alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A6 C6 2.0 TDI (140KM)

Audi A6 C6 2.0 TDI (140KM)Wyświetleń: 8056

Audi A6 C6 2.0 TDI (140KM)

Okres produkcji: 2004-2008

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna210
Przyspieszenie (0-100km/h)10.3
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]4.9
Spalanie - średnie [l/100km]5.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski -Bosch/Siemens

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TDI1363202085.3
2.0 TDI1703502255.8

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.5

Trasa: 4.4

Średnie: 5.6

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 14
Średnia (głosów 2):
(6.88)
Trwałość silnika
 6.5/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 9.5/10
Koszty utrzymania
 3.5/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 20

Opinie użytkowników

Damik 12.01.2018
Średnia:
(7.25)
Tak
"Brzmienie dużo lepsze od passata z podobnego rocznika wygodny dobrze spasowany, zawieszenie sztywne"
Trwałość silnika
 (7/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (5/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:4.3l/100km

Spalanie - średnie:5.7l/100km

Zalety:sztywne zawieszenie dobre spasowanie elementów dynamika niska awaryjność bardzo dobre nagłośnienie nawet w wersji podstawowej
Wady:średnio kosztowne części jednak troszkę za mało mocy jak na taką zabudowę
A6C6/2005/236000
Lukas 28.03.2015
Średnia:
(6.50)
Tak
"komfortowe siedzenie szczególnie jak się ma skórę i kubełki plus podgrzewane siedzenia wizualne emocje i sportowy charakter dodaje pakiet s-line wygoda również dzięki multifunkcyjnej kierownicy climatronikowi oraz duzej kolorowej nawigacji plus komputerowi spalania "
Trwałość silnika
 (6/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (2/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.0l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:komfort jazdy na najwyższym poziomie idealne prowadzenie super przyspieszenie male spalanie
Wady:wszyscy skarżą się na pompy olejowe a ja zatem mam już 6 audi z silnikiem 2.0tdi KOD BLB!!! i w żadnym nie wymieniałem pompy olejowej ani trzpienia w pompie olejowej który to on robi tą wadę a niektóre moje audi miały przebiegi nawet po 300 000km!!!
a6c6/2004/164000

Kod antyspamowy
Odśwież

22.10.2013PawełNie

VW Passat 2.0TDI/140KM 2008 r to porażka ,auto zakupiłem w 2011 roku od tego czasu już dwa razy wróciłem na lawecie .Normalnie boje się gdzieś dalej wybierać .Nie powiem silnik dynamiczny ,nawet oszczędny .Miałem awarię pompy wtryskowej ,dwa wtryski do wymiany ,elektronika ciągle szwankująca .Koszty nie małe łacznie do kupy z lawetami około 4 tyś


07.06.2013ZibiTak

Jeżdżę 2.0 DID (TDI) w M grandis, sygn BSY -zrobiłem 40k km - żadnych mikropęknięć - nikt z eksploatujących Mitsubishi nie zgłaszał takich awarii. Ten model BSY montowany jest także w VW Touran. Blok silnika jest robiony w Niemczech (żeliwo z niemieckiej huty). Gorzej z tymi z Polkowic! Jak na razie nie mogę narzekać. Bierze 1litr oleju na 12-15k km -to jak na diesla niedużo. Parametry lepsze od 1,9TDI i ciszej pracuje Co do turbosprężarki, to w każdym modelu diesla ze zmienną geometrią zachodzi zabrudzenie jej przez sadzę (węgiel) i z czasem może dojść do przycięcia (zablokowania) Dlatego ważny jest styl jazdy. Trzeba zmieniać biegi powyżej 2,5 k obr/min żeby turbo pracowało w pełnym zakresie swoich skrajnych wychyleń a od czasu do czasu pogonić silnik na wysokich obrotach 3-4 tyś. 2/3 czasu można jeździć oszczędnie na niskich obrotach 1/3 na wyższych. wtedy sadza zostanie przedmuchana z układu i jest dobre smarowanie olejem. Po odpaleniu- nie gazować, max do 2tys obr/min a po zmianie biegu dopiero przekroczyć 2,5-3.0k. Po ostrej jeździe zwolnić przed zatrzymaniem ( na luzie dojechać ) i chwile odczekać żeby turbina wyhamowała. Przy takiej technice turbina wytrzyma i 300tyś.


27.04.2016Maciej Nie

Totalny złom nie polecam , Auto ciągle stoi u mechanika w sumie najwięcej u mechaników Audi , WV i BMW


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.