alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Corsa C 1.7 DI (65KM)

Opel Corsa C 1.7 DI (65KM)Wyświetleń: 4161

Opel Corsa C 1.7 DI (65KM)

Okres produkcji: 2000-2003

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1686
Moc [KM]65
Moment obrotowy [Nm]130
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegów manualna
Prędkość maksymalna162
Przyspieszenie (0-100km/h)14.5
Spalanie - miasto [l/100km]5.8
Spalanie - trasa [l/100km]4.1
Spalanie - średnie [l/100km]4.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 10W40
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejupo 15.000 km
Wymiana rozrządupo.150.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne Delphi

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.3 CDTI701701654.5
1.7 CDTI1002401884.8

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.9

Trasa: 4.2

Średnie: 5

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 13

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

Tomasz 14.06.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"7 lat autko użytkowane 230 000 przejechane brak poważnych awarii, trwałe na nasze drogi. Takie wozidełko do wszystkiego."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.8l/100km

Spalanie - trasa:4.1l/100km

Spalanie - średnie:5l/100km

Zalety:trwałość elementów, niski koszt utrzymania, tanie częći.
Wady:mała moc
2003
Jarek 25.02.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"Auto dobre bezawaryjne i mało palące,na dojazdy do pracy i po za miasto idealne,co do pracy silnika nie jest zachwycająca ale cóż można chcieć od zwykłego diesla. Jestem zadowolony bo po za tankowaniem nic z nim nie robię,dodam jeszcze że tankuje na podejrzanych stacjach i żadnych problemów."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.0l/100km

Spalanie - trasa:4.2l/100km

Spalanie - średnie:5.0l/100km

Zalety:niskie spalanie,brak awarii,dobre zawieszenie,niskie koszty uzytkowania
Wady:słaby silnik,słaba dynamika
corsa 2001r 175tys

Kod antyspamowy
Odśwież

04.08.2016ŁukaszNie

Stanowczo odradzam wszystkim ten silnik. Zacznę od tego co dla mnie najważniejsze czyli dynamiki. Otóż ona nie istnieje. Astra z tym silnikiem nie przyśpiesza wcale. 15 sekund do setki robiło wrażenie w latach 50 a nie w XXI wieku!!! Spalanie średnie 8 litrów, jest spowodowane tym że trzeba ten silnik kręcić żeby to w ogóle jechało. Z awarii to pompa wtryskowa, nieszczelna chłodnica, zapchany EGR i sprzęgło


25.06.2013MarcinNie

Samochód do 400tys.(5lat) praktycznie bezawaryjny, raz awaria komputera, poza tym tylko rozrząd co 150tys., olej co 30tys., klocki co 40-50tys, tarcze 120tys,amortyzatory co ok.120tys, turbina padła po 360tys.,2 razy przekładnia kierownicza. Pojazd użytkowany przez jednego kierowcę (przedstawiciel handlowy) od nowości przez 5 lat. Warty polecenia.


03.10.2016Dariusz Tak

Witam serdecznie moja Astra g 1.7 dti ma przejechane 300 tyś km i śmiga bez problemu jedynie olej trzeba wymieniać częściej niż zaleca producent. MAŁO PALI


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.