alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Nissan X-Trail II 2.0 DCi (173KM)

Nissan X-Trail II 2.0 DCi (173KM)Wyświetleń: 3731

Nissan X-Trail II 2.0 DCi (173KM)

Okres produkcji: 2007-2014

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]173
Moment obrotowy [Nm]360
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)10.0
Spalanie - miasto [l/100km]8.5
Spalanie - trasa [l/100km]5.4
Spalanie - średnie [l/100km]6.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W30
LIlość oleju6.9 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 dCi1503201886.5

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

19.05.2014karolTak

silnik godny polecenia mocy pod dostatkiem,ładna równa praca można rzec że praktycznie nie słychać go we wnętrzu auta.Spalanie uzależnione od stylu jazdy ale średnio 7L jak dla mnie to dobry wynik.Żadnych problemów od nowości tylko wymiany olejów.


18.03.2015MateoTak

nie ma lepszego Diesla na rynku,wiem co piszę bo miałem ich chyba ze 20,i każdy zawodził po przejechaniu 150tys,ten ma 170tys i po za wymianami olejów nigdy nic się nie działo.Silnik super elastyczny świetnie wchodzi na obroty,bardzo dynamiczny a przy tym oszczędny.Nie ma obaw o rozrząd bo jest łańcuch.


29.06.2013MaciejTak

jeżdżę takim autem od 2ch lat, z silnikiem i filtrem 0 problemów,wymiana oleju po 30tyś km., jednak mi komputer pokazywał konieczność wymiany już po 14tyś km. i to uznaję za wadę bo generują się koszta. Jeżeli chodzi o dynamikę to nie ma mam żadnych zastrzeżeń. Wyprzedzanie planktonu na 4 biegu przy 80-120km/h to czysta przyjemność. Przy spokojnej jeździe można odbić się o wynik deklarowany przez producenta, przy dynamicznej 8 litrów co przy tej masie auta i mocy silnika uważam za ok. Ja polecam ten silnik frajda z jazdy gwarantowana :-)


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 6

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.