alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Nissan Almera N16 FL  2.2 dCi 136KM (YD22DDTi)

Nissan Almera N16 FL 2.2 dCi 136KM (YD22DDTi)Wyświetleń: 2760

Nissan Almera N16 FL  2.2 dCi 136KM (YD22DDTi)

Okres produkcji: 2002-2006

Wersje nadwozia: hatchback sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2184
Moc [KM]112
Moment obrotowy [Nm]304
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)9.2
Spalanie - miasto [l/100km]7.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.8
Spalanie - średnie [l/100km]5.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W30
LIlość oleju5.2 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Denso

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 dCi8218514.44.6
2.2 dCi11224811.45.9

01.06.2016PatrykTak

Nissan Almera Tino 2003rok, ponad 265 tyś. kilometrów bez żadnej awarii tylko filtry i olej. i ostatnio gdzieś przy 260000 km świece żarowe.


18.03.2014RafałTak

2.2 DCI 136 KM Almera Tino,jestem zadowolony żadnych usterek a przebieg 186 tys .Bardzo dynamiczny i żwawy motor ,nie wiem skąd to oznaczenie dci jak to silnik Japońskie .Dodam że silnik ma rozrząd na łańcuchu .Spalanie w normie średnio 6L,warty polecenia jako bezawaryjny .


06.11.2013KonradTak

Dobry japoński silnik bez wad .Nissan X-Trial auto pół terenowe spisuje sie dobrze njedynym mankamentem jest spalanie niestety bardzo wysoki nawet 13 L przy krótkich odcinkach ,jak ktoś szuka auta na dojazdy kilkukilometrowe to nie polecam ,ja kupiłem dlatego że mam teren górski i chodziło mi o wyższy prześwit i napęd na cztery koła .Pod tym względem spisuje się bardzo dobrze ,barak awarii silni dynamiczny dobrze się zbiera .Coś za coś ,jestem zadowolony


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Brak opinii