alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A4 B7 2.0 TDI (140KM)

Audi A4 B7 2.0 TDI (140KM)Wyświetleń: 22337

Audi A4 B7 2.0 TDI (140KM)

Okres produkcji: 2004-2008

Wersje nadwozia: sedan kombi cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna210
Przyspieszenie (0-100km/h)9.9
Spalanie - miasto [l/100km]7.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4.0 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryski

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TDI1152852005.6
2.0 TDI1703502246.8

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8

Trasa: 5.3

Średnie: 6.7

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 11):
(7.57)
Trwałość silnika
 7.36/10
Niezawodność auta
 8.18/10
Spalanie ON
 8.27/10
Koszty utrzymania
 6.45/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 47

Głosy według opinii:

83

Opinie użytkowników

Pawel 24.03.2017
Średnia:
(5.25)
Nie
"Witam, Audi a4b7 2.0tdi 16v 2005r.- Auto fajnie jeździ, potrafi być bardzo ekonomiczne w spalaniu. Podczas 4 lat użytkowania i przejechania 140tyś.km (przy oryginalnym przebiegu):naprawa generalna silnika 320000km., wymiana turbiny 370000km.,zepsuta pompa oleju 420000km."
Trwałość silnika
 (1/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (4/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Niskie spalanie
Wady:Turbo,pompa olejowa
b7/2005/420000
Krzyś 12.01.2017
Średnia:
(9.00)
Tak
"Czytam opinie o tym silniku i mam wrażenie, że lepiej było tego nie robić. Tyle złych opinii, że mam ochotę od razu wymieniać auto - jednak jak wsiądę i pojeżdżę to od razu mi przechodzi. Moje samochody są kompletnie inne: PASSAT B7 2007 170KM - przejechane 390tyś, AUDI A4 B7 140KM - przejechane 190tyś - tylko naprawy eksploatacyjne, oba mają jeszcze oryginalne sprzęgło i dwumasę. Na pewno fakt iż mam je od nowości pomógł w tak długiej eksploatacji. Po 250tyś zaczął brać olej ale 1 litr na 10tyś kilometrów można zaakceptować, po 300tyś konieczność usunięcia DPF. "
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:trwałość, niskie ceny części
Wady:atrakcyjność dla złodziei
PASSATB7 2007
PETER 08.09.2015
Średnia:
(8.50)
Tak
" MA SAMOCHODÓW IDEALNYCH I DOBRE OSIĄGI "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.9l/100km

Spalanie - trasa:4.6l/100km

Spalanie - średnie:5.7l/100km

Zalety:WYGODNY AUTO, KOMFROT, FAJNE JAZDY.
Wady:BRAK
AUDI A4 B7, 2005 R, 195000 KM
Sinmartin 01.09.2015
Średnia:
(9.50)
Tak
"Naczytałem się wiele o tych modelach i rocznikach.Większość opinii mnie przerażała i miałem taką chwilę czy nie sprzedać je zaraz po tygodniu od dnia zakupu.W chwili obecnej mam je już 5 lat,kiedy nabywałem to auto na liczniku było 147 tyś.(potwierdzone w książce serwisowej,auto nabyłem od osoby która pracowała w polskim salonie Audi,mam fakturę od właściciela kiedy nabywał je jako nowe i wiele innych faktur na których jest potwierdzenie co do jakichkolwiek napraw,tak że co do przebiegu mam pewność) w chwili obecnej mam mam przejechane 207 tyś. i oprócz standardowej obsługi auta nic w nim nie robiłem.Nie mam negatywnych uwag i aby tak dalej autko się spisywało.Mam mapowany silnik do 170 co się czuje wyraźnie w dynamice."
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:5.3l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:Prowadzi się znakomicie,super przyszpieszenie,kultura jazdy.
Wady:Tak jak ktoś wcześniej napisał,zawieszenie chyba jest trochę zbyt twarde.
Audi A4 B7 2.0 TDI
Andrzej 16.06.2015
Średnia:
(9.75)
Tak
"Przebieg obecnie to ok.150 tys, przejechałem przez rok 15 tys km i brak jakichkolwiek negatywnych uwag ."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.2l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:7.4l/100km

Zalety:Na równej drodze jest idealny w prowadzeniu przy zawieszeniu w s-line, przyspieszenie i kultura pracy rewelacyjnie.
Wady:Zbyt twarde zawieszenie w wersji s-line przy jeździe po nierównościach.
Audi A4 B7 2.0 DTI
Bartek 11.01.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"Ja mam ten samochod i jakos jest ok. a naped pompy oleju idzie zregenerować ja to zrobiłem pierwszy raz przy przebiegu 230tys koszt 2000 tys zl moje audi ma 280 tysięcy przelotu zawieszenie nie stuka zero oznak korozji tylko wlewam i jade. polecam za normalne pienadze. nie polecam dusigroszom "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.0l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:6.0l/100km

