alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Dacia Logan I 1.5 dCi (68KM)

Dacia Logan I 1.5 dCi (68KM)Wyświetleń: 5951

Dacia Logan I 1.5 dCi (68KM)

Okres produkcji: 2004-2012

Wersje nadwozia: sedan kombi van pickup

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1461
Moc [KM]68
Moment obrotowy [Nm]160
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna158
Przyspieszenie (0-100km/h)15
Spalanie - miasto [l/100km]5.8
Spalanie - trasa [l/100km]4.2
Spalanie - średnie [l/100km]4.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju4.6 L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo.160.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne Delphi/ po 2006 Siemens

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 dCi751801574.1
1.5 dCi852001684.6

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6

Trasa: 4.2

Średnie: 4.9

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(9.75)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 9/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

XX 04.10.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"Logan MCV 2011 motor super, dynamiczny i economiczny? na 165 tys. wymieniono jeden wstryskiwacz , teraz 255 tys. problemow niema."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.8l/100km

Spalanie - trasa:4.2l/100km

Spalanie - średnie:4.7l/100km

Zalety:
Wady:
Logan MCV 2011
marcin 26.01.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"fajny dieselek za małe pieniądze,tani w utrzymaniu, nie ma koła dwumasowego i Dpf-u .Mam go 4 lata na zmianę z żona dojazd do pracy i wypad za miasto żadnych problemów super niskie spalanie.Obecnie przebieg 160 tys po wymianie rozrządu koszt 700zł ,mechanik powiedział że choćby chciał coś znaleźć to nie ma co wszytko włącznie z zawieszeniem jak nowe .Polecam naprawdę fajnie się prowadzi silniczek cichy oszczędny i bezawaryjny."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.2l/100km

Spalanie - trasa:4.2l/100km

Spalanie - średnie:5.0l/100km

Zalety:niskie spalanie,bardzo dobra elastyczność,dosyć dobrze się zbiera,cicho pracuje
Wady:słabe wyposażnie.
Logan 2005r

Komentarze użytkowników

0 #1 Artur 04.10.2017
Logan MCV 2011 motor super, dynamiczny i economiczny? na 165 tys. wymieniono jeden wstryskiwacz , teraz 255 tys. problemow niema.

20.06.2015MariuszTak

Mam Scenica z roku 2003 z 1,5DCI, przebieg 187tys. czyli co dzień przez 13 lat auto robiło 40-50km. Do silnika nie ma do czego się przyczepić, pracuje jak najbardziej poprawnie. Jestem 3 właścicielem. Auto bardzo zadbane więc i nie katowane. Pali zawsze, nie gaśnie, auto w miarę dynamiczne, zużycie paliwa w większości cyklu miejskiego 6l/100km.


25.10.2013SławomirTak

Zrobiłem od nowości ponad 80 tys km jestem pozytywnie zaskoczony elastycznością i zuzyciem paliwa. Średnie zużycie ok 5l - 5,5l. Silnik robi się słaby powyżej 110 km/h. Regularna wymiana oleju i filtra. Na początku co 20 tys km teraz co 10 tys km. Bezawaryjny. Warty polecenia.


14.02.2016MarcinTak

"Trwały, ekonomoczny, wystarczajaco dynamiczny - najlepszy silnik na rynku"


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Artur
04.10.2017
0
Logan MCV 2011 motor super, dynamiczny i economiczny? na 165 tys. wymieniono jeden wstryskiwacz , teraz 255 tys. problemow niema.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.