alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot Partner I FL 1.6 HDi 75KM (DV6BTED4)

Peugeot Partner I FL 1.6 HDi 75KM (DV6BTED4)Wyświetleń: 3859

Peugeot Partner I FL 1.6 HDi 75KM (DV6BTED4)

Okres produkcji: 2003-2009

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1560
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]175
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna150
Przyspieszenie (0-100km/h)20
Spalanie - miasto [l/100km]6.7
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 9000 5W40.
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejupo 20.000 km
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.1

Trasa: 4.7

Średnie: 5.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 HDi9020512.56.6
2.0 HDi9020512.56.6
1.6 HDi9018517.16.2

07.03.2018RomekTak

Gdyby nie awaria turbosprężarki przy przebiegu 132000 uznałbym ten silnik za największy cud motoryzacji. Cóż, wystarczyło wcześniej usunąć sitko z przewodu i turbina pewnie by działała. Poza tym bardzo ekonomiczny. W moim pięcioosobowym Partnerze całkiem przyzwoite osiągi. Silnik "prosty jak drut" w budowie i serwisowaniu, żadnych zbędnych gadżetów. Zerowe zużycie oleju między przeglądami.


13.08.2018AdamTak

Tani w utrzymaniu bezawaryjny mało palący,minus mało mocy i słaba dynamika.Zdecydowanie do przemieszczania się z punktu A do punktu B na trasie mało mocy i przy wyższych prędkościach męki.Ze względu na niskie spalanie i niskie koszty serwisu polecam.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 3):
(9.75)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 9/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

30

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

partner 2009 30.01.2019
Średnia:
(10.00)
Tak
"Trochę zamulony, ale meega oszczędny, po chipie wyszło ok 110KM i 270NM, przyspieszenie do 100 km/h z 20 sek zeszło do niecałych 11 także jest petarda:)"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:5.2l/100km

Zalety:ekonomia, praca silnika, tanie części
Wady:moc
2009/191000
Artur 13.11.2015
Średnia:
(9.50)
Tak
"Praktyczne i trwałe auto, warto częściej niż to zaleca producent wymieniać olej. Nie podoba mi się w środku. Trwałe zawieszenie przednie, tylna belka ok. Słaba dynamika ale bez tragedii w końcu to nie auto sportowe. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:trwałość, oszczędność.
Wady:słaba dynamika,
partner. 1,6HDI 75, 2007
Adam 11.03.2015
Średnia:
(9.75)
Tak
"auto od nowości kupione w salonie serwis co 20tys przebieg 170tys zero problemów.minus to słabe przyspieszenie i dynamika silnika nie zachwyca ale po za tym dobry samochód."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.2l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.9l/100km

Zalety:brak awarii,trwały silnik oraz całość,
Wady:mało mocy ,slaba dynamika,slabe przyspieszenie
2006/170tys