alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Vectra A 1.7 D (60KM)

Opel Vectra A 1.7 D (60KM)Wyświetleń: 930

Opel Vectra A 1.7 D (60KM)

Okres produkcji: 1988-1995

Wersje nadwozia: liftback sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1700
Moc [KM]60
Moment obrotowy [Nm]105
Doładowanienie
Skrzynia biegów
Prędkość maksymalna152
Przyspieszenie (0-100km/h)20.5
Spalanie - miasto [l/100km]
Spalanie - trasa [l/100km]
Spalanie - średnie [l/100km]

Zalecane przez serwis

?Typ oleju
LIlość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

01.03.2016SławekTak

390 000km, Wymieniany był 5x rozrząd, 1x sprzęgło, olej co 10-12000 km, 5x świeca żarowa. O pompie i wtryskach nic nie wiem, choć przy pełnym przyspieszaniu troszkę zadymi mam nadzieję że do 400000 dojadę i zamienię go na coś z CDTI 120km... Ale tak tanio już nie pojadę..., poprawię sobie dynamikę ale nie ekonomię w eksploatacji.


06.02.2015AdamTak

przebieg 370 tys auto z 1997r daje radę silnik jako taki nie ruszany,tylko podzespoły wadliwa pompa wtryskowa,świece żarowe,wtryski,wycieki,ale zastrzegam że silnik w dobrej kondycji po za tym części pod dostatkiem z grosze,serwis również tani.Auto do przemieszczania idealne mało pali.


18.01.2017SebsTak

Owszem jak go zapalam to okoliczne bociany zlatują poznać nowego kolegę, do 100 rozpędza się w tydzień a wyprzedzanie możliwe głównie z górki i z wiatrem. Ale w najgorsze mrozy odpala od dotknięcia, na długich dystansach potrafi palić 5.0, jak go duszę po miastach pali 6,2 nigdy nie spalił więcej jak 6,5. Mechanik za grosze naprawia wszystko w dwie godziny. Długo się nagrzewa.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.