alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A6 C6 FL 2.0 TDI (136KM)

Audi A6 C6 FL 2.0 TDI (136KM)Wyświetleń: 14071

Audi A6 C6 FL 2.0 TDI (136KM)

Okres produkcji: 2008-2011

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]136
Moment obrotowy [Nm]320
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna208
Przyspieszenie (0-100km/h)10.3
Spalanie - miasto [l/100km]7.0
Spalanie - trasa [l/100km]4.4
Spalanie - średnie [l/100km]5.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.8-4.3 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.3

Trasa: 6.8

Średnie: 7.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TDI1403204505.3
2.0 TDI1703502255.8

18.03.2016EdekNie

"mam ten silnik w audi a3 i apsolutnie go nie polecam od kiedy go mam nic tylko stoi u mechanika naj więkrzą jego wadą jest napinacz rozrzadu śruba pęka rozrząd spada i i rozwala wszystko w głowicy a na dodatek wałek rozrządu się zaciera turbina siada dwumas to samo totalna kicha"


01.03.2015piotrTak

"Auto z przebiegiem 240000 zero problemow dynamiczne, spalanie w normie okolo 8 litrow miasto okolo 5.5 na trasie tempomat predkosc 120km/h .polecam warte polecenia swietnie trzyma sie drogi kompromis auta sportowego z komfortem felgi 18 cali i profil 40 .przy tym przebiegu brak problemow z dwumasa,zawieszenie orginalne auto z 2009 roku .przebieg orginalny a nie zmniejszany o polowe a pozniej zdziwienie ze auto ma na liczniku niecale 200k na kolach 500k i sie psuje dziekuje."


10.11.2017PiotrekTak

"Samochód Audi A6C6 prowadzi się rewelacyjnie. Silnik oszczędny spalanie 5.5l trasa 7l miasto. Polecam."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 10
Średnia (głosów 3):
(7.42)
Trwałość silnika
 7.33/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 6.33/10

Głosy według opinii:

21

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 16

Opinie użytkowników

Janusz 24.08.2015
Średnia:
(8.25)
Tak
"Przebieg 270 tys, bez wątpliwości. O silniku w ogóle nie pamiętam, bo nie muszę. Leję tylko paliwo i zostawiam regularnie na przegląd. Jeden wielki problem to zniszczona instalacja radia przez płyn do spryskiwaczy tylnej szyby (uszkodzenie wężyka- podobno wada fabryczna). Od roku ulubieniec serwisów i elektryków. Na razie bez efektu. JEŚLI ZEPSUJE SIĘ SPRYSKIWACZ TYLNEJ SZYBY NIE PRÓBUJCIE GO UŻYWAĆ!!! PADNIE RADIO!!!"
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:8l/100km

Spalanie - średnie:8.5l/100km

Zalety:Przestrzeń, jakość materiałów.
Wady:Patrz powyżej
A6C6 2008
Janusz 17.04.2014
Średnia:
(7.50)
Tak
"Jak do tej pory silnik po przebiegu nieco ponad 240tys kilometrów bez żadnych problemów. Staranny serwis, prawdziwy przebieg. Mój mechanik uprzedza że można się spodziewać wymiany koła dwumasowego. Mam wrażenie natomiast że nie dysponuję maksymalną mocą, próbowałem i nigdy nie przekroczyłem 200km/h, powinno być o 8 więcej."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:7.5l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:ponad 240 tys km i nic. Oszczędny
Wady:Nie zauważyłem
A6C6 2007/2008
Staszek 20.12.2013
Średnia:
(6.50)
Nie
"Świetny samochód wygoda,komfort,prestiż wszystko dopracowane jednak ODRADZAM silnik 2.0 u mnie bardzo awaryjny problemy z zaworem EGR, po tym problem z wtryskami-regeneacja na koniec padło koło dwamasowe wymiana razem ze sprzęgłem. Koszt wszystkich napraw oraz części to prawie 6 tyś zł. Samochód polecam silnik odradzam."
Trwałość silnika
 (6/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.8l/100km

Spalanie - trasa:5.0l/100km

Spalanie - średnie:6.1l/100km

Zalety:wygoda, dobra trakcja, stlistka, dobre materiał wkończeiowe
Wady:silnik, wsokie koszta trzymania
Audi a6 2006rok