alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A6 C6 FL 2.0 TDI (136KM)

Audi A6 C6 FL 2.0 TDI (136KM)Wyświetleń: 11301

Audi A6 C6 FL 2.0 TDI (136KM)

Okres produkcji: 2008-2011

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]136
Moment obrotowy [Nm]320
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna208
Przyspieszenie (0-100km/h)10.3
Spalanie - miasto [l/100km]7.0
Spalanie - trasa [l/100km]4.4
Spalanie - średnie [l/100km]5.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.8-4.3 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TDI1403204505.3
2.0 TDI1703502255.8

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.3

Trasa: 6.8

Średnie: 7.5

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 9
Średnia (głosów 3):
(7.42)
Trwałość silnika
 7.33/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 6.33/10

Głosy według opinii:

21

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 15

Opinie użytkowników

Janusz 24.08.2015
Średnia:
(8.25)
Tak
"Przebieg 270 tys, bez wątpliwości. O silniku w ogóle nie pamiętam, bo nie muszę. Leję tylko paliwo i zostawiam regularnie na przegląd. Jeden wielki problem to zniszczona instalacja radia przez płyn do spryskiwaczy tylnej szyby (uszkodzenie wężyka- podobno wada fabryczna). Od roku ulubieniec serwisów i elektryków. Na razie bez efektu. JEŚLI ZEPSUJE SIĘ SPRYSKIWACZ TYLNEJ SZYBY NIE PRÓBUJCIE GO UŻYWAĆ!!! PADNIE RADIO!!!"
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:8l/100km

Spalanie - średnie:8.5l/100km

Zalety:Przestrzeń, jakość materiałów.
Wady:Patrz powyżej
A6C6 2008
Janusz 17.04.2014
Średnia:
(7.50)
Tak
"Jak do tej pory silnik po przebiegu nieco ponad 240tys kilometrów bez żadnych problemów. Staranny serwis, prawdziwy przebieg. Mój mechanik uprzedza że można się spodziewać wymiany koła dwumasowego. Mam wrażenie natomiast że nie dysponuję maksymalną mocą, próbowałem i nigdy nie przekroczyłem 200km/h, powinno być o 8 więcej."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:7.5l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:ponad 240 tys km i nic. Oszczędny
Wady:Nie zauważyłem
A6C6 2007/2008
Staszek 20.12.2013
Średnia:
(6.50)
Nie
"Świetny samochód wygoda,komfort,prestiż wszystko dopracowane jednak ODRADZAM silnik 2.0 u mnie bardzo awaryjny problemy z zaworem EGR, po tym problem z wtryskami-regeneacja na koniec padło koło dwamasowe wymiana razem ze sprzęgłem. Koszt wszystkich napraw oraz części to prawie 6 tyś zł. Samochód polecam silnik odradzam."
Trwałość silnika
 (6/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.8l/100km

Spalanie - trasa:5.0l/100km

Spalanie - średnie:6.1l/100km

Zalety:wygoda, dobra trakcja, stlistka, dobre materiał wkończeiowe
Wady:silnik, wsokie koszta trzymania
Audi a6 2006rok

Kod antyspamowy
Odśwież

30.11.2017JackNie

Silnik loteria niby poprawiony wzgledem PD ale bez wad nie jest mimo zmian i wprowadzenia CR. Pompa oleju w wersjach CR do 10.2009 dalej jest ta sama nieszczesna z sławnym wycierajacym sie imbusem. po tej dacie wprowadzono wiekszy , usterka została poproawiona chodz przy wiekszych przebiegach powyzej 350tys i poproawiony imbus potrafi sie wytrzec, Dwa to problemy wersji CR z pompą wysokiego cisnienia która sie łuszczy przez co opiłki uszkadzaja pompe i wtryski.... lepiej sprawdzic stan pompy i zawartosc opiłków i ew ja wymienic koszt nowej 1500zl, oraz stosowac preparaty do smarowanie wtryskow lub stosowac olej 2T do paliwa.


17.09.2017KamilTak

Jak narazie odpukać zero problemów może to z racji tego że przebieg nie taki duży i że auto od nowości o które bardzo dbam.VW Tiguan 20098r kupione w salonie jeżdżony tryb mieszany 60% trasa reszta miasto,dojazd do pracy po obwodnicy i trochę trasy reszta korki Warszawa średnio spala 5.8 można zejść na trasie po niżej 5l ale to do prędkości 110KM/h miasto wychodzi ponad 7L a w zimie 8-9L jak jest zimny.Przebieg 160tys i nic nie było wymieniane z powodu awarii tak więc model udany.CO do samego silnika jest cichy bo to wersja z pełnym wtryskiem nie na popowtryskach,całkiem inna praca wyższy kultura,dynamika i przyspieszenie na bardzo dobrym poziomie.Polecam silnik warty uwagi ale musi być zadbany tak jak mój


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.