alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Caddy III FL 1.6 TDI (102KM)

Volkswagen Caddy III FL 1.6 TDI (102KM)Wyświetleń: 12734

Volkswagen Caddy III FL 1.6 TDI (102KM)

Okres produkcji: 2010-2015

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1598
Moc [KM]105
Moment obrotowy [Nm]250
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna170
Przyspieszenie (0-100km/h)12.9
Spalanie - miasto [l/100km]6.2
Spalanie - trasa [l/100km]4.8
Spalanie - średnie [l/100km]5.5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7

Trasa: 6

Średnie: 6.3

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 TDI752101505.7
1.9 TDI752101506.3

21.02.2014waldekNie

Przejechałem na nim aż 48 tys i jest jeszcze na gwarancji. Obecnie wystąpił problem z układem paliwowym i części pojechały do expertyzy. Nie wiem co będzie dalej.


19.08.2015MirekTak

Chociaż, nie lubię chwalić aut, bo zazwyczaj potem padają, to napiszę. Mam służbowe 1.6 tdi w Golfe 6 rocznik koniec 2011 i od kupienia od "nowości" ok 3000km przejechane 115 tyś KM. Paliwo najtańsze, bo takie muszę kupować. Serwisów nie robie w ASO, bo za drogie. Miałem Wymiana olejów 1 po 15 tyś, drugie po 25 tyś, 3 po 30 tyś, 4 35tyś i teraz jeszcze na tym oleju. Używam tylko oleju zalecany Castrol. Werdykt Przepalona żarówka, wymiana ok 10zł Nic innego się nie dzieje. Co do dynamiki, to 2 osoby ok, od 4 osób już czuć, że to 105km już mają co robić. Z Wrocław do Chorwacji Makarska, spalił 6,0l równe wg PC, pełen zapakowany. Odpukać, ale jak do tej pory mogę polecić. Muszę jednak zaznaczyć, że jak już jadę tym autem to minimum 20km robie. a zazwyczaj długie trasy. Prawie w ogóle nie robie takich krótkich tras.


26.01.2016DużyTak

Kolego Rafale ja w swoim Golfie VI 1.6 TDI CR 105 KM wymieniłem rozrząd przy przebiegu 200 tys i pasek jak i rolki były już w bardzo złym stanie wiec nie ma co trzymać rozrządu do tych wspomnianych przez serwis 210 tys . Dwumasa mi się posypała przy przebiegu 200 tys , ogólnie polecam ten silniczek tylko brakuje trochę mocy ale bardzo łatwo z niego wyciągnąć 130 koni ale największą wadą jest skrzynia 5 biegowa :/


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 15
Średnia (głosów 6):
(7.13)
Trwałość silnika
 8.33/10
Niezawodność auta
 7.33/10
Spalanie ON
 6.5/10
Koszty utrzymania
 6.33/10

Głosy według opinii:

42

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 64

Opinie użytkowników

asd 19.11.2017
Średnia:
(4.00)
Nie
""1,6 TDI, CADDY III, - to tragedia, wysokie spalanie - chyba, że ktoś na czwórce jedzie nonstop 50km/h to może mało pali, przy 90 tyś padł EGR - koszt 3 tys. !!! Nigdy więcej vieswagena. Śednie spalanie - miasto przy delkiatnej jeździe 7,8 (jak lekko przycisnę to ponad 9), trasa V 90 km/h spalanie 6,3l, trasa V 120 km/h spalanie 7,2 l (jazda solo bez pasażera i bagażu, ciśnienie opon prawidłowe :-), jazda ekspresówką - czyli bez hamowania i rozpędzania, dystans ponad 200km)" "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (4/10)
Spalanie ON
 (2/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.0l/100km

Spalanie - trasa:6.3l/100km

Spalanie - średnie:7.2l/100km

Zalety:
Wady:awaria eger ,koszty serwisu ,duże spalanie
Caddy 2012r
Andrzej 11.10.2017
Średnia:
(9.25)
Tak
"Spalanie na autostradzie przy predkosci 150-160km/h 8l/100, w trasie poza autostradą można się zbliżyć do 5l/100km, w mieście średnio 7l/100km. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:8l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:
Wady:szwindel Volkswagena
pawelo 24.02.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"caddy salonowy niezawodny, przy duzych mrozach -20 za slabe ogrzewanie, uklad jezdny pewny,silnik powyzej 2000 obrotow ma odejscie-polecam"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:niezawodnosc, lubi trasy
Wady:na dziurach twardy
3,2015 11000km
Robert 13.12.2016
Średnia:
(0.00)
Nie
"Silnik który pali jak smok, moc uzyskana dzięki wlewaniu paliwa wiadrami. Spalanie 30℅ większe od podawanego. 5l/100 można osiągnąć jadąc na 5 biegu z prędkością 70km/h, miasto real to min. 7,5l, chyba, że przejazd nocą. Reasumując, ten silnik do caddego to pomyłka. "
Trwałość silnika
 (0/10)
Niezawodność auta
 (0/10)
Spalanie ON
 (0/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:Miało być tak pięknie
Wady:Silnik spalanie to porażka, ciągły problem ze sprzęgłem, naprawy co 30 tys.
Marek 17.12.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"Super auto silnik udany "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:Super auto silnik udany
Wady:twarde plastyki
Caddy 2011
<<<12>>>