alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mercedes 190 W201 FL 2.5 D (94KM)

Mercedes 190 W201 FL 2.5 D (94KM)Wyświetleń: 1818

Mercedes 190 W201 FL 2.5 D (94KM)

Okres produkcji: 1988-1993

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2497
Moc [KM]94
Moment obrotowy [Nm]158
Doładowanie-
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna174
Przyspieszenie (0-100km/h)15
Spalanie - miasto [l/100km]8.5
Spalanie - trasa [l/100km]5.5
Spalanie - średnie [l/100km]7

Zalecane przez serwis

?Typ oleju10W40
LIlość oleju-
Wymiana olejuco 15000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP
Dwumasa
Turbina
Wtryski

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 D751261606.0
2.5 TD1262311927.6

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.5

Trasa: 6

Średnie: 7

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 1):
(9)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 8/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Głosy według opinii:

10

Opinie użytkowników

Rafał 06.01.2017
Średnia:
(9.00)
Tak
"Byłem posiadaczem takiego auta przez parę lat. Silnik naprawdę mało pali i jest dość dynamiczny. Auto świetne na trasę. Użytkowałem 5 lat i nigdy się nie popsuł."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:świetnie się prowadzi,
Wady:korozja nadwozia,
W201 2,5D/1989/450000

Kod antyspamowy
Odśwież

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.