Peugeot Partner I FL 1.9 D (70KM) - dane techniczne
alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot Partner I FL 1.9 D (70KM)

Peugeot Partner I FL 1.9 D (70KM)Wyświetleń: 2204

Peugeot Partner I FL 1.9 D (70KM)

Okres produkcji: 2003-2009

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1868
Moc [KM]70
Moment obrotowy [Nm]125
Doładowanie-
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna142
Przyspieszenie (0-100km/h)20.4
Spalanie - miasto [l/100km]7.9
Spalanie - trasa [l/100km]5.9
Spalanie - średnie [l/100km]7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 10W40
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejupo 20.000 km
Wymiana rozrządupo 120.000 km lub 60 miesięcy

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.5

Trasa: 6.5

Średnie: 7

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

18.12.2013jarekTak

jaro .mam przejechane juz 800000 km w 1.9 peugeot 206 i niewiem co to naprawa silnika.


16.01.2015foxieTak

silnik jest żywotny i ekonomiczny, ale musi być PRAWIDŁOWO serwisowany (w moim mechanicy "zapomnieli" o manualnej regulacji zaworów, efektrm czego0 remont kosztował 2500,00 zł) :(


14.10.2013Mirek Tak

Bardzo poczciwy silnik,mało awaryjny ,konstrukcja bardzo prosta ,duzo samochodów posiada ten silnik ,łatwa dostępność części ,spalanie na dobrym poziomie .Jak ktoś szuka auta z dieslem do poruszania się po mieście to zdecydowanie polecam ,nie będzie zawiedziony .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(8.5)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 6/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Rafał 11.12.2014
Średnia:
(8.50)
Tak
"Silnik bardzo tani w utrzymaniu, praktycznie bezawaryjny, prawdziwy wół pociągowy. Daje radę zarówno w mieście jak i długich trasach, spalanie w granicach rozsądku, pali nawet przy -37 stopniach celsjusza."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:Tanie, łatwo dostepne części. Nieduże spalanie, odporny na mrozy i słabe paliwa.
Wady:Wadliwy zawór EGR, głośny
Partner VAN/2004/305000