alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A4 B7 2.5 TDI (163KM)

Audi A4 B7 2.5 TDI (163KM)Wyświetleń: 5988

Audi A4 B7 2.5 TDI (163KM)

Okres produkcji: 2004-2008

Wersje nadwozia: sedan kombi cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2496
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]310
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna225
Przyspieszenie (0-100km/h)9.0
Spalanie - miasto [l/100km]9.8
Spalanie - trasa [l/100km]5.4
Spalanie - średnie [l/100km]6.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju5.0 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryski Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TDI1152852005.6
2.0 TDI1403202105.7

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10

Trasa: 6.3

Średnie: 7.8

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(7.75)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 6/10
Koszty utrzymania
 6/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 10

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

Przemek 17.07.2015
Średnia:
(7.50)
Tak
"Na auto nie mogę narzekać. Dopiero po przejechaniu 220 tys . km musiałem wymienić turbinę (500zł używka z wymianą) i pompę wtryskową (ok. 1100 zł reg. z wymianą). Jedynym mankamentem w moim egzemplarzu jest to że na zimnym puszcza dymek. Najważniejsze w tym modelu wszystko robić na czas i po prostu o nie dbać. Auto szczerze polecam."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.5l/100km

Spalanie - trasa:6.8l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:wykończenie, wygląd, dynamika, komfort, precyzja prowadzenia,
Wady:przy odpalaniu puszcza dymek
2005/ 230 tys.
Iwo 23.12.2013
Średnia:
(8.00)
Tak
"Swietny samochód to już moje 2gie audi, wczesniej A6 C5,co mnie przekonuje to bezawarynjność,niemiecka precyzja wykończenia,oraz doskonałe właściowści jezdne- wielowahaczowe zawieszenie. 168 Km bardzo dobrze napędza samochód nawet na 4 i 5 biegu ładnie przyśpiesza. Spalanie na zadowalającym poziomie."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10.5l/100km

Spalanie - trasa:5.8l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:wykonczenie, wygląd, dyamika, komfort, precyzja prowadzenia
Wady:brak
Audi A4 2008r

Kod antyspamowy
Odśwież

09.09.2014JarosławTak

Pompa wtryskowa 700zł koło dwumasowe ok1000zł turbosprężarka 680zł Nie wiem skąd autor brał dane... Ceny podałem nowych elementów(zamienników) autor chyba podał ceny od producenta. Przykład, zderzak bmw . Zamiennik 500zł, u producenta 2500 i więcej. Pozdrawiam


07.02.2014Vitek78Tak

Zgadzam się z kolegą poniżej JAK DBASZ TO MASZ jeżdzę tym autem juz 4 rok śmiga jak burza.Auto takiej klasy niestety wymaga nakładów finansowych:)AUDI NIE NAPRAWIAMY NA CHIŃSKICH ZAMIENNIKACH !!!


21.05.2016WVNie

silnik godny nie poleceni :)


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 6

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.