alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A4 B7 2.5 TDI (163KM)

Audi A4 B7 2.5 TDI (163KM)Wyświetleń: 6964

Audi A4 B7 2.5 TDI (163KM)

Okres produkcji: 2004-2008

Wersje nadwozia: sedan kombi cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2496
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]310
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna225
Przyspieszenie (0-100km/h)9.0
Spalanie - miasto [l/100km]9.8
Spalanie - trasa [l/100km]5.4
Spalanie - średnie [l/100km]6.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju5.0 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryski Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TDI1152852005.6
2.0 TDI1403202105.7

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10

Trasa: 6.3

Średnie: 7.8

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(7.75)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 6/10
Koszty utrzymania
 6/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 12

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

Przemek 17.07.2015
Średnia:
(7.50)
Tak
"Na auto nie mogę narzekać. Dopiero po przejechaniu 220 tys . km musiałem wymienić turbinę (500zł używka z wymianą) i pompę wtryskową (ok. 1100 zł reg. z wymianą). Jedynym mankamentem w moim egzemplarzu jest to że na zimnym puszcza dymek. Najważniejsze w tym modelu wszystko robić na czas i po prostu o nie dbać. Auto szczerze polecam."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.5l/100km

Spalanie - trasa:6.8l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:wykończenie, wygląd, dynamika, komfort, precyzja prowadzenia,
Wady:przy odpalaniu puszcza dymek
2005/ 230 tys.
Iwo 23.12.2013
Średnia:
(8.00)
Tak
"Swietny samochód to już moje 2gie audi, wczesniej A6 C5,co mnie przekonuje to bezawarynjność,niemiecka precyzja wykończenia,oraz doskonałe właściowści jezdne- wielowahaczowe zawieszenie. 168 Km bardzo dobrze napędza samochód nawet na 4 i 5 biegu ładnie przyśpiesza. Spalanie na zadowalającym poziomie."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10.5l/100km

Spalanie - trasa:5.8l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:wykonczenie, wygląd, dyamika, komfort, precyzja prowadzenia
Wady:brak
Audi A4 2008r

Kod antyspamowy
Odśwież

25.02.2017JacekTak

Silnik z samej końcówki produkcji. Jeżdżę nim od 10 lat. Wymiana oleju co 15tys - brak dolewek pomiędzy wymianami, w Tiptronicu co 60tys. Używany glownie do jazdy miejskiej spalanie śr. 10,5 samo miasto ok.13,5 trasa 9l.


09.02.2016Nie

2.5 V6 audi a6 silnik i samochód to totalne gówno zwłaszcza te audi części strasznie drogie a co do awaryjności to jest bardzo wysoka nie polecam Audi i ich V6


25.10.2013oba maNie

Posiaałem passata z tym silnikiem niestety nagorszy zakup w moim życiu miałem poważną awarię rozrządu, doszło do kolizji paska alternatora, który wkręcił się w rozrzą co spowodowało kolizję tłoków z zaworami, koszt takiej naprawy wyniósł mnie 5 ,5 tyś zł!!!!!!!!! Dodam również, że sama wymiana rozrządu poza aso to ponad 2 tyś zł.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 6

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.