alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW X3 F25 xDrive20d (184KM)

BMW X3 F25 xDrive20d (184KM)Wyświetleń: 18574

BMW X3 F25 xDrive20d (184KM)

Okres produkcji: 2010-2014

Wersje nadwozia: SAV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]184
Moment obrotowy [Nm]380
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna210
Przyspieszenie (0-100km/h)8.5
Spalanie - miasto [l/100km]6.6
Spalanie - trasa [l/100km]5.3
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju5.2 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.1

Trasa: 6.1

Średnie: 7.1

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
xDrive30d2585606.26.0
xDrive35d3136305.86.1
sDrive18d1433609.95.1

22.01.2017PiotrTak

mam ponad 240tys przebiegu i jedyną rzeczą jaka się zepsuła to koło dwumasowe. "


04.11.2016KardekTak

"porażka po 129 tys. km padły wtryski...silnik jak zimny jest terkocze i wibruje jak stary przedwojenny klekot diesel... inspekcje serwisowe w porównaniu do E-klasy są zdecydowanie droższe..."


18.01.2015Olo Nie

""Do wersji 163 konnej bylo fajnie . Od 177 konnego-zmiana kostrukcji sinika na silnik n47 i jest poracha duzo by pisac prosze polookac na necie - Awaryjne auto. 177konna obecna trojka jest moim ostatnim autem tego koncernu


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 10
Średnia (głosów 3):
(6.75)
Trwałość silnika
 8/10
Niezawodność auta
 7.33/10
Spalanie ON
 7.33/10
Koszty utrzymania
 4.33/10

Głosy według opinii:

21

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 34

Opinie użytkowników

piotr 30.04.2016
Średnia:
(5.25)
Nie
Opinia: witam tak jak piszą inni silnik dynamiczny ,oszczędny jak na miasto super w trasie gorzej auto jest spore ciężkie i potrzebuje jednak mocniejszego motoru, a co do awaryjności to przy przebiegu 88 tys km padły mi wtryski zaznaczę że auto kupione w salonie serwis ASO o kosztach nie wspomnę uważam że tej klasy auto powinno mieć inna trwałość
Trwałość silnika
 (4/10)
Niezawodność auta
 (5/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (2/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:
mariusz 19.08.2014
Średnia:
(6.25)
Tak
Opinia: spalanie to 9l
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (4/10)
Koszty utrzymania
 (4/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:zazdrość
Wady:spalanie
Rocznik / Przebieg:bmw x3 2011
Paweł 18.05.2014
Średnia:
(8.75)
Tak
Opinia: Auto jaki i silnik na dobrym poziomie ale dziś na pewno wybrał bym z mocniejszym silnikiem.Nie mogę powiedzieć że brakuje mu mocy ale czasami na autostradzie z pełnym bagażem jest odczuwalne brak mocy.Za to do miasta idealny mniej pali i jest wystarczający.Co do awarii nie mogę nic powiedzieć auto ma przebieg 115 tyś od nowości tylko serwis w ASO i to wszystko .
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.2l/100km

Spalanie - trasa:5.4l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:niskie spalanie, prowadzenie, dobra moc do miasta, komfort, wyposażnie
Wady:na trasy mało za słaby przy pełnym bagażu
Rocznik / Przebieg:BMW X3 2010 r 115 tyś