alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A4 B7 2.0 TDI (140KM)

Audi A4 B7 2.0 TDI (140KM)Wyświetleń: 28475

Audi A4 B7 2.0 TDI (140KM)

Okres produkcji: 2004-2008

Wersje nadwozia: sedan kombi cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna210
Przyspieszenie (0-100km/h)9.9
Spalanie - miasto [l/100km]7.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.9

Trasa: 5.3

Średnie: 6.7

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TDI1152852005.6
2.0 TDI1703502246.8

09.12.2017HubertTak

Jetta 5 2,0 TDI BKD z pompowtryskami bez słynnego wałka napędu pompy oleju. Do 240 tys km bez żadnych awarii. Użytkowana od 77 tys km i zakupiona z tymże pewnym na 100 % przebiegiem. Przy przebiegu 240 tys km dopiero pierwsze awarie. Czujnik położenia wału korbowego, lekko przycinające się sterowanie zmienną geometrią. Dwie spalone świece żarowe. Koszt naprawy 600 zł z częściami i robocizną. 100 % polecam tylko nie rzęcha z połową tego co faktycznie na liczniku. Pewne i zadbane auto to prawdziwy wół roboczy. Nie sprawiający najmniejszych problemów. Auto dość małe i lekkie auto ciągnie dobrze jak na tę moc.


26.05.2015RobertTak

Jeżdżę autem od 5 lat i po części zgodzę się z opisanymi usterkami. Przy 150 tys. miałem problem z głowicą ale po zrobieniu nie miałem żadnych problemów z tym autem. Dwómas poleciał koło 270 tys. ale była to jak dla mnie naturalna rzecz że trzeba ją zrobić po tylu tysiącach km. Turbina - raz na jakiś czas trzeba ja przeczyścić i jest jak nowa na kolejne tysiące km. Plusy ?? idealne zawieszenie (chodź twarde), idealne prowadzenie auta, wysoka kultura pracy silnika jak i skrzyni. Bardzo dobre wytłumienie w środku. Wysokiej jakości materiały. Zero rdzy !! Na trasie potrafiłem zejść poniżej 5 l/100. Zero korozji pod spodem po 12 latach auta.


22.10.2013PawełNie

VW Passat 2.0TDI/140KM 2008 r to porażka ,auto zakupiłem w 2011 roku od tego czasu już dwa razy wróciłem na lawecie .Normalnie boje się gdzieś dalej wybierać .Nie powiem silnik dynamiczny ,nawet oszczędny .Miałem awarię pompy wtryskowej ,dwa wtryski do wymiany ,elektronika ciągle szwankująca .Koszty nie małe łacznie do kupy z lawetami około 4 tyś


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 56
Średnia (głosów 13):
(7.79)
Trwałość silnika
 7.62/10
Niezawodność auta
 8.31/10
Spalanie ON
 8.38/10
Koszty utrzymania
 6.85/10

Głosy według opinii:

103

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 58

Opinie użytkowników

Tomasz 12.02.2018
Średnia:
(10.00)
Tak
"Witam, Auto mam już 4 lata i wymieniłem tylko sondę Lambda,przebieg koło 300tyś auto ekonomiczne, zrywne, silnik z jednym wałkiem rozrządu. POLECAM!!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:ekonomiczny, wygodny,
Wady:jak na kombi troszkę za mały na dwoje dzieci
A4/2007/300000
seba 04.01.2018
Średnia:
(8.00)
Tak
"witam jestem posiadaczem audi a4 b7 2.0 tdi 16v 2005 kupilem go w 2015r mial orginalny przebieg 260000 tys km wymienilem w nim odrazu pompe oleju z1.9 tdi noi czesci eksploatacyjne rozrzad tarcze przod tyl olej wskrzyni plyn chodniczy amortyzatory przod tyl i autko chula jak talala w tej chfili ato ma przejechane 320000 i nic sienie dzieje i nie stuka tylko tankuje"
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:
Wady:
audi a4 b7 2005 320000km
Pawel 24.03.2017
Średnia:
(5.25)
Nie
"Witam, Audi a4b7 2.0tdi 16v 2005r.- Auto fajnie jeździ, potrafi być bardzo ekonomiczne w spalaniu. Podczas 4 lat użytkowania i przejechania 140tyś.km (przy oryginalnym przebiegu):naprawa generalna silnika 320000km., wymiana turbiny 370000km.,zepsuta pompa oleju 420000km."
Trwałość silnika
 (1/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (4/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Niskie spalanie
Wady:Turbo,pompa olejowa
b7/2005/420000
Krzyś 12.01.2017
Średnia:
(9.00)
Tak
"Czytam opinie o tym silniku i mam wrażenie, że lepiej było tego nie robić. Tyle złych opinii, że mam ochotę od razu wymieniać auto - jednak jak wsiądę i pojeżdżę to od razu mi przechodzi. Moje samochody są kompletnie inne: PASSAT B7 2007 170KM - przejechane 390tyś, AUDI A4 B7 140KM - przejechane 190tyś - tylko naprawy eksploatacyjne, oba mają jeszcze oryginalne sprzęgło i dwumasę. Na pewno fakt iż mam je od nowości pomógł w tak długiej eksploatacji. Po 250tyś zaczął brać olej ale 1 litr na 10tyś kilometrów można zaakceptować, po 300tyś konieczność usunięcia DPF. "
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:trwałość, niskie ceny części
Wady:atrakcyjność dla złodziei
PASSATB7 2007
PETER 08.09.2015
Średnia:
(8.50)
Tak
" MA SAMOCHODÓW IDEALNYCH I DOBRE OSIĄGI "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.9l/100km

Spalanie - trasa:4.6l/100km

Spalanie - średnie:5.7l/100km

Zalety:WYGODNY AUTO, KOMFROT, FAJNE JAZDY.
Wady:BRAK
AUDI A4 B7, 2005 R, 195000 KM
<<<123>>>