Caddy 2012r
Andrzej 11.10.2017
Średnia:
(9.25)
Tak
"Spalanie na autostradzie przy predkosci 150-160km/h 8l/100, w trasie poza autostradą można się zbliżyć do 5l/100km, w mieście średnio 7l/100km. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:8l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:
Wady:szwindel Volkswagena
pawelo 24.02.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"caddy salonowy niezawodny, przy duzych mrozach -20 za slabe ogrzewanie, uklad jezdny pewny,silnik powyzej 2000 obrotow ma odejscie-polecam"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:niezawodnosc, lubi trasy
Wady:na dziurach twardy
3,2015 11000km
Robert 13.12.2016
Średnia:
(0.00)
Nie
"Silnik który pali jak smok, moc uzyskana dzięki wlewaniu paliwa wiadrami. Spalanie 30℅ większe od podawanego. 5l/100 można osiągnąć jadąc na 5 biegu z prędkością 70km/h, miasto real to min. 7,5l, chyba, że przejazd nocą. Reasumując, ten silnik do caddego to pomyłka. "
Trwałość silnika
 (0/10)
Niezawodność auta
 (0/10)
Spalanie ON
 (0/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:Miało być tak pięknie
Wady:Silnik spalanie to porażka, ciągły problem ze sprzęgłem, naprawy co 30 tys.
Marek 17.12.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"Super auto silnik udany "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:Super auto silnik udany
Wady:twarde plastyki
Caddy 2011
Marek 21.09.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"świetny silnik, bardzo mało pali, po przejechaniu 80 000 km jestem nim zachwycony - bardzo cichy, oszczędny silnik i jak na razie wlewam tylko olej i zmieniam co 15000 filtr i olej, "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5.0l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:świetny silnik, bardzo mało pali, po przejechaniu 80 000 km jestem nuim zachwycony - bardzo cichy, oszczędny silnik i jak na razie wlewam tylko olej i zmienieam co 15000 filtr i olej
Wady:na razie nie stwierdziłem
Caddy/2010/80000

Kod antyspamowy
Odśwież

18.11.2013audi a1Tak

Silnik 1.6 tdi idealnie spasowany do modelu audi a6, jeśli chodzi o dynamikę, elastyczność i poziomy spalania, do tego naprawdę zadowalająca kultura pracy, niestety opcjonalne z filtrem cząstek stałych jednak potencjalna awaria dopiero przede mną przebieg (25 tyś)


12.10.2013OnufryTak

Golfem z silnikiem 1,6 tdi zrobiłem nieco ponad 100 tys. km i ciągle jestem z niego zadowolony. Zużycie paliwa w znacznej mierze uzależnione jest od techniki jazdy i temperatury otoczenia i waha się od 4,6 do 5,4 l/100 km. Dynamika auta jest zadowalająca, natomiast jest dużo ciszej i wygodniej niż w poprzedniku z silnikiem 1,9. Wziąłem bogatszą wersję wyposażenia i nie żałuję. Warto było.


12.12.2014AdamTak

W VV jetta po 50.000 zepsuł się zawór ERG ale wymienili go bezpłatnie mimo, ze auto było po gwarancji bo to podobno jakis fabryczny feler (rok prod. 2009). Poza tym czasami na zimno strasznie wibruje, obroty zwiększają się i zminiejszają same na biegu jałowym co jest denerwujące stojąc po światłami. Innych wad nie zauwazyłem, wystarczająca dynamika i niskie zuzycie pliwa.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.