alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Nissan Juke 1.5 dCi (110KM)

Nissan Juke 1.5 dCi (110KM)Wyświetleń: 6352

Nissan Juke 1.5 dCi (110KM)

Okres produkcji: od 2010

Wersje nadwozia: crossover

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1561
Moc [KM]110
Moment obrotowy [Nm]240
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna175
Przyspieszenie (0-100km/h)11.3
Spalanie - miasto [l/100km]6.1
Spalanie - trasa [l/100km]4.5
Spalanie - średnie [l/100km]5.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W30
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 160.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.7

Trasa: 5

Średnie: 5.8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

19.01.2018Daniel Tak

Silnik moim zdaniem rewelacyjny. Cichy, elastyczny, oszczędny i przy tym dynamiczny, a co najważniejsze bezawaryjny. Silnik zamontowany w Grand scenicu z 2013r, obecnie przejechałem nim niecałe 60tys.km, przy czym samochód ma w tej chwili niecałe 190tys.km. Jestem bardzo zadowolony zarówno z silnika jak i samochodu. Aha, wymiana oleju i filtra powietrza co 10tys.km, filtr paliwa co 20tys.km


25.07.2017TomekTak

Bardzo dobry silnik mam go w Megane III GrandTour 2013r dynamiczny i bardzo oszczędny.Miałem jedną przypadłość przy przebiegu 120 tys km mianowicie po zapaleniu rano słychać było od strony rozrządu takie cykanie.Myśleliśmy że to rolka od paska klinowego została wymieniona koszt 297 pasek plus rolka i 50 zł wymiana,niestety dalej cykało okazało się że to rolka napinacza rozrządu już pasek był lekko na rancie naruszony przy przebiegu 120.000 tys a wymiana przy 160.tys według ASO.Koszt wymiany cały rozrzad z pompą 380zł plus 300zł wymiana. Taki mały przypadek po za tym wszystko ok,silnik bardzo elastyczny cichy i oszczędny trasa 5L średnio 5.8.- 6.4 miasto 72-7.8 l .Miałem kilka renówek z tym silnikiem są, ok nie ma problemu z nimi ,dodam że skróciłem wymiany olejów i filtrów do 15 tys km.Silnik posiada FAP ale jest bezobsługowy tak że nic sie nie dzieje w mieście po którym cały czas jeżdżę .


13.04.2014Krzysztof Tak

"Laguna III 2010r 1,5 dci przebieg 192 tyś km. Żadnych problemów z silnikiem . spalanie od 4,7 ltr do 5,5 ltr zimą Mieszkam na wsi i trudno mi pisać o spalaniu w mieście. Polecam. "


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 6
Średnia (głosów 1):
(9.25)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 7/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 10

Opinie użytkowników

Adam 06.10.2013
Średnia:
(9.25)
Tak
"Auto salonowe od nowości w mich rękach przebieg 56tys dwa razy przegląd w serwisie następny już na własną rękę ,po co przepłacać .Nic złego nie moge powiedzieć wszystko działa bez najmniejszych problemów ,zero awarii .Silnik 1.5 dCi (konstrukcja Renaulta) 110 KM idealny ,bardzo żwawy zbiera się dobrze ,elastyczny ,dobry do miasta ,spalanie to jego największa zaleta. Co do samego auta ,kupiłem ze względu na wygląd dość nowatorska sylwetka ,środek bardzo dobrze wykonany ,dobre prowadzenie ,widoczność dobra .Jestem bardzo zadowolony . "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.7l/100km

Spalanie - trasa:5.0l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:wygląd, silnik, spalanie, wyposażenie
Wady:drogi serwis
Nissan Juke 2010 r 56 tys-km