alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot Partner I FL 1.9 D (70KM)

Peugeot Partner I FL 1.9 D (70KM)Wyświetleń: 2393

Peugeot Partner I FL 1.9 D (70KM)

Okres produkcji: 2003-2009

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1868
Moc [KM]70
Moment obrotowy [Nm]125
Doładowanie-
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna142
Przyspieszenie (0-100km/h)20.4
Spalanie - miasto [l/100km]7.9
Spalanie - trasa [l/100km]5.9
Spalanie - średnie [l/100km]7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 10W40
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejupo 20.000 km
Wymiana rozrządupo 120.000 km lub 60 miesięcy

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.5

Trasa: 6.5

Średnie: 7

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 HDi9020512.56.6
2.0 HDi9020512.56.6
1.6 HDi75175205.4

14.10.2013Mirek Tak

Bardzo poczciwy silnik,mało awaryjny ,konstrukcja bardzo prosta ,duzo samochodów posiada ten silnik ,łatwa dostępność części ,spalanie na dobrym poziomie .Jak ktoś szuka auta z dieslem do poruszania się po mieście to zdecydowanie polecam ,nie będzie zawiedziony .


17.11.2017MarcinTak

Auto małe ale duże w środku zwłaszcza z przodu siedzi się super dużo miejsca. Dynamika słaba ale spalanie mega małe 4 L - 100km trasa!!! W mieście koło 5 L.Fajne autko do miasta i na dojazdy do pracy:) Awarie tylna belka skrętna i zawieszenie! Regeneracja tylnej belki to norma.Wycieki z silnika. Ogólnie 10/10 mam go już 7 lat bo nie ma turbosprężarki czy koła dwumasowego to na plus!


18.12.2013jarekTak

jaro .mam przejechane juz 800000 km w 1.9 peugeot 206 i niewiem co to naprawa silnika.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(8.5)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 6/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Rafał 11.12.2014
Średnia:
(8.50)
Tak
"Silnik bardzo tani w utrzymaniu, praktycznie bezawaryjny, prawdziwy wół pociągowy. Daje radę zarówno w mieście jak i długich trasach, spalanie w granicach rozsądku, pali nawet przy -37 stopniach celsjusza."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:Tanie, łatwo dostepne części. Nieduże spalanie, odporny na mrozy i słabe paliwa.
Wady:Wadliwy zawór EGR, głośny
Partner VAN/2004/305000