alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Seat Ibiza III 1.4 TDI (70KM)

Seat Ibiza III 1.4 TDI (70KM)Wyświetleń: 1560

Seat Ibiza III 1.4 TDI (70KM)

Okres produkcji: 2002-2008

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1422
Moc [KM]70
Moment obrotowy [Nm]155
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegów manualna
Prędkość maksymalna166
Przyspieszenie (0-100km/h)14.8
Spalanie - miasto [l/100km]5.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.1
Spalanie - średnie [l/100km]4.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo.90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskipompowtryski -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 TDI801951704.7
1.9 TDI1002401904.9

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.5

Trasa: 3.9

Średnie: 4.5

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 1):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Głosy według opinii:

10

Opinie użytkowników

Kamil 05.01.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
"Ibiza 2006r. Kupiłem z przebiegiem 162.OOOkm. Przez niecałe dwa lata zrobiłem 40.000km. I jest igła. Zmieniłem jej mapę z 73km/180Nm na 107km/250Nm i jest baaardzo spoko. Bezawaryjne autko. Polecam!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:3.9l/100km

Spalanie - średnie:4.5l/100km

Zalety:
Wady:
Seat Ibiza 6l 1.4TDI BNM

Kod antyspamowy
Odśwież

28.01.2016PatrykNie

Gdybym jeździł tylko 1,5Km do pracy to w zupełności były by same najlepsze oceny. Jednak do jazdy po autostradach kiepski wybór. Dość głośno i słaba dynamika.


02.02.2014IGNACYTak

bardzo udany i trwały przejechane ma już 400000 km wcześniej robiłem tylko turbinę w silniku ,nic nawet świece chyba jeszcze oryginalne i w mrozy odpala bez problemu do jazdy w mieście pierwsza klasa


24.05.2013DaroTak

Witam... Posiadam ten silnik w Audi A2 org. o mocy 75 kucy po zwiekszeniu mocy 96 kucykow i moment obrotowy 276 nm , swietne do tuningu , przejechalem 100 tys, na dzien dzisiejszy 312 tys , od zmiany do zmiany nie dolewam oleju , spalanie srednie w miescie do 4.5 literka i jeszcze jedno niesamowita dynamika , pomaga w tym oczywiscie nadwozie tego modelu ....aluminium.....


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów