alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A6 C6 2.0 TDI PD 140KM (BLB/BRE)

Audi A6 C6 2.0 TDI PD 140KM (BLB/BRE)Wyświetleń: 14135

Audi A6 C6 2.0 TDI PD 140KM (BLB/BRE)

Okres produkcji: 2004-2008

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna210
Przyspieszenie (0-100km/h)10.3
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]4.9
Spalanie - średnie [l/100km]5.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski -Bosch/Siemens

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.5

Trasa: 4.4

Średnie: 5.6

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.7 TDI1803808.97.0
3.0 TDI2254507.38.0
3.0 TDI2334557.47.5

16.11.2014MaciekNie

"witam kupiłem passata z silnikiem 2.0tdi rok prdukcji 2007 auto okazało się największym blendem mojego życia szmelc nad szmelcem po prostu syf na naprawy łącznie wydalaniem 18 tys zloty tka wiec silnik elektronika można wymieniać bez końca . dziś jest francuskie auto nie będę pisał jakie ale jest znakomite przejechałem 90 tys 3 lata żadnych usterek pozdrawiam "


15.01.2018AndrzejTak

"Golf V 2.0 TDI 140 km (BKD). 230000 km. Autem zrobiłem 80000 km. Do tej pory przy silniku wymieniłem czujnik doładowania turbiny (300zł) po za tym olej, filtry i wio. Auto bardzo dynamiczne,oszczędne. Gorąco polecam!!"


02.06.2014PIOTRNie

odradzam przy 80tyś padło turbo i pompa olejowa po kolejnych 20 przepływomierz i koło zamachowe. wersja 138 km"


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 28
Średnia (głosów 2):
(6.88)
Trwałość silnika
 6.5/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 9.5/10
Koszty utrzymania
 3.5/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 27

Opinie użytkowników

Damik 12.01.2018
Średnia:
(7.25)
Tak
"Brzmienie dużo lepsze od passata z podobnego rocznika wygodny dobrze spasowany, zawieszenie sztywne"
Trwałość silnika
 (7/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (5/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:4.3l/100km

Spalanie - średnie:5.7l/100km

Zalety:sztywne zawieszenie dobre spasowanie elementów dynamika niska awaryjność bardzo dobre nagłośnienie nawet w wersji podstawowej
Wady:średnio kosztowne części jednak troszkę za mało mocy jak na taką zabudowę
A6C6/2005/236000
Lukas 28.03.2015
Średnia:
(6.50)
Tak
"komfortowe siedzenie szczególnie jak się ma skórę i kubełki plus podgrzewane siedzenia wizualne emocje i sportowy charakter dodaje pakiet s-line wygoda również dzięki multifunkcyjnej kierownicy climatronikowi oraz duzej kolorowej nawigacji plus komputerowi spalania "
Trwałość silnika
 (6/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (2/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.0l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:komfort jazdy na najwyższym poziomie idealne prowadzenie super przyspieszenie male spalanie
Wady:wszyscy skarżą się na pompy olejowe a ja zatem mam już 6 audi z silnikiem 2.0tdi KOD BLB!!! i w żadnym nie wymieniałem pompy olejowej ani trzpienia w pompie olejowej który to on robi tą wadę a niektóre moje audi miały przebiegi nawet po 300 000km!!!
a6c6/2004/164000