alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Golf IV 1.9 SDI (68KM)

Volkswagen Golf IV 1.9 SDI (68KM)Wyświetleń: 6527

Volkswagen Golf IV 1.9 SDI (68KM)

Okres produkcji: 1997-2006

Wersje nadwozia: hatchback kombi cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]68
Moment obrotowy [Nm]133
Doładowanie-
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna160
Przyspieszenie (0-100km/h)17.2
Spalanie - miasto [l/100km]6.3
Spalanie - trasa [l/100km]4.4
Spalanie - średnie [l/100km]5.1

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40 - 10W40
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejupo 15.000 km
Wymiana rozrząduco .90.000 Km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.9

Trasa: 4.6

Średnie: 5.3

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 6):
(9.83)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 9.83/10
Spalanie ON
 9.67/10
Koszty utrzymania
 9.83/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 142

Głosy według opinii:

60

Opinie użytkowników

Daniel. 20.08.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
"Mam golfa od listopada 2015r.kupione z komisu od niemca urodzonego w 1934r.,który zrobił 129478km.obecnie auto ma zrobione 146588km.Auto było jak wewnnątrz jak i nazewnątrz w idealnym stanie i staram sie je utrzymywać w takim stanie w jakim było,estem jego drugim właścicielem,w auto włożyłem zaraz po zakupie w raz z mechanikiem 1850zł. w tym oleje,wymiana wszystkich płynów,rozzrąd,centralny był ale zrobił mi mechanik otwieranie na pilota + robocizna. Od tamtej pory aby wymiana oleju,koni mocy mu brak ale nadrabia momentem obrotowym. W tygodniu jeżdze szefa mondeem 140 konnym i gorzej sie zbiera od mojego golfa. Kultowe auto,śmieszne spalanie,tanie oleje i filtry,brak dwumasy,pdf,turbiny,pompowtrysków."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4.3l/100km

Spalanie - średnie:4.8l/100km

Zalety:ekonomiczny,tani,niezawodny,wykonany przez świetnych inżynierów w niemczech,szklane lampy obecnie wszystko mam na ledach.
Wady:zaniechana produkcja silników 1,9 sdi 68km.golf mkIV
golf 4 sdi
Michał 05.02.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
"Silnik idealny na miasto brak jakich kolwiek wad niestety już nigdy nie będzie takich silników :( "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:tani w eksploatacji , niskie spalanie, pojemne auto
Wady:nie produkują już takich silników
Golf 2000 1.9 SDI 456tys km
Jarek 13.10.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"brak wad"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.2l/100km

Spalanie - trasa:4.4l/100km

Spalanie - średnie:4.8l/100km

Zalety:bezawaryjny
Wady:nie produkują już takich silników
golf 4 1.9sdi 2001
krystian 25.02.2016
Średnia:
(9.75)
Tak
"Te auto jest superrr kupiłem je 5 lat temu w tym momencie mam przejechane 780332km, tak dokładnie prawie 800tys !!! I co najlepsze auto chodzi świetnie , koszty jego utrzymania są śmieszne prócz olejów i filtrów nic nie trzeba w nim robić (no i wiadomo rozrząd) , w zeszłym roku padło mi sprzęgło koszt razem z wymiana wyszedł mnie około 500zł co uważam za śmieszne pieniądze w porównaniu do cenn sprzęgieł z dwumasa , ogolnie polecam auto z tym silnikiem , demon prędkości to nie jest lecz na dojazdy do pracy i ogólnie do spokojnego jeżdżenia jak najbardziej , spalanie utrzymuje się na poziomie 5,5l zależy kto jak go kręcić na obroty , samochód na wyścigi to się nie nadaje , ale jak ktoś dobrze umie redukować biegi to tez spokojnie wyprzedzi , POLECAM !"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:tani w eksploatacji , niskie spalanie, pojemne auto
Wady:trochę głosny mało żwawy
golf IV SDI 2001 800000km
Andrzej 14.02.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"Super auto na dojazdy z punktu A do B niskie koszty niskie spalenie , dobry dla młodych kierowców na początek :) "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:4.7l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:
Wady:
golf IV SDI 2001 306tys
maciek 10.06.2014
Średnia:
(9.25)
Tak
"jak ktoś szuka auta na dojazdy do pracy i na zakupy to idealny,ale jak auto do ciągłego użytkowania to nie specjalnie.Silnik głośny ,ciężko się zbiera prawie wogóle zero dynamiki,ale na plus można zaliczyć niskie spalanie i brak jakichkolwiek awarii.Ponadto cześći do tego auta ile się chce i za prawie drobne i co ważne przy odrobinie pojęcia wszystko można zrobić samemu."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.6l/100km

Zalety:niskie spalanie, tanie części, brak problemów, każdy mechanik z uśmiechem na twarzy wymieni cześci i naprawi
Wady:głośna praca silnika, słaba dynamika, rdza
Golf 2001r 250tys

Kod antyspamowy
Odśwież

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 34

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.