alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A6 C7 2.0 TDI (177KM)

Audi A6 C7 2.0 TDI (177KM)Wyświetleń: 23403

Audi A6 C7 2.0 TDI (177KM)

Okres produkcji: 2011-2014

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]177
Moment obrotowy [Nm]380
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna222
Przyspieszenie (0-100km/h)9.0
Spalanie - miasto [l/100km]6.1
Spalanie - trasa [l/100km]4.5
Spalanie - średnie [l/100km]5.0

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4-4.7 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.6

Trasa: 5.9

Średnie: 6.7

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
3.0 TDI2044002325.3
3.0 TDI2455002455.9

02.04.2018WojtekNie

"Jednostka CBBB, 170KM Common Rail. Mam od nowości. przebieg 300k, Przy 120k padł sterownik przy turbinie( wymiana całej na gwarancji), 130k czujnik różnicy ciśnien DPF. Dwumas po 200 000 padł(2300zł wraz ze sprzęgłem, pompa oleju przy 150k rozebrana, nadawała się do wymiany na poprawioną w 2010r(1500zł), Między 160 - 250k padł dwa razy egr, chłodnica spalin, przepustnica powietrza pod egr(3000zł), silniczek klap gaszenia( cały kolektor koszt 1800zł), Uszczelke wydmuchało przy 270k(2800zł), wentylatory padły przy 260k i lambda przed dpf.( 800zł), teraz poszła przekładnia kierownicza(2500zł) ale to już nie silnik.


10.02.2015WaldiTak

"same plusy,niskie spalanie wystarczająca moc dobra dynamika,i po za serwisem żadnych wydatków,Awaryjność zerowa."


23.01.2015DarekTak

"przebieg 147 tys rok 2012 serwisowany żadnych problemów,jak czytam te opinie to mi sie przypomina moje A4 wcześniejsze same problemy,ale obecnie złego słowa nie mogę powiedzieć.Silnik 177KM to nie 140KM i tu jest ogromna różnica pod względem dynamiki,elastyczności i komfortu jazdy.Super silnik ale w tej wersji."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 73
Średnia (głosów 5):
(8.85)
Trwałość silnika
 9.6/10
Niezawodność auta
 9.6/10
Spalanie ON
 8.4/10
Koszty utrzymania
 7.8/10

Głosy według opinii:

50

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 74

Opinie użytkowników

Sebastian 14.05.2018
Średnia:
(7.00)
Tak
"ok"
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (5/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.5l/100km

Spalanie - trasa:7.6l/100km

Spalanie - średnie:8.5l/100km

Zalety:
Wady:
A6 C7 2012
janusz 27.09.2017
Średnia:
(8.25)
Tak
"auto eleganckie ,ale skad bierzecie to niskie spalanie to nie wiem"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7.0l/100km

Zalety:fajny wyglad ,dobre prowadzenie ,komfort jazdy
Wady:zuzycie paliwa dosyc duze
a6 c7 awant 130kw 147000
Mick 17.08.2017
Średnia:
(9.25)
Tak
"Przejechałem 210 tysięcy od jesieni 2012 roku, znakomity samochód, 0 awarii, koszty serwisu Audi zbyt drogie, napraw nie odnotowałem. Mam automat - zbiera się niesamowicie, 8 sekund do 100/h daje komfort w czasie wyprzedzania, znakomite zawieszenie, swietnie tłumi, nie czuć prędkości i hałasu na autostradzie - miałem 8 samochodów każdym robiłem od 40 do 50 tys rocznie od 25 lat - ten zdecydowanie najlepszy. w 2017 prezentuje się wciąż świetnie - nie zmieniam zatem i jeżdżę dalej :)"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5.8l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:wygląd, silnik, przyspieszenie, bezawaryjność, komfort
Wady:nawigacja 2014 często nieaktualna, mimo upływu wielu lat od budowy dróg
2012
STEFAN 01.07.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"AUDI A6 C7 2012 r. Przejechałem tym samochodem 176 tyś km multitronic rewelacja. Zamontowałem sobie PoverBox 440 NM oraz 200 KM. Spalanie mam średnie po przejechaniu 6000. km 6,2 l/100 km. więcej jeżdżę w mieście niż w trasie . W trasie po przejechaniu 880 km miałem spalanie 4,9 l 100/km. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.4l/100km

Spalanie - trasa:5.0l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:Samochód bardzo elegancki i mało awaryjny.
Wady:Eksploatacja w serwisie trochę droga.
Audi A6 C7
Waldi 10.02.2015
Średnia:
(9.75)
Tak
"jestem bardo zadowolony z tego modelu miałem do wybory wersję 3.0 TDI ale nie bardzo jest gdzie tym jeździć a ja użytkuję miasto i trasa 50na 50. Jak ktoś ma dylemat i zastanawia się czy jest silnik wystarczający to rozwiewam wszelkie wątpliwości w 100% wystarczający.Dobrze się zbiera ciągnie od samego dołu dobra elastyczność z każdego biegu,spalanie niskie nawet przy dynamicznej jeździe ciężko przekroczyć 7,5 L ,awaryjność zerowa,koszty po za serwisem to tylko myjnia.Pozdrawiam "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.8l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.4l/100km

Zalety:bardzo dobra dynamika,niskie spalanie,przyspieszenie,brak awarii,wyposażenie,dobre i trwałe zawieszenie.
Wady:nie ma
2011r 145tys