alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Bora  1.9 TDI (90KM)

Volkswagen Bora 1.9 TDI (90KM)Wyświetleń: 2808

Volkswagen Bora  1.9 TDI (90KM)

Okres produkcji: 1998-2005

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]90
Moment obrotowy [Nm]210
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegów manualna
Prędkość maksymalna180
Przyspieszenie (0-100km/h)12.9
Spalanie - miasto [l/100km]6.4
Spalanie - trasa [l/100km]4.8
Spalanie - średnie [l/100km]5.2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo.90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski pompa Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TDI1002401885.6
1.9 TDI1152851955.8

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

18.09.2016AxelTak

Witam, posiadam od kilku lat Seata Toledo I z 1995r, 1,9 TDI, mało pali, jeżdze i jeżdze, zero wycieków i kopcenia,jeśli są awarie to drobnostki (np. silniczek płynu wycieraczek, lub włącznik świateł,klamki zacinające się), jedyna poważniejsza awaria jaka się przytrafiła to przepływomierz po ponad 20 latach, no i ba blacharka leci, i lakier się"zużył" heh. Ogólnie duże auto w środku wygodne, pojemne, bagażnika nie trzeba chwalić - duuuży! no i spalanie świetne w zależności od nogi i rodzaju trasy od 2,9 do 4,4 l w trasie, miasto i machanie lewarkiem biegów od 4,6 do 6 l. Zadowolenie duże jak na takie stare auto - poprostu służy wiernie.


26.04.2016SebastianTak

1.9 tdi asv 110 km + chip ( 130km) super się zbiera, spalanie naprawdę w porządku trasa 120- 140 5L, 170- 200 8- 8,5L (oczywiście komplet pasażerów) sprawdzone bo latam co tydzień na Niemcy i jestem bardzo zadowolony ze spalanie. Polecam w 100%. Koszty utrzymania na każda kieszeń części z wyższych półek .


21.05.2016MarekNie

Większość aut z tym silnikiem jest już wyeksplorowana więc znalezienie dobrego egzemplarza graniczy z cudem , bo większość ma przejechane masę kilometrów lub jest po prostu zaniedbana. Sam szukałem auta w TDI i muszę stwierdzić że kiedyś był to dobry motor ale teraz to już w większości to szmelc!


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.