alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Golf IV 1.9 SDI (68KM)

Volkswagen Golf IV 1.9 SDI (68KM)Wyświetleń: 8752

Volkswagen Golf IV 1.9 SDI (68KM)

Okres produkcji: 1997-2006

Wersje nadwozia: hatchback kombi cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]68
Moment obrotowy [Nm]133
Doładowanie-
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna160
Przyspieszenie (0-100km/h)17.2
Spalanie - miasto [l/100km]6.3
Spalanie - trasa [l/100km]4.4
Spalanie - średnie [l/100km]5.1

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40 - 10W40
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejupo 15.000 km
Wymiana rozrząduco 90.000 Km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.9

Trasa: 4.6

Średnie: 5.3

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 36
Średnia (głosów 6):
(9.83)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 9.83/10
Spalanie ON
 9.67/10
Koszty utrzymania
 9.83/10

Głosy według opinii:

60

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 154

Opinie użytkowników

Daniel. 20.08.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
"Mam golfa od listopada 2015r.kupione z komisu od niemca urodzonego w 1934r.,który zrobił 129478km.obecnie auto ma zrobione 146588km.Auto było jak wewnnątrz jak i nazewnątrz w idealnym stanie i staram sie je utrzymywać w takim stanie w jakim było,estem jego drugim właścicielem,w auto włożyłem zaraz po zakupie w raz z mechanikiem 1850zł. w tym oleje,wymiana wszystkich płynów,rozzrąd,centralny był ale zrobił mi mechanik otwieranie na pilota + robocizna. Od tamtej pory aby wymiana oleju,koni mocy mu brak ale nadrabia momentem obrotowym. W tygodniu jeżdze szefa mondeem 140 konnym i gorzej sie zbiera od mojego golfa. Kultowe auto,śmieszne spalanie,tanie oleje i filtry,brak dwumasy,pdf,turbiny,pompowtrysków."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4.3l/100km

Spalanie - średnie:4.8l/100km

Zalety:ekonomiczny,tani,niezawodny,wykonany przez świetnych inżynierów w niemczech,szklane lampy obecnie wszystko mam na ledach.
Wady:zaniechana produkcja silników 1,9 sdi 68km.golf mkIV
golf 4 sdi
Michał 05.02.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
"Silnik idealny na miasto brak jakich kolwiek wad niestety już nigdy nie będzie takich silników :( "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:tani w eksploatacji , niskie spalanie, pojemne auto
Wady:nie produkują już takich silników
Golf 2000 1.9 SDI 456tys km
Jarek 13.10.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"brak wad"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.2l/100km

Spalanie - trasa:4.4l/100km

Spalanie - średnie:4.8l/100km

Zalety:bezawaryjny
Wady:nie produkują już takich silników
golf 4 1.9sdi 2001
krystian 25.02.2016
Średnia:
(9.75)
Tak
"Te auto jest superrr kupiłem je 5 lat temu w tym momencie mam przejechane 780332km, tak dokładnie prawie 800tys !!! I co najlepsze auto chodzi świetnie , koszty jego utrzymania są śmieszne prócz olejów i filtrów nic nie trzeba w nim robić (no i wiadomo rozrząd) , w zeszłym roku padło mi sprzęgło koszt razem z wymiana wyszedł mnie około 500zł co uważam za śmieszne pieniądze w porównaniu do cenn sprzęgieł z dwumasa , ogolnie polecam auto z tym silnikiem , demon prędkości to nie jest lecz na dojazdy do pracy i ogólnie do spokojnego jeżdżenia jak najbardziej , spalanie utrzymuje się na poziomie 5,5l zależy kto jak go kręcić na obroty , samochód na wyścigi to się nie nadaje , ale jak ktoś dobrze umie redukować biegi to tez spokojnie wyprzedzi , POLECAM !"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:tani w eksploatacji , niskie spalanie, pojemne auto
Wady:trochę głosny mało żwawy
golf IV SDI 2001 800000km
Andrzej 14.02.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"Super auto na dojazdy z punktu A do B niskie koszty niskie spalenie , dobry dla młodych kierowców na początek :) "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:4.7l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:
Wady:
golf IV SDI 2001 306tys
<<<12>>>