Renault

Renault Megane II 1.5 dCi 101KM (K9K 728/729)

10969

Dane techniczne

Renault Megane II 1.5 dCi 101KM (K9K 728/729)
Pojemność [cm3] 1461
Moc [KM] 101
Moment obrotowy [Nm] 200
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 179
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.8

Lata produkcji: 2002-2006

Nadwozie: hatchback sedan kombi cabrio

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 5.5L

Średnie 4.5L

Trasa 4.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf 5W40
Ilość oleju 4.6
Wymiana oleju 30.000km lub 2 lata /zalecana co 15.000km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 120.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Delphi

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.5 dCi 82KM 9.6 3 0 4.3 l/100km
1.9 dCi 90KM 1.3 1 0 5.4 l/100km
1.9 dCi 120KM 6.9 3 4 6.3 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (9.6)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.5/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 5.7L

Średnie 5.1L

Trasa 4.5L

Najbardziej awaryjna część

0%
25%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
75%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

28.09.2016 M Megane II 2004 r 270k
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.7L

Średnie 5.5L

Trasa 5.0L

Opinia: Samochód posiadam od 2 lat, przebieg - 270k. Do tej pory nie zdarzyły się żadne problemy z silnikiem a spalanie pozwala na jazdę za grosze, polecam :)
Polecam
18.05.2016 Marek hatchback 2004r 220tys
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.7L

Średnie 4.6L

Trasa 4.0L

Opinia: ja nie narzekam na moja Megi od dwóch lat tylko leje paliwo i wymieniam opon.Auto kupiłem jako trzeci właściciel ma przejechane 220tys porzpedni właściciel mówił że robił turbo bo podobno przepuszczało ale koszty nie jakieś kosmiczne 950zł regeneracja .Bardzo małe spalanie na poziomie 5l
Zalety: spalanie,przyspieszenie,elastycznoś silnika,brak awarii
Wady: materiały wykończeniowe
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
25%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
75%
Suma głosów: 4