alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot Partner II 1.6 HDi (75KM)

Peugeot Partner II 1.6 HDi (75KM)Wyświetleń: 2330

Peugeot Partner II 1.6 HDi (75KM)

Okres produkcji: 2002-2008

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1560
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]175
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna150
Przyspieszenie (0-100km/h)20
Spalanie - miasto [l/100km]6.7
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 9000 5W40.
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejupo 20.000 km
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 D711251427.0
2.0 HDI902051616.6

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.1

Trasa: 4.7

Średnie: 5.7

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 2):
(9.63)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 8.5/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

Artur 13.11.2015
Średnia:
(9.50)
Tak
"Praktyczne i trwałe auto, warto częściej niż to zaleca producent wymieniać olej. Nie podoba mi się w środku. Trwałe zawieszenie przednie, tylna belka ok. Słaba dynamika ale bez tragedii w końcu to nie auto sportowe. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:trwałość, oszczędność.
Wady:słaba dynamika,
partner. 1,6HDI 75, 2007
Adam 11.03.2015
Średnia:
(9.75)
Tak
"auto od nowości kupione w salonie serwis co 20tys przebieg 170tys zero problemów.minus to słabe przyspieszenie i dynamika silnika nie zachwyca ale po za tym dobry samochód."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.2l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.9l/100km

Zalety:brak awarii,trwały silnik oraz całość,
Wady:mało mocy ,slaba dynamika,slabe przyspieszenie
2006/170tys

Kod antyspamowy
Odśwież

13.12.2017sławekTak

Mam 2 Berlinga 75 i 90 KM . Różnica w jeździe olbrzymia. Przy jednym po ok 90 tys. km zaświeciła się lampka silnika . Okazało się że smok olejowy był zapchany i groziło to zatarciem motoru. Przy drugim automatycznie też kazałem zdjąć miskę olejową i sprawdzić. O dziwo auto, które jeździ na krótkich odcinkach miało miskę czystą. Powodem był olej innej firmy w każdym z aut. do tej pory a mają po 150-180 tys km żadnych przygód


28.03.2013Tomek 2Tak

Berlingo 1.6 Hdi 90konny silnik dobry polecenia, zwłaszcza jeśli chodzi o eksploatacje, mam Berlingo,części ogólnie dostępne i w przyzwoitej cenie, niezła dynamika choć czasem można odczuć turbodziure. Polecam


30.12.2012MałyTak

Jeden z najlepszych silników na rynku . Bardzo dynamiczny ,oszczędny i przede wszystkim bezawaryjny .Zastosowany w Fordzie ,Citroenie ,Peugocie ,Volvo . Najlepsza odmiana to 90 KM !!!! ;-)


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.