alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW Seria 3 E90 318d (122KM)

BMW Seria 3 E90 318d (122KM)Wyświetleń: 17106

BMW Seria 3 E90 318d (122KM)

Okres produkcji: 2005-2008

Wersje nadwozia: sedan kombi coupe cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]122
Moment obrotowy [Nm]280
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna206
Przyspieszenie (0-100km/h)10.6
Spalanie - miasto [l/100km]7.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.4
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju5.2 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 d1152602024.5
2.0 d1433002104.7

25.10.2013jerzyNie

Uwaga na modele po 2007 roku w nich rozrząd zamontowano od strony skrzyni biegów,przy ewentualnej wymianie niby bezobsługowego rozrządu trzeba wyciągnąć cały silnik co niesie bardzo duże koszta, uwaga również na krótki żywot dwumasy


21.07.2014marcusTak

Jeżdzę tym autem od 3 lat, kupiłem z przebiegiem 200 tyś km 170 tyś zrobiłem sam w cyklu mieszanym. Auto cały czas w dobrym stanie, gęba mi się śmieje jak go widzę każdego dnia rano! wół roboczy, niezniszczalny i mnóstwo radości z jazdy. Naprawiane były w ciągu ostatnich 3 lat: wycięcie dpf, wymiana świec żarowych, klocki, tarcze, czujnik klocków hamulcowych, termostaty w silniku.


28.12.2013BartekNie

Jak się dowiedzialem, że koszt wymiany rozrząd to prawie 5 tyś zł i często rozrząd nie jest bezobsługowy, sprzedałem moje bmw przy przebiegu około 100 tyś, muszę powiedzieć ze silnik do tamtej pory mnie nie zawiódł..... Jednak ze wzgledu na koszta obslugi odradzam!!!


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 47

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 61
Brak opinii