alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot Partner I FL 2.0 HDi 90KM (DW10TD)

Peugeot Partner I FL 2.0 HDi 90KM (DW10TD)Wyświetleń: 3867

Peugeot Partner I FL 2.0 HDi 90KM (DW10TD)

Okres produkcji: 2003-2009

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]90
Moment obrotowy [Nm]205
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna161
Przyspieszenie (0-100km/h)12.5
Spalanie - miasto [l/100km]8.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.9
Spalanie - średnie [l/100km]6.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 10W40
LIlość oleju4.5 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo.160.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.9

Trasa: 5

Średnie: 6.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 D7012519.97.0
1.6 HDi75175205.4
1.6 HDi9018517.16.2

08.10.2018JakubTak

Silnik bardzo dobrze się sprawuje. W 406 trochę za słaby, ale daje radę. Zero awarii, nie ma dużych wymagań co do serwisu. Polecam.


19.09.2017PawełTak

"Xsara 2.0 HDI, 90KM, 2000 rok. Aktualnie 295 tys. km na liczniku. Silnik nigdy mnie nie zawiódł. Nie bierze oleju, odpala bez problemu. Bardzo wytrzymały- polecam."


01.10.2017TadeuszTak

"Posiadam Peugeot 206 2,0 Hdi 90 km przebieg 589tys bez awarii drugi Peugeot to 307 2,0 hdi 110 km przebieg 375 tys bez awarii."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3
Średnia (głosów 2):
(8.75)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 8.5/10
Spalanie ON
 8.5/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 9

Opinie użytkowników

Rafał 11.12.2014
Średnia:
(8.50)
Tak
"Piękna kultura pracy, bardzo dynamiczny i oszczędny. Duży komfort jazdy w połączeniu z porządną konstrukcją pozostawiają konkurencję daleko w tyle. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:Dynamika, oszczędność, kultura pracy, bezawaryjność
Wady:Sprzęgło
Partner Indiana/2003/246000
Tomek 26.05.2014
Średnia:
(9.00)
Tak
"Najlepsza opcja silnikowa do wyboru w tym modelu,silnik bardzo znany na rynku i o udanej konstrukcji bez zbędnych filtrów itd.Przed kupnem sprawdziłem konkurencję oraz różne silnik wybrałem ten,jeżdżę od nowości 2005r przejechane 260 tys bez jednej awarii.W dodatku silnik bardzo przyjazny dla kierowcy,elastyczny i stosunkowo do wielkości auta dynamiczny.Spalanie niskie zwłaszcza na trasie.Ja oczywiście bardzo dbam o swoje auto nie wiem jak inne ale ten jest bardzo udany ."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.8l/100km

Spalanie - trasa:5.0l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:bardzo tani w utrzyamniu, mało awaryjny, niskie spalanie, silnik trwały, dużo części na rynku w atrakcyjnych pieniądzach, serwis wymiany olejow filtrów w przystepnych cenach
Wady:tylna belak (regeneracja przy 190 tyś ) 1200zł
Partner 2005r 260 tys