Zalety:Czip na 170 ps daje czadu polecam
Wady:bez wad
Audi A4B7 2005 2.0 tdi 140 ps
Marcin 11.12.2014
Średnia:
(9.50)
Tak
"Auto jest super mam go 6 lat i wszystko ok!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.8l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:6.3l/100km

Zalety:Małe spalanie, komfort, bezawaryjność
Wady:brak
Audi B7 2006 2,0tdi BPW Awant 168tyś
Howard 02.11.2014
Średnia:
(3.50)
Nie
"Silnik pada napęd pompy olej przy przebiegu 110-140 tyś wraz z tym automatycznie turbina mam 167 tyś przebiegu i trzeci silnik bo drugi kupiłem używany BLB za 8500zł i padł po 22 tyś od założenia"
Trwałość silnika
 (2/10)
Niezawodność auta
 (4/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (1/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.2l/100km

Spalanie - trasa:4.4l/100km

Spalanie - średnie:6.0l/100km

Zalety:dobra dynamika mało pali
Wady:awaryjność silnika i zawieszenia niski komfort w porównaniu z lexusem is
b7/2005 167tyś
ferdek kiepski 18.09.2014
Średnia:
(7.75)
Tak
"Śmieszne sa opinie typu "kupiłem auto z przebiegiem 174tys i dramat tak sie sypie" Chłopie kupiłeś auto co ma 174 tys na liczniku a nie na silniku! Bo tam pewnie bylo ok 400tyś wiec nie pisz głupot! Ja miałem taki model z tym silnikiem w multitronicu i złotówki nie wydałem na naprawy! Ale przebieg rzeczywisty był 180 tyś bo od nowego auto w rodzinie. I przez takich jak ty bajkopisarzy sa takie opinie o tych silnikach! Trzeba było nie szukac okazji tylko kupić auto za noramlne wieksze pieniadze i byś teraz nie wył i nie ujadał jak pies w azylu. Dotyczy opini Bankruta i sknery pewnie...."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (5/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8.5l/100km

Zalety:Fajne auto zwarte, ladnie wyglądajace
Wady:korozja błotnikow przednich w 5 letnim modelu - lakier orginalny
A4 B7 2007
MAREK 10.07.2014
Średnia:
(7.75)
Tak
"NIE MA SAMOCHODÓW IDEALNYCH , KAŻDY SIE PSUJE , JA MAM AUDI A4 B7 2,5 ROKU I WSZYSTKO JEST OK , PO KUPNIE PRZY PRZEBIEGU 170 TYS WYMIENIŁEM WSZYSTKIE PSUJĄCE SIE CZĘŚCI W POMPIE OLEJU I JEŻDZĘ BEZ ŻADNYCH PROBLEMÓW , FAKTYCZNIE POMPA OLEJU TO NIE CUD TECHNIKI ALE KAZDY FACET I SZANUJACY SIE KIEROWCA I WŁAŚCICIEL SAMOCHODU POWINIEN ZNAC SWÓJ SAMOCHÓD JEGO WADY I ZALETY A WTEDY PRZY PRZEBIEGU 170 TYS WIADOMO ZE TRZEBA BY WYMIEIC LUB NAPRAWIC POMPĘ OLEJU I WSZYSTKO BYŁOBY SUPER , JEŻELI OLEWA SIE PROSTE RZECZY I SWÓJ SAMOCHÓD TO NIESTETY TRZEBA ZA TO PŁACIC "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (5/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:4.7l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:NIE MAM NEGATYWNYCH UWAG
Wady:CIUT DUŻE SPALANIE
AUDI A4 B7 BLB
<<<12>>>

Kod antyspamowy
Odśwież

19.06.2013WojtekNie

Turan 2.0 tdi 2007r najgorszy silnik diesla!!!! nikomu nie polecam przy 56tyskm poszła glowica 68tyskm siadła turbina spalanie 9.5l miasto 6.5 trasa z klima 110-120kmh


01.03.2015piotrTak

Auto z przebiegiem 240000 zero problemow dynamiczne, spalanie w normie okolo 8 litrow miasto okolo 5.5 na trasie tempomat predkosc 120km/h .polecam warte polecenia swietnie trzyma sie drogi kompromis auta sportowego z komfortem felgi 18 cali i profil 40 .przy tym przebiegu brak problemow z dwumasa,zawieszenie orginalne auto z 2009 roku .przebieg orginalny a nie zmniejszany o polowe a pozniej zdziwienie ze auto ma na liczniku niecale 200k na kolach 500k i sie psuje dziekuje.


19.06.2016JarekTak

Od nowosci posiadalem b6 z 2006 roku żadnych problemow z silnikim w zawieszeniu przy dynamiczej jezdzie tylko po 150k skrzypialy gumy wachaczy. Po przebiegu 230k zaczał mocno rdzewiec przy listwach i został sprzedany. Z powodu b.duzej ceny b8 Kupiłem ponownie passata b7 2013 i jestem zadowolony.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 39

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów