alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A4 B7 2.5 TDI (163KM)

Audi A4 B7 2.5 TDI (163KM)Wyświetleń: 7849

Audi A4 B7 2.5 TDI (163KM)

Okres produkcji: 2004-2008

Wersje nadwozia: sedan kombi cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2496
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]310
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna225
Przyspieszenie (0-100km/h)9.0
Spalanie - miasto [l/100km]9.8
Spalanie - trasa [l/100km]5.4
Spalanie - średnie [l/100km]6.9

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40
LIlość oleju8.5 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TDI1152852005.6
2.0 TDI1403202105.7

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10

Trasa: 6.3

Średnie: 7.8

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 7
Średnia (głosów 2):
(7.75)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 6/10
Koszty utrzymania
 6/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 12

Opinie użytkowników

Przemek 17.07.2015
Średnia:
(7.50)
Tak
"Na auto nie mogę narzekać. Dopiero po przejechaniu 220 tys . km musiałem wymienić turbinę (500zł używka z wymianą) i pompę wtryskową (ok. 1100 zł reg. z wymianą). Jedynym mankamentem w moim egzemplarzu jest to że na zimnym puszcza dymek. Najważniejsze w tym modelu wszystko robić na czas i po prostu o nie dbać. Auto szczerze polecam."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.5l/100km

Spalanie - trasa:6.8l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:wykończenie, wygląd, dynamika, komfort, precyzja prowadzenia,
Wady:przy odpalaniu puszcza dymek
2005/ 230 tys.
Iwo 23.12.2013
Średnia:
(8.00)
Tak
"Swietny samochód to już moje 2gie audi, wczesniej A6 C5,co mnie przekonuje to bezawarynjność,niemiecka precyzja wykończenia,oraz doskonałe właściowści jezdne- wielowahaczowe zawieszenie. 168 Km bardzo dobrze napędza samochód nawet na 4 i 5 biegu ładnie przyśpiesza. Spalanie na zadowalającym poziomie."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10.5l/100km

Spalanie - trasa:5.8l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:wykonczenie, wygląd, dyamika, komfort, precyzja prowadzenia
Wady:brak
Audi A4 2008r

Kod antyspamowy
Odśwież

09.09.2014JarosławTak

Pompa wtryskowa 700zł koło dwumasowe ok1000zł turbosprężarka 680zł Nie wiem skąd autor brał dane... Ceny podałem nowych elementów(zamienników) autor chyba podał ceny od producenta. Przykład, zderzak bmw . Zamiennik 500zł, u producenta 2500 i więcej. Pozdrawiam


25.02.2017JacekTak

Silnik z samej końcówki produkcji. Jeżdżę nim od 10 lat. Wymiana oleju co 15tys - brak dolewek pomiędzy wymianami, w Tiptronicu co 60tys. Używany glownie do jazdy miejskiej spalanie śr. 10,5 samo miasto ok.13,5 trasa 9l.


20.11.2016JurekTak

Przed audi miałem seata toledo2 1,4 75 KM 8 lat jeździłem, byłem drugim właścicielem kupiony w polskim salonie, Karoseria super, układ jezdny tez ale silnik porażka.zamarznieta odma silnik do wymiany, Drugi silnik olej 3 l na 1000km.Audi starsze 2 lata 99 r nawet z tym silnikiem 2,5 tdi bije o głowę seata.Nawet w kosztach paliwa.Audi wbrew pozorom jest łatwym samochodem do naprawy i wdzięcznym należy tylko stosować się do zaleceń serwisu.nie jestem mechanikiem a dużo rzeczy naprawiam sam, wszystko jest na YouTube. A mechanicy to są duże koszty.Wiekszosc z nich nie ma nawet kluczy dynamometrycznych, bo np przy wymianie wachaczy i remoncie silnika to podstawa.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.