alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A6 C6 FL 2.0 TDI (170KM)

Audi A6 C6 FL 2.0 TDI (170KM)Wyświetleń: 13006

Audi A6 C6 FL 2.0 TDI (170KM)

Okres produkcji: 2008-2011

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]170
Moment obrotowy [Nm]350
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna225
Przyspieszenie (0-100km/h)8.9
Spalanie - miasto [l/100km]7.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.8
Spalanie - średnie [l/100km]5.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4-4.7 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TDI1363202085.3
2.0 TDI1403202105.3

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 9

Trasa: 6

Średnie: 7.5

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 25
Średnia (głosów 1):
(8.5)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 7/10
Koszty utrzymania
 7/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 49

Opinie użytkowników

Karol 18.12.2014
Średnia:
(8.50)
Tak
"Auto bardzo komfortowe i przestronne idealne na długie trasy.Silnik jak najbardziej wystarczający do tego modelu,mógłby być większy ale ten jest w sam raz.Autem poruszam sie w większości po autostradach i jestem zachwycony kulturą pracy oraz dobrą dynamiką.Auto w automacie tip-tronic skrzynia idealnie zestroiona dobrze wchodzi na obroty i super się zbiera.Może pisze chaotycznie ale powiem tak świetny samochód z dobrym silnikiem .Co do awaryjności ja takowej nie zanotowałem a przebieg mam już nie mały bo 210tys (jak wspomniałem większość trasa). Co do spalania specjalnie się tym nie przejmuję i tankuje do pełna,nie jeżdżę ekonomicznie i średni spala mi na autostradzie przy prędkości 150-170KM 7.5L ale przy prędkościach do 120 to jakieś 5.5L,miasto to trudno mi powiedzieć ale gdzieś 8-9L."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:silnik, dynamika, tiptronic, komfort, zero awarii
Wady:auto nie do miasta żle się cofa zła widoczność do tyłu
Audi A 6 Kombi 2009r 210.000

Kod antyspamowy
Odśwież

06.09.2017KasperTak

"posiadałem 2 lata samochód z tym silnikiem. Jednostka genialna, dopóki nie zacznie sprawiać problemów. zrobiłem nim 40k kilometrów (stan przy zakupie 120k). niesamowita dynamika i kultura działania, podatność na chip tuning (ze 140 do 170KM), oszczędny (średnio 7L, w trasie potrafił zejść poniżej 5L/100). Niestety po przekroczeniu 140 tyś. km zaczęły pojawiać się pewne problemy. Zaczęło się od wymiany wtrysków, następnie doszedła uszkodzona turbina, zapchany dpf i w końcu wykryto pęknięcie głowicy przy 160tys. km. regeneracja nie była możliwa, a koszt wymiany wysoki. Ciężko mi było się rozstać z tym samochodem."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.