alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mercedes Klasa C W203 FL 220 CDI (150KM)

Mercedes Klasa C W203 FL 220 CDI (150KM)Wyświetleń: 2960

Mercedes Klasa C W203 FL 220 CDI (150KM)

Okres produkcji: 2004-2007

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2148
Moc [KM]150KM
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6 biegowa
Prędkość maksymalna224
Przyspieszenie (0-100km/h)9.9
Spalanie - miasto [l/100km]9.0
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]6.0

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju6.5 L
Wymiana olejuco 15000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 9

Trasa: 6

Średnie: 7.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
200 CDI1162502035.9
200 CDI1222702075.8

26.01.2015radekTak

dobra jednostka mało awaryjna ale bez przesady są lepsze i tańsze w utrzymniu,plus ogromny to jej bezawaryjność,ale spalanie nie takie niskie


10.07.2013MOTak

201tys oryginalnie przejechalem od nowosci a auto jest z 2003roku. Żadnych problemow tylko olej i filtry. Bardzo polecam.


19.04.2014DonaLDTak

Rok 2008 623 tys i lata jak nowka opony i olej


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 1):
(6.75)
Trwałość silnika
 8/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 7/10
Koszty utrzymania
 4/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

Jacek 16.04.2015
Średnia:
(6.75)
Tak
"Wymaga dbałości ale w zamian jak to Merc, jeździ pewnie i bez problemów."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (4/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:Mercedes
Wady:koszty, miewa upierdliwe awarie
220cdi/2004FL/150000