alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Nissan Almera N16 FL  2.2 dCi (136KM)

Nissan Almera N16 FL 2.2 dCi (136KM)Wyświetleń: 2132

Nissan Almera N16 FL  2.2 dCi (136KM)

Okres produkcji: 2002-2006

Wersje nadwozia: hatchback sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2184
Moc [KM]112
Moment obrotowy [Nm]304
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)9.2
Spalanie - miasto [l/100km]7.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.8
Spalanie - średnie [l/100km]5.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W40
LIlość oleju5.4L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Denso

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 dCi821851684.6
2.2 DI1102301855.7

28.02.2014MarianTak

Bardzo dynamiczny i mocny silnik ,co do awaryjności ja osobiście nie miałem , ale użytkuję go 4 rok zrobiłem 70 tyś obecnie przebieg 196 tyś .Spalanie niskie tylko na trasie 6L miasto można czasami dostać szoku nawet 11 L to zdecydowanie za dużo .Potwierdzam silnik trwały ,mocny idealny na trasy do szybszej jazdy na 6-biegu .


01.06.2016PatrykTak

Nissan Almera Tino 2003rok, ponad 265 tyś. kilometrów bez żadnej awarii tylko filtry i olej. i ostatnio gdzieś przy 260000 km świece żarowe.


04.09.2013SebaTak

Primera przebieg 195 tys i zero problemów ,trochę wycieków oleju ale nie groźnych .Problem wystąpił z pompą wtryskową przy 156 tys okazało się że to wina paliwa była regenerowana. Do dziś tylko olej i filtry wymieniam .Silnik bardzo dynamiczny zdecydowanie lepszy na dłuższych odcinkach niż do miasta .Spalanie na dobrym poziomie średnio 6.5


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Brak opinii