alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Vectra A 1.7 D (60KM)

Opel Vectra A 1.7 D (60KM)Wyświetleń: 982

Opel Vectra A 1.7 D (60KM)

Okres produkcji: 1988-1995

Wersje nadwozia: liftback sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1700
Moc [KM]60
Moment obrotowy [Nm]105
Doładowanienie
Skrzynia biegów
Prędkość maksymalna152
Przyspieszenie (0-100km/h)20.5
Spalanie - miasto [l/100km]
Spalanie - trasa [l/100km]
Spalanie - średnie [l/100km]

Zalecane przez serwis

?Typ oleju
LIlość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

01.03.2016SławekTak

390 000km, Wymieniany był 5x rozrząd, 1x sprzęgło, olej co 10-12000 km, 5x świeca żarowa. O pompie i wtryskach nic nie wiem, choć przy pełnym przyspieszaniu troszkę zadymi mam nadzieję że do 400000 dojadę i zamienię go na coś z CDTI 120km... Ale tak tanio już nie pojadę..., poprawię sobie dynamikę ale nie ekonomię w eksploatacji.


18.01.2017SebsTak

Owszem jak go zapalam to okoliczne bociany zlatują poznać nowego kolegę, do 100 rozpędza się w tydzień a wyprzedzanie możliwe głównie z górki i z wiatrem. Ale w najgorsze mrozy odpala od dotknięcia, na długich dystansach potrafi palić 5.0, jak go duszę po miastach pali 6,2 nigdy nie spalił więcej jak 6,5. Mechanik za grosze naprawia wszystko w dwie godziny. Długo się nagrzewa.


06.02.2015AdamTak

przebieg 370 tys auto z 1997r daje radę silnik jako taki nie ruszany,tylko podzespoły wadliwa pompa wtryskowa,świece żarowe,wtryski,wycieki,ale zastrzegam że silnik w dobrej kondycji po za tym części pod dostatkiem z grosze,serwis również tani.Auto do przemieszczania idealne mało pali.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.