alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A4 B7 2.5 TDI (163KM)

Audi A4 B7 2.5 TDI (163KM)Wyświetleń: 5837

Audi A4 B7 2.5 TDI (163KM)

Okres produkcji: 2004-2008

Wersje nadwozia: sedan kombi cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2496
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]310
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna225
Przyspieszenie (0-100km/h)9.0
Spalanie - miasto [l/100km]9.8
Spalanie - trasa [l/100km]5.4
Spalanie - średnie [l/100km]6.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju5.0 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryski Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TDI1152852005.6
2.0 TDI1403202105.7

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10

Trasa: 6.3

Średnie: 7.8

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(7.75)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 6/10
Koszty utrzymania
 6/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 10

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

Przemek 17.07.2015
Średnia:
(7.50)
Tak
"Na auto nie mogę narzekać. Dopiero po przejechaniu 220 tys . km musiałem wymienić turbinę (500zł używka z wymianą) i pompę wtryskową (ok. 1100 zł reg. z wymianą). Jedynym mankamentem w moim egzemplarzu jest to że na zimnym puszcza dymek. Najważniejsze w tym modelu wszystko robić na czas i po prostu o nie dbać. Auto szczerze polecam."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.5l/100km

Spalanie - trasa:6.8l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:wykończenie, wygląd, dynamika, komfort, precyzja prowadzenia,
Wady:przy odpalaniu puszcza dymek
2005/ 230 tys.
Iwo 23.12.2013
Średnia:
(8.00)
Tak
"Swietny samochód to już moje 2gie audi, wczesniej A6 C5,co mnie przekonuje to bezawarynjność,niemiecka precyzja wykończenia,oraz doskonałe właściowści jezdne- wielowahaczowe zawieszenie. 168 Km bardzo dobrze napędza samochód nawet na 4 i 5 biegu ładnie przyśpiesza. Spalanie na zadowalającym poziomie."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10.5l/100km

Spalanie - trasa:5.8l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:wykonczenie, wygląd, dyamika, komfort, precyzja prowadzenia
Wady:brak
Audi A4 2008r

Kod antyspamowy
Odśwież

20.11.2016JurekTak

Przed audi miałem seata toledo2 1,4 75 KM 8 lat jeździłem, byłem drugim właścicielem kupiony w polskim salonie, Karoseria super, układ jezdny tez ale silnik porażka.zamarznieta odma silnik do wymiany, Drugi silnik olej 3 l na 1000km.Audi starsze 2 lata 99 r nawet z tym silnikiem 2,5 tdi bije o głowę seata.Nawet w kosztach paliwa.Audi wbrew pozorom jest łatwym samochodem do naprawy i wdzięcznym należy tylko stosować się do zaleceń serwisu.nie jestem mechanikiem a dużo rzeczy naprawiam sam, wszystko jest na YouTube. A mechanicy to są duże koszty.Wiekszosc z nich nie ma nawet kluczy dynamometrycznych, bo np przy wymianie wachaczy i remoncie silnika to podstawa.


12.02.2016MaciejNie

ten silnik to kompletny złom i cholernie drogi serwis Nie polecam


31.03.2016Nie

... ten silnik to złom


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 6

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.