alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Nissan Juke 1.5 dCi (110KM)

Nissan Juke 1.5 dCi (110KM)Wyświetleń: 3523

Nissan Juke 1.5 dCi (110KM)

Okres produkcji: 2010-2015

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1561
Moc [KM]110
Moment obrotowy [Nm]240
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna175
Przyspieszenie (0-100km/h)11.3
Spalanie - miasto [l/100km]6.1
Spalanie - trasa [l/100km]4.5
Spalanie - średnie [l/100km]5.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W30
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Siemensa

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.7

Trasa: 5

Średnie: 5.8

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 1):
(9.25)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 7/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Głosy według opinii:

10

Opinie użytkowników

Adam 06.10.2013
Średnia:
(9.25)
Tak
"Auto salonowe od nowości w mich rękach przebieg 56tys dwa razy przegląd w serwisie następny już na własną rękę ,po co przepłacać .Nic złego nie moge powiedzieć wszystko działa bez najmniejszych problemów ,zero awarii .Silnik 1.5 dCi (konstrukcja Renaulta) 110 KM idealny ,bardzo żwawy zbiera się dobrze ,elastyczny ,dobry do miasta ,spalanie to jego największa zaleta. Co do samego auta ,kupiłem ze względu na wygląd dość nowatorska sylwetka ,środek bardzo dobrze wykonany ,dobre prowadzenie ,widoczność dobra .Jestem bardzo zadowolony . "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.7l/100km

Spalanie - trasa:5.0l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:wygląd, silnik, spalanie, wyposażenie
Wady:drogi serwis
Nissan Juke 2010 r 56 tys-km

Kod antyspamowy
Odśwież

27.05.2014Sławek Tak

Witam wszystkich ! Silnik 1.5 dCi 106 KM mam w Nissan Qashqai od nowości,jest bardzo mile zaskoczony .Do dnia dzisiejszego tylko serwis ASO -wymiany olejów,filtrów,klima ,żadnych awarii(a podobno to silnik Renaulta). Auto nie małe a spalanie bardzo niskie na trasie nawet 4.2L a miasto to ciężko przekroczyć 7L do tego silnik bardzo dynamiczny .


10.01.2015PIOTREKTak

WITAM SILNIK 1,5DCI Nissan Qashqai 106KM/78KW rok 2007 przebieg 136 tys bez jakichkolwiek awari zaskoczyl mnie bardzo pozytywnie wymiana oleju gora co 10000 km w tym czasie takze wymiana wszystkich filtrow a paliwa nawet 2 razy w roku(chyba nie musze mowic dlaczego TAK CZESTO wiemy jaka jest jakosc naszych paliw w miescie spalanie okolo 6,5l w trasie nawet 4,8l


03.02.2015FaxTak

145tys zero problemów,żadnych awarii,silnik bardzo ładnie wchodzi na obroty i zbiera się z niskich obrotów jest elastyczny.Bardzo cicha praca ,niskie spalanie,brak awarii .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.