alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Clio II FL 1.5 dCi (100KM)

Renault Clio II FL 1.5 dCi (100KM)Wyświetleń: 2347

Renault Clio II FL 1.5 dCi (100KM)

Okres produkcji: 2001-2005

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1461
Moc [KM]100
Moment obrotowy [Nm]200
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna163
Przyspieszenie (0-100km/h)10.6
Spalanie - miasto [l/100km]5.2
Spalanie - trasa [l/100km]3.8
Spalanie - średnie [l/100km]4.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju4.6 L
Wymiana olejupo.30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządupo.120.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Delphi

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.5

Trasa: 3.8

Średnie: 4.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 dCi6516015,04.3
1.5 dCi8218512,24,3

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Olek 05.03.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"Polecam wbrew złym opinią auto i silnik bezawaryjny.Dodatkowo niskie spalanie i przyzwoite osiągi.Idealny samochód do miasta."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:3.8l/100km

Spalanie - średnie:4.5l/100km

Zalety:nsikie spalanie,nsikie koszty utrzyamnia,trwałość
Wady:-
Clio 2005r