alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Corsa C 1.7 DI (65KM)

Opel Corsa C 1.7 DI (65KM)Wyświetleń: 4477

Opel Corsa C 1.7 DI (65KM)

Okres produkcji: 2000-2003

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1686
Moc [KM]65
Moment obrotowy [Nm]130
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegów manualna
Prędkość maksymalna162
Przyspieszenie (0-100km/h)14.5
Spalanie - miasto [l/100km]5.8
Spalanie - trasa [l/100km]4.1
Spalanie - średnie [l/100km]4.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 10W40
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejupo 15.000 km
Wymiana rozrządupo.150.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne Delphi

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.3 CDTI701701654.5
1.7 CDTI1002401884.8

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.9

Trasa: 4.2

Średnie: 5

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 14

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

Tomasz 14.06.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"7 lat autko użytkowane 230 000 przejechane brak poważnych awarii, trwałe na nasze drogi. Takie wozidełko do wszystkiego."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.8l/100km

Spalanie - trasa:4.1l/100km

Spalanie - średnie:5l/100km

Zalety:trwałość elementów, niski koszt utrzymania, tanie częći.
Wady:mała moc
2003
Jarek 25.02.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"Auto dobre bezawaryjne i mało palące,na dojazdy do pracy i po za miasto idealne,co do pracy silnika nie jest zachwycająca ale cóż można chcieć od zwykłego diesla. Jestem zadowolony bo po za tankowaniem nic z nim nie robię,dodam jeszcze że tankuje na podejrzanych stacjach i żadnych problemów."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.0l/100km

Spalanie - trasa:4.2l/100km

Spalanie - średnie:5.0l/100km

Zalety:niskie spalanie,brak awarii,dobre zawieszenie,niskie koszty uzytkowania
Wady:słaby silnik,słaba dynamika
corsa 2001r 175tys

Kod antyspamowy
Odśwież

18.11.2016IgnacyTak

75KM bo o tym mowa. Kupiłem Astrę z tym silnikiem gdy miała 90tyś. teraz ma 255tyś. za ten czas zepsuł się alternator, dwukrotnie wymiana szczotek w rozruszniku, czujnik pozycji wału. Obecnie czeka mnie wymiana sprzęgła i uszczelnienia na wale silnika. Wymieniony miał rozrząd przy 100 i 200tyś. km. Spalanie na co dzień (od tankowania do tankowania) od 5.1l do 5.3l i to na klimie. W trasie przy ekonomicznej jeździe (średnio 90km/h) 4.8l, a na autostradzie to nawet 5.8l przy 140k/h. Moim zdaniem to i tak najmniej awaryjny silnik jaki miałem, bardzo ekonomiczny NIE DYMIĄCY, ale i też nie dynamiczny (nie da paliwa nie mając odpowiedniej ilości powietrza). Bardzo udana jednostka bez DPF, dwu-masy, i commorei-dów. POLECAM.


07.06.2014StefanTak

Silnik dobry mało z nim jest problemów,uwagę przede wszystkim na filtr paliwa to jak przegapimy może skutkować uszkodzeniem wtrysków które są poddatne na złej jakości paliwo.Po za ty świece żarowe i dobry akumlator i w drogę .Na mojej Astrze jest już 285 tys i daje jak szalona,niski spalanie,silnik bez awarii,turbinka chodzi .


25.06.2013MarcinNie

Samochód do 400tys.(5lat) praktycznie bezawaryjny, raz awaria komputera, poza tym tylko rozrząd co 150tys., olej co 30tys., klocki co 40-50tys, tarcze 120tys,amortyzatory co ok.120tys, turbina padła po 360tys.,2 razy przekładnia kierownicza. Pojazd użytkowany przez jednego kierowcę (przedstawiciel handlowy) od nowości przez 5 lat. Warty polecenia.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.