alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Golf II 1.6 D (54KM)

Volkswagen Golf II 1.6 D (54KM)Wyświetleń: 1604

Volkswagen Golf II 1.6 D (54KM)

Okres produkcji: 1983-1992

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1588
Moc [KM]54
Moment obrotowy [Nm]100
Doładowanienie
Skrzynia biegów4-biegowa
Prędkość maksymalna150
Przyspieszenie (0-100km/h)19.5
Spalanie - miasto [l/100km]6.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.3
Spalanie - średnie [l/100km]6.1

Zalecane przez serwis

?Typ oleju
LIlość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.5

Trasa: 5

Średnie: 6

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

lxxx20 25.04.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"Najważniejsze w tym aucie silnik jest naprawdę doskonały i polecam każdemu kto chcę mieć pewne tanie w utrzymaniu auto. Ja sam gdy miałem jechać gdzieś dalej od domu 300 - 400km byłem pewny że dojadę tym autem i wrócę bez żadnych problemów. Oczywiście to jest tylko samochód i może sie zepsuć wszystko w każdej chwili ale ja sam miałem taki wewnętrzny spokój. Niestety zdarzyła sie kolizja i musiałem zmienić auto i nie mam już takiego poczucia bezpieczeństwa ale może to sie jeszcze zmieni. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:silnik, tanie części, niskie spalanie
Wady:pewnie jakieś są