alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Bora  1.9 TDI (90KM)

Volkswagen Bora 1.9 TDI (90KM)Wyświetleń: 3438

Volkswagen Bora  1.9 TDI (90KM)

Okres produkcji: 1998-2005

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]90
Moment obrotowy [Nm]210
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegów manualna
Prędkość maksymalna180
Przyspieszenie (0-100km/h)12.9
Spalanie - miasto [l/100km]6.4
Spalanie - trasa [l/100km]4.8
Spalanie - średnie [l/100km]5.2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskipompowtryski pompa Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TDI1002401885.6
1.9 TDI1152851955.8

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2
Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

13.01.2016ManiekNie

najgorszy silnik 1.9 tdi od 2007r. zaczęło się osłabianie konstrukcji tych silników, a w szczególności tego modelu 1.9 TDI BXE. tu nie chodzi o ochronę środowiska tylko o biznes i o jak najszybsze rozlatywanie i psucie się silników. już nigdy nie będą produkować takich samochodów jak mercedes W123 czy 1.9SDI, 1.9TDI 90, 1.9TDI 110 na zwykłej pompie.


10.01.2015ŻwirekTak

Silnik 1.9 TDI ATD fabrycznie 101KM, w rzeczywistości na hamowni wyszło 118KM, bez żadnego chipowania z mojej strony, sprawuje się rewelacyjnie, od początku reg. serwisowany i nie katowany. Najważniejszą rzeczą to odpowiednie grzanie i chłodzenie turbiny. Polecam.


27.01.2016TomaszTak

Silnik w porządku, najsłabszy jego punkt to pompowtryski i kultura pracy.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.